اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوچی: من از مشهد به اینجای فوتبالم رسیدم


رضا قوچان نژاد از بازی در تیم جدیدش برای مردم لیژ سخن گفته است! او از این می‌گوید که بچه مشهد است و عادت دارد برای موفقیت بجنگد.

خبر آنلاین: پس از یک نیم فصل حضور در لیگ دسته دوم بلژیک، رضا قوچان‌نژاد از ابتدای سال 2013 راهی تیم استاندارد شده و اکنون در اردوی این تیم در آنتالیا حضور دارد. پیوستن قوچان‌نژاد به تیم استاندارد لیژ باعث شد تا روزنامه‌های بلژیکی در اولین روزهای حضور این بازیکن در این تیم با او به گقت‌و‌گو بنشینند. روزنامه استاندارد بلژیک مصاحبه‌ای با این بازیکن ایرانی انجام داده است:

حضور تو در لیژ برای طرفداران همراه با خوشحالی شده اما از تابستان هم معلوم بود که او قرار شده از اول ژانویه به تیم شهر لیژ بیایی؟

در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به استاندارد پیوستم اما رئیس باشگاه استاندارد از من درخواست کرد در نیم فصل اول به آنها در لیگ 2 بلژیک کمک کنم. با اینکه هر بازیکنی دوست دارد در بالاترین سطح فوتبال بازی کند، اما من پذیرفتم. استاندارد باشگاه بزرگی است و خوشحالم که در نهایت اینجا هستم. این اردو برای شناخت هم تیمی‌هایم بسیار خوب است. من روز جمعه سرمربی تیم را ملاقات کردم اما صحبت زیادی با او نداشتم.

لوکرن ه م در تابستان به رضا پیشنهاد داده بود، اما چرا او استاندارد را انتخاب کرد؟

این انتخاب دل من بود. استاندارد باشگاهی بزرگ با بازیکنان بزرگ و امکانات خوب و یک جوّ فوق العاده در استادیومش است.

اما بازی‌هایت در نیم فصل اول در تیم دسته دومی انتقادات زیادی را متوجه قوچان‌نژاد کرد؟

برخی می‌گفتند که مواظب ساق‌هایم بودم چرا که قرار بود به تیم استاندارد بیایم، اما این درست نبود. من مشکلی با سرمربی سنت ترویدن نداشتم، اما او از اینکه قرار است یکی از بازیکنانش را در ژانویه از دست بدهد خوشحال نبود. منطقی بود که او بیشتر به بازیکنانی توجه کند که قرار بود در نیم فصل دوم برایش بازی کنند. اگر بد بودم، پس چرا تا آخرین بازی به میدان رفتم؟ من برای بازی‌های ملی با ایران نیز سفر می‌کردم و وضعیت پیچیده ای در نیم فصل اول برایم رقم خورد. به هرحال فصلی از زندگی ورزشی من بسته شده و فصل جدیدی باز شده است.

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/11-6-1391/IMAGE634821119950086244.jpg

استاندارد دو مهاجم جوان دارد و مسوولان باشگاه هنوز هم به دنبال یک مهاجم باتجربه برای تیمشان هستند؟


از رقابت نمی‌ترسم. توانایی من آنچه را که می‌توانم برای مربی ارمغان بیاورم، نشان می‌دهد. اینکه به عنوان مکمل بازیکن خاصی باشم و یا...، انتخاب با مربی است. سعی می‌کنم بهترین کیفیت فنی را در زمین از خود را نمایش بدهم.

زمانی که تو در تابستان با استاندارد قرارداد بستی، سرمربی تیم یک هلندی بود اما اکنون او جایش را به فرد دیگری داده است. آیا نگران این موضوع نیستی؟

درست است، اگرچه من در مشهد متولد شده ام اما در هلند بزرگ شده و تمرین کرده‌ام. اما یک فوتبالیست نباید سرنوشت خودش را به یک مربی خاص گره بزند، بنابراین فرقی نمی‌کند مربی تیم چه کسی باشد.

هدف استاندارد در این فصل چه می‌تواند باشد؟

استاندارد باشگاه بزرگی است و پارامترهای زیادی در نتیجه‌گیری تیم تاثیر دارد، اما نمی‌توانم چیزی را پیش‌بینی کنم.باید بازی به بازی پیش رفت و اولویت رسیدن به پلی‌اف لیگ است. پس از آن هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد.


