اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گیشه سینما در دستان خوانندگان هیپ هاپ


فیلم «مستقیم از کامپتون» که درباره گروه هیپ هاپ «N.W.A » است این هفته با فروش ۲۶.۸ میلیون دلاری در صدر جدول فروش قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: این هفته موفقیت فیلم «مستقیم از کامپتون» که درباره گروه هیپ هاپ «N.W.A» است با فروش ۲۶.۸ میلیون دلار در هفته دوم، توانست گوی سبقت را از سه فیلم جدیدی که در این هفته اکران شد، برباید.

در این هفته سه فیلم «شوم ۲»، «هیتمن: مامور ۴۷» و «آمریکن اولترا» در جدول آمار گیشه بعد از «مستقیم از کامپتون» و «ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش» که هفته چهارم نمایشش را پشت سر می گذارد، قرار گرفتند.

کمپانی یونیورسال سازنده فیلم «مستقیم از کامپتون» اعلام کرده است که برای هفته دوم اکران ، ۲۰۰ سینمای جدید را به لیست خود اضافه خواهد کرد تا در ۳۰۰۰ سینما این فیلم را اکران کند. موفقیت این فیلم برای هفته دوم، فیلم های کمپانی یونیورسال را برای ۱۳ هفته متوالی در صدر جدول فروش قرار داده است. امسال ۷ فیلم این کمپانی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در خانه فروش داشت و سال خوبی را برای یونیورسال رقم زد.

فیلم «ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش» این هفته ۱۱.۷ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا این فیلم تا اینجا ۱۵۸ میلیون دلار از نمایش در داخل ایالات متحده بدست آورد و در مجموع ۴۳۸.۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته است.

فیلم «ترمیناتور جنسیس» با بازی آرنولد شوارتزنگر این هفته با توجه به آغاز نمایشش در چین هفته خوبی داشت و توانست ۲۷.۴ میلیون دلار بدست آورد و بهترین شروع اکران را برای مجموعه فیلم های ترمیناتور رقم بزند و تا اینجا ۳۳۵ میلیون دلار بدست آورد.

در ادامه فهرست فروش فیلم‌های این هفته، فیلم کم هزینه «شوم ۲» به کارگردانی سیاران فوی توانست ۱۰.۶ میلیون دلار فروش کند و در جایگاه سوم قرار بگیرد. قسمت اول این فیلم با بازی اتان هاوک که در اکتبر ۲۰۱۲ اکران شد در هفته اول نمایشش ۱۸ میلیون دلار و در مجموع  ۷۷.۷ میلیون دلار کسب کرد.

در ادامه فیلم «هیتمن: مامور ۴۷» به کارگردانی الکساندر باخ و با بازی روپرت فرند که اقتباسی است از یک بازی ویدیویی به همین نام در هفته اول نمایش ۸.۲ میلیون دلار فروش کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. این دومین فیلم کمپانی فاکس است که با اقتباس از بازی های ویدیویی محبوب ساخته شده است. اولین تلاش کمپانی در سال ۲۰۰۷ برای ساخت این گونه فیلم‌ها توانست ۱۰۰ میلیون دلار برایش به ارمغان آورد.

جایگاه پنجم این لیست متعلق به فیلم «مردی از U.N.C.L.E» به کارگردانی گای ریچی است که در هفته دوم نمایش با کاهش ۴۵ درصدی تماشاچیان تا اینجا ۲۶.۶ میلیون دلار بدست آورده است.

در ادامه فیلم «آمریکن اولترا» با بازی جسی آیزنبرگ و کریستن استوارت در جایگاه ششم، فیلم «هدیه» در جایگاه هفتم قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
Agora Vai Sentar - آموزش هیپ هاپ-هیپ هاپ دخترانه-دنس هیپ هاپ-رقص هیپ هاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پردرآمدترین خوانندگان هیپ - هاپ 2015


لیست پردرآمدترین خوانندگان موسیقی هیپ-هاپ در سال 2015 از طریق سایت فوربز منتشر شد و در این لیست دیدی (شان کامز) جای داکتر دری را در صدر جدول گرفته است.

کافه سینما: لیست پردرآمدترین خوانندگان موسیقی هیپ-هاپ در سال 2015 از طریق سایت فوربز منتشر شد و در این لیست دیدی (شان کامز) جای داکتر دری را در صدر جدول گرفته است.

پردرآمدترین خوانندگان هیپ - هاپ 2015

داکتر دری در سال گذشته با درآمد خارق‌العاده 620 میلیون دلاری که بخش عمده آن از طریق بستن قرارداد با کمپانی اپل برای فروش هندزفری‌هایش بود به صدر جدول رسید ولی امسال با سه پله سقوط در جایگاه چهارم قرار گرفته است. جی.زی (56 میلیون دلار)، دریک (39.5 میلیون دلار) و فارل ویلیامز (32 میلیون دلار) کامل کننده لیست پنج خواننده پردرآمد موسیقی هیپ-هاپ در سال 2015 هستند.

لیست بیست خواننده پردرآمد موسقی هیپ-هاپ در سال 2015 به شرح زیر است:

1. Diddy $60 million (£39m)

2. Jay Z: $56 million (£36m)

3. Drake: $39.5 million (£25m)

4. Dr Dre: $33 million (£21m)

5. Pharrell: $32 million (£20.5m)

6. Eminem: $31 million (£20m)

7. Kanye West: $22 million (£14.5m)

8. Wiz Khalifa: $21.5 million (£14m)

9. Nicki Minaj: $21 million (£13m)

10. Birdman: $18 million (£11.5m)

11. Pitbull: $17 million (£11m)

12. Lil Wayne: $15 million (£9m)

13. Kendrick Lamar: $12 million (£8m)

13. J Cole: $11 million (£7m)

14. Snoop Dogg: $10 million (£6.5m)

16. Rick Ross: $9 million (£6m)

17. Tech N9ne: $8.5 million (£5.5m)

18. Ludacris: $8 million (£5m)

19. TI: $6 million (£4m)

20. Macklemore & Ryan Lewis: $5.5 million (£3.5m)