اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی جدید ZTE معرفی شد +عکس


شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی ZTE امروز از یک محصول جدید رونمایی کرد. این دستگاه که با نام Grand X Max 2 شناخته می‌شود، به نمایشگری ۶ اینچی مجهز شده و از دوربینی دوگانه برخوردار است.

zoomit.ir - امین فیض پور: شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی ZTE امروز از یک محصول جدید رونمایی کرد. این دستگاه که با نام Grand X Max 2 شناخته می‌شود، به نمایشگری ۶ اینچی مجهز شده و از دوربینی دوگانه برخوردار است. گوشی هوشمند Grand X Max 2 که یکی از دستگاه‌های جدید کمپانی ZTE به شمار می‌رود، از مشخصات نسبتا رده بالایی برخوردار است.

ZTE گوشی Grand X Max 2 را معرفی کرد؛ دوربین دوگانه و نمایشگر ۶ اینچی

Grand X Max 2 نمایشگری با رزولوشن full HD دارد، این دستگاه از پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و از جمله مشخصه‌های دیگر این دستگاه می‌توان به حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

ZTE از دوربین‌های قدرتمند ۱۳ و ۲ مگاپیکسل در پشت دستگاه و ۵ مگاپیکسل در جلوی دستگاه برخوردار است. این گوشی هوشمند که از شبکه 4G، فناوری شارژ Quick Charge، درگاه USB نوع C و اندروید 6 مارشمالو پشتیبانی می‌کند قرار است به زودی با برچسب قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شود.


ویدیو مرتبط :
معرفی یک گوشی متفاوت از ZTE

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی ZTE از سه گوشی جدید +عکس


این دستگاه‌ها هر سه میان‌رده هستند و با سخت‌افزارهای متفاوتی ارایه می‌شوند.

مجله دیجی کالا -  زهرا غلامی: شرکت ZTE سه دستگاه جدید از گوشی‌های سری «بلید» Blade را به شماره مدل‌های X3، X5 و X9 برای روسیه معرفی کرد.

ZTE سه گوشی میان‌رده‌ی بلید X9، X5، X3 را معرفی کرد

این دستگاه‌ها هر سه میان‌رده هستند و با سخت‌افزارهای متفاوتی ارایه می‌شوند. در میان آنها، گوشی ZTE بلید X9 سخت‌افزارهای بهتری دارد. در این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 615 با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. بلید X9 نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل دارد و دوربین‌های پشتی و جلویی آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل هستند. باتری این گوشی 3000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

ZTE سه گوشی میان‌رده‌ی بلید X9، X5، X3 را معرفی کرد

ZTE بلید X5 به تراشه‌ی مدیاتک MT6735 با پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای مجهز است. نمایشگر این گوشی 5 اینچی بوده و وضوح 720p را در اختیار قرار می‌دهد. هر دو دوربین اصلی و سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسل هستند و ظرفیت باتری آن هم 2400 میلی‌آمپر است.

ZTE سه گوشی میان‌رده‌ی بلید X9، X5، X3 را معرفی کرد

گوشی ZTE بلید X3 با تراشه‌ی مدیاتک MT6735 و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و نمایشگر 5 اینچی با وضوح 720p ارزان‌ترین این سه تلفن هوشمند است. بلید X3 به رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپری مجهز است. به دلیل باتری بزرگی که دارد، این گوشی می‌تواند دو دستگاه دیگر شارژ کند. دوربین‌های این گوشی هم 8 و 2 مگاپیکسل هستند.

ZTE سه گوشی میان‌رده‌ی بلید X9، X5، X3 را معرفی کرد

گوشی‌های بلید X3، X5 و X9 به ترتیب 138، 169 و 277 دلار قیمت دارند. در حال حاضر، مشخص نیست که این گوشی‌ها چه زمانی در دیگر نقاط جهان عرضه خواهند شد.