اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی های پرفروش در هفته گذشته



 

 

 

گوشی پرفروش

 

                       

 

۲۷۰۰ کلاسیک نوکیا، X۱۰ MINI سونی اریکسون و BL۲۰ ال جی به عنوان مدل های خوش فروش این کالای ارتباطی در هفته گذشته معرفی شدند.

۲۷۰۰ کلاسیک نوکیا که به بهای ۹۰ هزار تومان به فروش رسید، مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند درهفته گذشته قرار گرفت.

XPREES ۵۱۳۰، ۲۷۲۰Fold ، ۲۷۳۰ ، ۲۳۳۰ و ۱۶۱۶ از دیگر مدل های این برند بودند که با استقبال مشتریان روبه رو شد.

سه مدل گوشی X۱۰ MINI ، W۵۹۵ و K۹۷۰ سونی اریکسون که با قیمت ۱۷۰، ۳۰۵ و ۱۹۰ هزار تومان به فروش رسید، به عنوان پرفروش ترین های سونی اریکسون در هفته گذشته معرفی شد.

صفحه نمایش TFT ۲.۵۵ اینچ لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی و مرورگر مستندات آفیس از مشخصات فنی گوشی X۱۰ MINI است. دو مدل گوشی BL۲۰ و GD۳۵۰ که به ترتیب به بهای ۲۱۰ و ۱۱۰ هزار تومان به فروش رسید نیز مورد خرید بیشتر مشتریان این برند قرار گرفت. از مشخصات فنی گوشی BL۲۰ می توان به مدل صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی GD۳۵۰ ال جی نیز یکی دیگر از گوشی های پرفروش این برند است که با قیمت ۱۰۰ هزار تومانی مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.

گوشی KP۵۰۰، KC۵۵۰ و GW۳۰۰ از دیگر مدل های ال جی به شمار می آید که با قیمت ۱۶۴، ۱۲۵ و ۱۳۰هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند در هفته گذشته قرار گیرد...../تحلیل:دنیای اقتصاد



ویدیو مرتبط :
10 گل برتر هفته گذشته (هفته چهارم ماه سپتامبر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرفروش های گوشی در هفته گذشته



 

 

گوشی های پرفروش

 

 

XpressMusic ۵۸۰۰ نوکیا، vivaz Pro سونی اریکسون، GW۳۰۰ ال جی وDesire اچ تی سی به عنوان گوشی های خوش فروش در هفته گذشته معرفی شدند.

گوشی XpressMusic ۵۸۰۰ نوکیا که با بهای ۲۶۵ هزار تومان به فروش رسید، مورد تقاضای بیشتر علاقه مندان این برند قرار گرفت. ۶۷۰۰ کلاسیک، ۶۷۶۰ اسلاید، ۵۵۳۰ و C۵ از دیگر پرفروش ترین مدل های نوکیا در بازار بودند که با بهای فروش ۲۳۰ ، ۲۱۰ ، ۱۸۵ و ۱۶۵ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.

فروشندگان گوشی های سونی اریکسون دو مدل vivaz Pro و W۵۰۸ این برند را به عنوان پرفروش ترین های هفته گذشته معرفی و قیمت این دو را به ترتیب ۳۹۶ و ۱۶۸ هزار تومان اعلام کردند.

C۹۰۵، W۷۰۵ و X۱۰ mini از دیگر مدل های سونی اریکسون به شمار آمد که با قیمت ۲۱۰، ۲۰۰ و ۳۱۰ هزار تومانی در بازار به فروش رسید. فروشندگان گوشی های ال جی سه مدل GW۳۰۰، KC۵۵۰ و GD۳۵۰ را به عنوان مدل های خوش فروش این برند در هفته گذشته معرفی و قیمت آنها را به ترتیب ۱۶۴، ۱۳۰ و ۱۱۰ هزار تومان اعلام کردند. از مشخصات فنی گوشی GW۳۰۰ می توان به مدل صفحه نمایش ۴/۲ اینچی TFT ، ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی و دوربین دو مگاپیکسلی اشاره کرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، قابلیت ارتقا تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی کشویی KC۵۵۰ ال جی به شمار می آید. گوشی GD۳۵۰ ال جی دارای صفحه نمایش TFT، حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است.

سه مدل گوشی Desire ، LEGEND و HD MINI که با قیمت۵۴۰، ۶۷۰ و ۴۳۵ هزار تومانی به فروش رسیدند در هفته گذشته از فروش بالایی در بازار برخوردار شدند. گوشی Desire اچ تی سی که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده از امکاناتی چون صفحه نمایش AMOLED لمسی ۷/۳ اینچی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd تا ۳۲ گیگابایت و سیستم عامل آندرویید بهره می برد.

صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی AMOLED، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd تا ۳۲ گیگابات از امکانات گوشی LEGEND و صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی AMOLED مولتی تاچ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی های HD MINI اچ تی سی به شمار می آید..../تحلیل:دنیای اقتصاد