اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی نوکیا 230 معرفی شد +عکس


مایکروسافت به تازگی دو تلفن همراه ارزان قیمت به نام‌های نوکیا 230 و نوکیا 230 دو سیم‌کارت را معرفی کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت به تازگی دو تلفن همراه ارزان قیمت به نام‌های نوکیا 230 و نوکیا 230 دو سیم‌کارت را معرفی کرده است. این محصولات جدید از بدنه‌ای از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و در جلوی آن‌ها یک دوربین با فلش قرار گرفته و با قیمت مناسبی هم راهی بازار خواهند شد.

گوشی نوکیا 230 معرفی شد

گوشی نوکیا 230 از یک صفحه نمایش 2.8 اینچی با دقت تصویر 240 در 320 پیکسل بهره می‌برد و 16 مگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده که می‌تواند برنامه‌هایی مانند Opera Mini، Bing Search و MSN Weather را اجرا کند. این گوشی حافظه‌ی داخلی ندارد، اما از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

دوربینی با کیفیت 2 مگاپیکسل روی این تلفن همراه قرار گرفته که می‌تواند با کیفیت 240p و با سرعت 15 فریم برثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین مشخص شده که این دوربین از فلش هم بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به وجود یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی اشاره کرد که با کیفیت VGA عکاسی می‌کند.

گوشی نوکیا 230 معرفی شد

پشتیبانی از بلوتوث، رادیوی FM و پورت 3.5 میلی‌متری هدفون هم از دیگر قابلیت‌های این محصول به شمار می‌روند. یک پورت microUSB روی نوکیا 230 قرار گرفته که به وسیله‌ی آن می‌توان گوشی را شارژ کرد.
این گوشی که 91.8 گرم وزن دارد از یک باتری 1200 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند 27 روز مدل تک سیم‌کارت و 22 روز مدل دو سیم‌کارت را در حالت آماده به‌کار نگه دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه با قیمت 55 دلار راهی بازار خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌


ویدیو مرتبط :
گوشی نوکیا 230 "Nokia 230" از شرکت مایکروسافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین گوشی نوکیا 20 ساله شد (+عکس)



اخبار علمی - نخستین گوشی نوکیا 20 ساله شد (+عکس)

این گوشی همراه یک نمایشگر کوچک چهارلاینه از نوع نقطه‌ای- ماتریسی را در خود جا داده بود که بزرگ‌ترین نمایش گوشی موبایل را در عصر خود داشت.

نوکیا ۲۰ سال قبل تلفن همراهی روانه بازار کرد که باعث شد این شرکت فنلاندی نزد کاربران جهانی محبوبیت پیدا کند و در نهایت موفق شود خود را به عنوان یک برند بین‌المللی معرفی کند.

به گزارش ایتنا، بیست سال قبل Nokia 2110 به پرفروش‌ترین گوشی زمان خود تبدیل شد و نخستین محصولی بود که نشان می‌داد یک گوشی قابل حمل با چه شکل و شمایل و قابلیت‌هایی باید در اختیار کاربران قرار گیرد.

این محصول که یک گوشی بزرگ با نمایشگر کوچک و طول عمر کوتاه باتری محسوب می‌شد، در زمان خود عنوان شیک‌ترین، بادوام‌ترین و باریک‌ترین گوشی جهان را از آن خود کرد.

گوشه‌های منحنی نمایشگر و اندازه کوچک آنتن از مهم‌ترین مواردی بود که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند و پا را از استانداردهای زمان خود فراتر گذاشته بود.

این گوشی همراه یک نمایشگر کوچک چهارلاینه از نوع نقطه‌ای- ماتریسی را در خود جا داده بود که بزرگ‌ترین نمایش گوشی موبایل را در عصر خود داشت.

تلفن همراه Nokia 2110 نسبت به تمام محصولاتی که تا آن روز روانه بازار شده بود بدنه باریک‌تر، طراحی زیباتر و کارایی بیشتری داشت و کاربر برای حمل آن داخل جیب کت خود احساس راحتی می‌کرد.

همچنین باید گفت این محصول نخستین گوشی بود که به کمک آن می‌شد پیامک ارسال کرد.

در آن زمان فقط برخی گوشی‌هایی موجود بودند که می‌توانستند پیامک دریافت کنند.

این محصول همچنین نخستین گوشی ساخت نوکیا بود که موسیقی ویژه این شرکت را برای تماس‌های دریافتی در اختیار داشت.

این موسیقی کلاسیک به کمک ساز گیتار ساخته شده بود و با نام Gran Vals شناخته می‌شد که در قرن نوزدهم توسط "فرانسیسکو ترگا"(Francisco Tarrega) ساخته شد.

 

اخبار ,اخبار علمی ,نخستین گوشی ساخت نوکیا

اخبار علمی - ایتنا