اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوهر خیراندیش برای ازدواج به آمریکا نرفت!


گوهر خیر اندیش گفت: طی مدتی که به دلیل سفر به خارج از کشور از ایران دور بودم دلم برای کشورم و بازیگری حسابی تنگ شده بود چرا که هنر در خونم است و دوری از آن من را پژمرده می‌کند.

خبرگزاری برنا: گوهر خیر اندیش گفت: طی مدتی که به دلیل سفر به خارج از کشور از ایران دور بودم دلم برای کشورم و بازیگری حسابی تنگ شده بود چرا که هنر در خونم است و دوری از آن من را پژمرده می‌کند.

وی ادامه داد: در زمانی که در امریکا به سر می‌بردم پیشنهادهای برای بازیگری داشتم اما هیچ‌یک از این پیشنهادها برای بازی کردن من را مجاب نمی‌کرد چرا که یا به لحاظ قصه در سطح مناسبی قرار نداشتند و یا با تفکاتی که در کشور ما وجود دارد همخوانی نداشتند؛ به همین جهت تصمیم گرفتم فعالیتم را صرفا در داخل کشور محدود کنم.



او اضافه کرد: هر چند که در این مدت ارتباطم را با سینما و تلویزیون ایران کاملا حفظ کردم و حتی اتفاق‌های که در داخل کشور رخ می داد را با دقت و علاقه خاصی دنبال می‌کردم .

خیر اندیش در مورد سریال «کلاه پهلوی» تصریح کرد: با وجود انتقادهای نا به جایی که از این سریال می‌شود اما به نظر من این اثر به لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و از قصه پردازی خوبی برخوردار است.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» خاطر نشان کرد: نقشم را در این سریال بسیار دوست دارم چرا که فارغ از شعار زدگی و موضع گیری، قصه زن مدرنی را در آن دوران روایت می‌کند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون افزود:متاسفانه در طول این سال‌ها تلویزیون به نوعی دچار ریزش مخاطب شده است . این در حالی است که با کم کردن ممیز‌ی‌ها بار دیگر می‌توان مخاطب را به تلویزیون باز گرداند. البته به نظرمن ما راجع به سریال‌های داخلی کمی با بی‌مهری برخورد می‌کنیم چون شکی ندارم آثار داخلی ما از نمونه‌های ماهواره‌ای حداقل خیلی بهتر است. و سریالی مانند «کلاه پهلوی» نه تنها از «حریم سلطا»ن کمتر نیست بلکه به مراتب در سطح بالاتری قرار دارد.

وی در پایان در مورد شایعه ازدواجش در خارج از کشور گفت: چه کسی گفته من ازدواج کرده ام. چنین حرفی اصلا صحت ندارد و شک نداشته باشید اگر چنین اتفاقی بیفتد خودم آن را به شکل رسمی از طریق رسانه‌ها مطرح می‌کنم من صرفا برای درمان و ادامه تحصیل فرزندانم به امریکا سفر کردم نه برای ازدواج و یا بازیگری...


ویدیو مرتبط :
تصادف گوهر خیراندیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا گوهر خیراندیش از آمریکا به ایران بازگشت؟



اخبار,اخبار فرهنگی,گوهر خیراندیش

خیر اندیش که مدتی بود در امریکا بسر می‌برد برای حضور دریک فیلم به ایران آمده است و روز گذشته مصادف با سالروز تولد تورج منصوری در لوکیشنی واقع در دارآباد مقابل دوربین این فیلمبردار سینما رفت.

 گوهر خیراندیش در "فصل نرگس"
گوهر خیر اندیش برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی پروژه سینمایی «فصل نرگس» به ایران آمد و با این فیلم همراه شد. فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی« نگار آذربایجانی» و تهیه‌کنندگی «سحر صباغ سرشت» که چندی پیش در تهران کلید خورد با دعوت از خیراندیش برای ایفای نقش فریده ، دیگر بازیگر خود را معرفی کرد.


خیر اندیش که مدتی بود در امریکا بسر می‌برد برای حضور در این فیلم به ایران آمده است و روز گذشته مصادف با سالروز تولد تورج منصوری در لوکیشنی واقع در دارآباد مقابل دوربین این فیلمبردار سینما رفت.


در خلاصه داستان فیلم آمده است: این فیلم روایت آدم‌های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع‌دوستی را به درستی درک می‌کنند. «فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.


«فصل نرگس» دومین اثر سینمایی آذربایجانی پس از « آیینه‌های روبرو » بشمار می‌رود که ژانر اجتماعی دارد و ریما رامین فر،یکتا ناصر، پژمان بازغی ، سام نوری ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی و صالح میرزا اقایی بازیگران قطعی شده این فیلم تا امروز هستند.
این فیلم اثری پر بازیگر است و َلوکیشن‌های متعددی دارد که از جنوبی‌ترین نقطه تهران تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت را به تصویر خواهد کشید.
اخبار فرهنگی - ایسنا