ویدیو مرتبط :
جیمز فرانکو در تیزر تبلیغاتی ادکلن گوچی بای گوچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا گوچی: خوشحالم که در تیم بزرگ استاندارد هستم/ من از مشهد به اینجای فوتبالم رسیدم



رضا گوچی: خوشحالم که در تیم بزرگ استاندارد هستم/ من از مشهد به اینجای فوتبالم رسیدم/ سرنوشتم را به یک مربی گره نمی زنم !

رضا قوچان نژاد از بازی در تیم جدیدش برای مردم لیژ سخن گفته است! او از این می گوید که بچه مشهد است و عادت دارد برای موفقیت بجنگد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 به گزارش خبرآنلاین ؛پس از یک نیم فصل حضور در لیگ دسته دوم بلژیک، رضا قوچان نژاد از ابتدای سال 2013 راهی تیم استاندارد شده و اکنون در اردوی این تیم در آنتالیا حضور دارد. پیوستن قوچان نژاد به تیم استاندارد لیژ باعث شد تا روزنامه های بلژیکی در اولین روزهای حضور این بازیکن در این تیم با او به گقت و گو بنشینند.

روزنامه استاندارد بلژیک مصاحبه ای با این بازیکن ایرانی انجام داده است:

حضور تو در لیژ برای طرفداران همراه با خوشحالی شده اما از تابستان هم معلوم بود که او قرار شده از اول ژانویه به تیم شهر لیژ بیایی؟

در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به استاندارد پیوستم اما رئیس باشگاه استاندارد از من درخواست کرد در نیم فصل اول به آنها در لیگ 2 بلژیک کمک کنم. با اینکه هر بازیکنی دوست دارد در بالاترین سطح فوتبال بازی کند، اما من پذیرفتم. استاندارد باشگاه بزرگی است و خوشحالم که در نهایت اینجا هستم. این اردو برای شناخت هم تیمی هایم بسیار خوب است. من روز جمعه سرمربی تیم را ملاقات کردم اما صحبت زیادی با او نداشتم".

لوکرن هم در تابستان به رضا پیشنهاد داده بود، اما چرا او استاندارد را انتخاب کرد؟

این انتخاب دل من بود. استاندارد باشگاهی بزرگ با بازیکنان بزرگ و امکانات خوب و یک جوّ فوق العاده در استادیومش است".

اما بازی هایت در نیم فصل اول در تیم دسته دومی انتقادات زیادی را متوجه قوچان نژاد کرد؟

برخی می گفتند که مواظب ساق هایم بودم چرا که قرار بود به تیم استاندارد بیایم، اما این درست نبود. من مشکلی با سرمربی سنت ترویدن نداشتم، اما او از اینکه قرار است یکی از بازیکنانش را در ژانویه از دست بدهد خوشحال نبود. منطقی بود که او بیشتر به بازیکنانی توجه کند که قرار بود در نیم فصل دوم برایش بازی کنند.

اگر بد بودم، پس چرا تا آخرین بازی به میدان رفتم؟ من برای بازی های ملی با ایران نیز سفر می کردم و وضعیت پیچیده ای در نیم فصل اول برایم رقم خورد. به هرحال فصلی از زندگی ورزشی من بسته شده و فصل جدیدی باز شده است".

استاندارد دو مهاجم جوان دارد و مسولان باشگاه هنوز هم به دنبال یک مهاجم باتجربه برای تیمشان هستند؟

از رقابت نمی ترسم. توانایی من آنچه را که می توانم برای مربی ارمغان بیاورم، نشان می دهد. اینکه به عنوان مکمل بازیکن خاصی باشم و یا غیره، انتخاب با مربی است. سعی می کنم بهترین کیفیت فنی را در زمین از خود را نمایش بدهم

زمانی که تو در تابستان با استاندارد قرارداد بستی، سرمربی تیم یک هلندی بود اما اکنون او جایش را به فرد دیگری داده است. آیا نگران این موضوع نیستی؟

درست است، اگرچه من در مشهد متولد شده ام اما در هلند بزرگ شده و تمرین کرده ام. اما یک فوتبالیست نباید سرنوشت خودش را به یک مربی خاص گره بزند، بنابراین فرقی نمی کند مربی تیم چه کسی باشد" .

هدف استاندارد در این فصل چه می تواند باشد؟

استاندارد باشگاه بزرگی است و پارامترهای زیادی در نتیجه گیری تیم تاثیر دارد، اما نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم. باید بازی به بازی پیش رفت و اولویت رسیدن به پلی اف لیگ است. پس از آن هر چیزی می تواند اتفاق بیافتد"./خبرآنلاین