اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گیتی‌پسند در آسیا فینالیست شد


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با پیروزی مقابل تیم ناگویای ژاپن، به فینال مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا رسید.این دیدار با نتیجه سه بر دو به پایان رسید تا گیتی‌پسند راهی فینال رقابت‌ها شود. افشین کاظمی، طاها مرتضوی و حسین طیبی سه گل تیم گیتی پسند را به ثمر رساندند.

تابناک: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با پیروزی مقابل تیم ناگویای ژاپن، به فینال مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا رسید.این دیدار با نتیجه سه بر دو به پایان رسید تا گیتی‌پسند راهی فینال رقابت‌ها شود. افشین کاظمی، طاها مرتضوی و حسین طیبی سه گل تیم گیتی پسند را به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند در آسیا فینالیست شددر یکی از مسابقات مرحله نیمه نهایی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا تیم گیتی پسند اصفهان امروز شنبه به مصاف تیم ناگویای ژاپن، میزبان این دوره از مسابقات رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسد.

 افشین کاظمی، طاها مرتضوی و حسین طیبی سه گل تیم گیتی پسند را به ثمر رساندند. با این پیروزی شاگردان رضا لک به فینال رسیدند و فردا یکشنبه باید به مصاف برنده دیدار شنزن چین و چونبوری تایلند خواهند رفت.

تیم فوتسال گیتی‌پسند که در دور مقدماتی السد قطر را سه بر دو شکست داد، بازی دومش را چهار بر سه مغلوب چونبوری تایلند شد و در دیدار پایانی این مرحله اردوس ازبکستان را دو بر یک شکست داد و با 6 امتیاز به نیمه‌نهایی صعود کرد، از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز (شنبه) با ترکیب ابتدایی سپهر محمدی، محمد کشاورز، حسین طیبی، افشین کاظمی و محمد طاهری برابر تیم میزبان چهارمین دوره جام باشگاه‌های آسیا قرار گرفت.

ناگویااوشنز با شکست هر سه حریفش در دور مقدماتی و با 9 امتیاز به این مرحله صعود کرده بود.

این مسابقه در حضور حدود دو هزار تماشاگر ژاپنی در سالن اوشنز آره‌نا برگزار شد.

قرمزپوشان گیتی‌پسند که سال گذشته ناگویااوشنز را در نیمه‌نهایی پنج بر یک شکست داده بودند، در نیمه اول این مسابقه در حالی که یک بر صفر عقب افتاده بودند، دو بر یک از سد میزبان گذشتند.

کیتاهارا دقیقه 9 برای ژاپن و افشین کاظمی و طاها مرتضوی برای گیتی‌پسند در نیمه اول گلزنی کردند تا شاگردان لک با تساوی به رختکن نروند.

در نیمه دوم نیز ژاپنی‌ها برای جبران گل خورده، بر شدت حملات خود افزودند و در نهایت هشت دقیقه مانده به پایان، توسط یوشیکادا کاپیتان خود گل تساوی را به ثمر رساندند.

در حالیکه بازی با تساوی دو بر دو دنبال می‌شد، محمد طاهری در برخورد با گلر ژاپن آسیب دید تا وی و دروازه‌بان ناگویااوشنز با برانکارد از زمین خارج شوند.

داور مسابقه به دلیل این برخورد به گلر ژاپنی‌ها کارت زرد داد.

با توجه به جدی نبودن مصدومیت، طاهری بار دیگر به بازی بازگشت.

یک دقیقه و 14 ثانیه مانده به پایان بازی، حسین طیبی در یک ضد حمله‌ای که در خلال حملات ژاپنی‌ها به دست آمد گل سوم نماینده ایران را به ثمر رساند.

بعد از این گل، ژاپنی‌ها به روش پنج نفره رو آوردند تا گل خورده را جبران کنند.

محمدحسین عراقی‌زاده سرپرست گیتی‌پسند از سوی داور از کنار زمین اخراج شد.

این دیدار با نتیجه سه بر دو به پایان رسید تا گیتی‌پسند راهی فینال رقابت‌ها شود.

دیدار دوم نیمه‌نهایی نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز بین تیم‌های شنزن چین و چونبوری تایلند برگزار خواهد شد تا گیتی‌پسند حریف بازی فردایش در فینال را بشناسد.

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها فردا ساعت 12 ظهر و دیدار فینال نیز 14 و 30 دقیقه در ژاپن برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
نفت آبادان ۲-۰ گیتی پسند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیتی پسند بر بام آسیا ایستاد/ قهرمانی "قلدرانه" با برد خفیف!



جام باشگاه های فوتسال آسیا – کویت

گیتی پسند بر بام آسیا ایستاد/ قهرمانی "قلدرانه" با برد خفیف!

تیم فوتسال گیتی پسند ایران با برتری برابر اردوس ازبکستان به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست یافت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایسنا: تیم فوتسال گیتی پسند ایران از ساعت 21 به وقت تهران در دیدار فینال جام باشگاه های آسیا به مصاف اردوس ازبکستان رفت و پس از پیروزی دو بر یک به مقام قهرمانی دست یافت.

در این بازی ابتدا افشین کاظمی در دقیق اول بازی دروازه رستم اف را باز کرد وگیتی پسند با یک گل از اردوس پیش افتاد. این بازیکن در دقیقه 10 بازی یک بار دیگر هم توپ را در دروازه اردوس جای داد اما داور این گل را نپذیرفت و بازی در پایان نیمه اول هم با همین نتیجه پایان یافت.

تیم ازبکستانی در آغاز نیمه دوم، گیتی پسند را غافلگیر کرد و توسط آرتور و روی اشتباه خط دفاعی ایران بازی را به تساوی کشاند. اما در ادامه شاگردان افضل به زودی این گل را جبران کردند. این بار شاپا روی پاس کاظمی، گیتی پسند را پیش انداخت و بدین ترتیب بازی با نتیجه دو بر یک به سود نمایده ایران به پایان رسید.

شاگردان افضل در این بازی موقعیت های بسیار دیگری هم داشتند اما با بی تجربگی از دست دادند. از طرفی رستم اف دروازه بان اردوس هم شب خوبی داشت و موقعیتهای گیتی پسند را یکی پس از دیگری دفع می کرد.

گیتی پسند برای رسیدن به فینال، تیم های تای سون ویتنامف الریان قطر و یرموک کویت را در مرحله گروهی و ناگویا اوشنز ژاپن را در نیمه نهایی از پیش رو برداشته بودند.

همچنین در دیدار رده بندی این مسابقات، ناگویای ژاپن با نتیجه چهار بر یک الریان قطر را مغلوب خود کرد و در جایگه سوم آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، گیتی پسند در حالی در سوین دوره جام باشگاه ها به قهرمانی رسید که در دوره دوم این بازی ها ناگویا و در دوره اول فولاد ماهان اول شده بود و با این حساب این دومین قهرمانی تیم های ایرانی در جام باشگاه های فوتسال آسیاست. قهرمانی لیگ برتر ایران به دلیل تبانی از گیتی پسند پس گرفته و این تیم جایگزین تیم شهید منصوری قهرمان در این مسابقات شده بود. این در حالی بود که منصوری موافق حضور گیتی پسند در این بازی ها نبود و معتقد بود این تیم با قلدری می خواهد به آسیا برود./ایسنا