اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی HTC One S9 معرفی شد


گوشی HTC One S9 با صفحه‌نمایش ۵ اینچی، دو گیگابایت رم، تراشه‌ی هشت هسته‌ای و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که انتظار معرفی گوشی جدید از طرف HTC نداشتیم، این شرکت محصول تازه‌ای به نام HTC One S9 را معرفی کرد.

گوشی HTC One S9 معرفی شد

این تلفن همراه هوشمند جدید از صفحه‌نمایش ۵ اینچی Super LCD با کیفیت Full HD بهره می‌برد که با یک لایه‌ی Gorilla Glass محافظت می‌شود. برای One S9 از تراشه‌ی مدیاتک Helio X10 استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. دو گیگابایت رم هم روی این گوشی دیده می‌شود.

گوشی HTC One S9 از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد که تنها ۹٫۲۴ گیگابایت آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه تا ۲ ترابایت هم پشتیبانی می‌کند. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت آن دیده می‌شود که از دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۲۸ میلی‌متری بهره می‌برد و به لرزشگیر اپتیکی عکس هم مجهز شده است. دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی آن هم به فناوری UltraPixel مجهز شده و فاصله‌ی کانونی آن هم ۲۶٫۸ میلی‌متر است.

گوشی HTC One S9 معرفی شد

محصول جدید HTC‌ در اندازه‌ی ۱۴۴٫۶ در ۶۹٫۷ در ۱۰٫۱ میلی‌متر ساخته شده و تقریبا هم اندازه‌ی M9 است. باتری One S9 هم ۲۸۴۰ میلی‌آمپرساعت است و به بلندگوهای BoomSound مجهز شده. البته این تلفن همراه هوشمند از سنسور تشخیص اثر انگشت برخوردار نیست.

گوشی HTC One S9 معرفی شد

این گوشی از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و از وای-فای و بلوتوث و GPS برخوردار است و اندروید 6.0 با رابط کاربری Sense روی آن نصب شده. تلفن همراه هوشمند HTC One S9 قرار است با قیمت ۴۹۹ یورو راهی بازار شود. هنوز تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده، اما به زودی شاهد عرضه‌ی این گوشی در کشورهای مختلف خواهیم بود.


ویدیو مرتبط :
گوشی HTC One Mini رسما معرفی شد+ویدئو معرفی گوشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی گوشی HTC One X



 

خرید گوشی, معرفی گوشی, جدیدترین گوشی htc

 

این میهمان تازه پرچمدار جدید گوشی های کمپانی HTC به نام HTC One X است. One X در معنای واقعی یک گوشی سطح بالا یا High-end است. صفحه نمایش HD، سیستم عامل آندروید 4/0 ساندویچ بستنی با رابط کاربری Sense 4/0 و از همه مهم تر، پردازنده چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3، این گوشی را به یک غول اندرویدی تبدیل می کند.

صفحه نمایش:
در جلوی این گوشی، صفحه نمایش عظیم 4/7 اینچی Super LCD2 با دقت تصویر 720 در 1280 نقطه و روکش ضدخش Corning Gorilla Glass قرار دارد که کیفیت بی نظیری را ارایه می دهد. تراکم پیکسلی بسیار بالای این صفحه نمایش، جزئیات را بسیار شارپ و دقیق نشان می دهد به طوری که حتی اگر از نزدیک به صفحه آن نگاه کنید، هیچ گونه شکستگی در متن ها نخواهید دید. زاویه دید این صفحه نمایش بسیار بالاست. ما این موضوع را تا زاویه دید 180 درجه ای امتحان کردیم و هیچ گونه کاهش کیفیتی را مشاهده نکردیم.

 

 خرید گوشی, معرفی گوشی, جدیدترین گوشی htc


دوربین:
در پشت گوشی، دوربین هشت مگاپیکسلی قرار دارد. HTC در سری گوشی های One خود، یک پردازشگر به نام Image Chip قرار داده است که وظیفه انجام محاسبات مربوط به دوربنی گوشی را برعهده دارد. دیافراگم 2f/0 دوربین این گوشی به این معنی است که نور بیشتری به سنسور دوربین برخورد کرده در نتیجه نه تنها سرعت عکاسی گوشی بسیار بیشتر شده، بلکه عکس ها در فضاهای تاریک، کیفیت بسیار بالاتری خواهند داشت. همچنین دوربین این گوشی توانایی فیلمبرداری 1080p  Full HD را دارد. علاوه بر افزایش کیفیت، از قابلیت های جدیدی که HTC به آن اضافه کرده است این است که شما توانایی عکسبرداری در حین فیلمبرداری یا حتی عکسبرداری از فیلم های گرفته شده را دارید که قابلیت های بسیار جذابی هستند.

سیستم عامل:
 HTC One X به طور پیش فرض دارای اندروید 4/0 یا ساندویچ بستنی است. این سیستم عامل به خودی خود، پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه های پیشین داشته و HTC با قراردادن رابط کاربری Sense 4/0 این بهبودها را دو چندان کرده است.
One X همانند گوشی های Sensation XE و Rezound، از سیستم صوتی Beats Audio بهره می برد ولی برخلاف گوشی های قبلی، شما می توانید در تمام برنامه ها و بازی ها از این امکان بهره ببرید. این درحالیست که Beats Audio در مدل های گذشته گوشی های HTC به موزیک پلیر استاندارد گوشی محدود بود ولی در One X شما حتی در حین  اجرای بازی نیز می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

 

خرید گوشی, معرفی گوشی, جدیدترین گوشی htc


یک قابلیت شگفت انگیز:
یکی از لوازم جانبی که می توانید برای این گوشی تهیه کنید، Media Link نام دارد. این وسیله توسط درگاه HDMI به تلویزیون شما متصل شده و به شما این امکان را می دهد که هرآنچه بر روی گوشی خود می بینید، به صورت بی سیم روی تلویزیون نیز مشاهده کنید. در حقیقت این کار مشابه قابلیت Air Play موجود بر روی تبلت ipad 2 است.
+ اولین پردازنده 4 هسته ای، صفحه نمایش عالی، آندروید نسخه 4
- فقط از میکرو سیم کارت استفاده می کند
قیمت: یک میلیون و 345 هزار (با گارانتی)، یک میلیون و 179 هزار (بدون گارانتی)

ویژگی ها:
 وزن با باتری 130 گرم، رنگ های خاکستری و سفید، دوربین 8 مگاپیکسلی، مجهز به سیستم صدای Beats، حافظه داخلی 32 گیگابایتی
منبع:bartarinha.ir