اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی مورد علاقه داعشی ها +عکس


بررسی‌ها نشان می‌دهند اعضای گروه داعش از میان تمامی مدل‌های گوشی موجود علاقه خاصی به یک مدل گوشی موبایل دارند.

همشهری آنلاین: بررسی‌ها نشان می‌دهند اعضای گروه داعش از میان تمامی مدل‌های گوشی موجود علاقه خاصی به یک مدل گوشی موبایل دارند.

براساس گزارش تایم، نتایج پژوهشی درباره استفاده از تجهیزات روزمره در ساخت بمب توسط داعش،‌ و براساس گوشی‌های موبایل به دست آمده از اعضای گروه تروریستی داعش نشان می‌دهد اعضای این گروه به صورت دائم و بیشتر از هر گوشی دیگری، از گوشی نوكیا 105 در ساخت بمب‌های كنترل از راه دور استفاده می‌كنند.

عکس: گوشی مورد علاقه داعشی ها

باوجود اینكه نمونه‌های دیگری از گوشی‌های ارزان‌قیمت و بادوام در بازار وجود دارند،‌اما این گوشی خاص كه به نام موبایل مایكروسافت 105 نیز شناخته می‌شود، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

عکس: گوشی مورد علاقه داعشی ها

براساس گزارش پژوهش‌های تسلیحات و درگیری، CAR، محبوب‌ترین گوشی داعشی‌ها نه دوربین دارد و نه اپلیكیشن،‌و قیمت آن نیز تنها 30 دلار است. به گفته جان لف مدیر عملیات در ‍CAR، فراوانی و راحتی این گوشی باعث محبوبیت آن شده‌است. این احتمال وجود دارد كه داعش راهی برای دسترسی به مقادیر زیادی از این گوشی یافته باشد.


ویدیو مرتبط :
تزئین قاب گوشی با عکس های مورد علاقه تان به سادگی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکلات مورد علاقه داعشی ها! +عکس


اعضای داعش تصاویری از خود و شکلات مورد علاقه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نوتلا گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

نامه نیوز: اعضای گروه تروریستی داعش در تلاش برای دوستانه و انسانی نشان دادن خود با ظرف‌های نوتلا عکس گرفتند.
 
وال استریت ژورنال نوشت: گرفتن عکس های عجیب و غریب و دوستانه بخشی از فعالیت های اعضای گروه تروریستی داعش در شبکه های اجتماعی با هدف نشان دادن شباهت هایی میان خود و غرب است.
 
این در حالی است که داعش هفته گذشته، جیمز فولی خبرنگار آمریکایی را اعدام کردند.
 
اعضای داعش تصاویری از خود و شکلات مورد علاقه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نوتلا گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.
 
اعضای داعش در ادامه تلاش های خود برای برقراری ارتباط با غرب از علاقه خود به فرهنگ پاپ غربی در شبکه اجتماعی توییتر نوشتند.
 
هنگامی که رابین ویلیامز، بازیگر آمریکایی درگذشت، یکی از اعضای داعش از علاقه خود به این بازیگر و فیلم جومانجی نوشت. یکی دیگر از اعضای داعش نیز از علاقه هخود به دیزنی نوشت.

نوتلا ، شکلات مورد علاقه داعشی ها! +عکس

نوتلا ، شکلات مورد علاقه داعشی ها! +عکس