اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی جدید HTC با پردازنده 64 بیتی +عکس


محصول بعدی و جدید اچ تی سی که از آن با نام HTC Hima یاد می شود، از قابلیت هایی مانند صفحه نمایش 5 اینچی، وضوح تصویر 1080 پیکسلی برخوردار است که می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

خبرگزاری مهر: محصول بعدی و جدید اچ تی سی که از آن با نام HTC Hima یاد می شود، از قابلیت هایی مانند صفحه نمایش 5 اینچی، وضوح تصویر 1080 پیکسلی برخوردار است که می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

گوشی جدید HTC با پردازنده 64 بیتی +عکس

کمپانی اچ تی سی پیش از این نیز گوشی هایی را در سری  M عرضه کرده بود مانند HTC One (M7) ، HTC One (M8 و اکنون پرده از محصول جدید این کمپانی با نام HTC One M9 برداشته شده که با رمز  Hima از آن یاد می شود. از قابلیت های محصول جدید می توان به مواردی مانند صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن Quad HD و وضوح تصویر 1080 پیکسل، پردازنده 64 بیتی، اسنپدارگون 810 و سه گیگا بایت حافظه رم، دوربین 20.7 مگاپیکسلی و باطری 2840 میلی آمپر اشاره کرد.

بنا به گزارشات منتشر شده این محصول جدید احتمالا در دو نسخه  و با ویندوز اندروید و ویندوز فون در سه رنگ، نقره ای، طلایی و خاکستری در سه ماهه اول سال 2015 عرضه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تبلت MeMO Pad 7 ایسوس با پردازنده 64 بیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس متفاوت‌ترین گوشی با پردازنده 64 بیتی


ایسر، یکی از کمپانی های تایوانی است که اخیرا به ارائه محصول متفاوتی پرداخته که با قابلیت هایی مانند پردازنده 64 بیتی و سرعت مناسب می تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

خبرگزاری مهر: ایسر، یکی از کمپانی های تایوانی است که اخیرا به ارائه محصول متفاوتی پرداخته که با قابلیت هایی مانند پردازنده 64 بیتی و سرعت مناسب می تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

محصول جدید ایسر با نام Acer Liquid Jade S می تواند یکی از آخرین محصولات این کمپانی باشد که در روزهای منتهی به پایان سال میلادی جدید عرضه می شود.

عکس متفاوت‌ترین گوشی با پردازنده 64 بیتی

این اسمارت فون هوشمند هشت هسته ای، از پردازنده 64 بیتی ساخت مدیاتک و  MediaTek MT6752M processor با سرعت 1.5GHz برخوردار است.

از دیگر قابلیت های این محصول جدید می توان به مواردی مانند صفحه نمایش 5 اینچی، رزولوشن 720p و شبکه ال تی ایی، دو سیم کارته بودن، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین دوم 5 مگاپیکسل ، حافظه رم 2GB  و 16GB حافظه داخلی اشاره کرد.

وزن این گوشی نیز در حدود 116 گرم بوده و در نهایت باید گفت که این تلفن همراه هوشمند از باطری 2,300mAh نیز برخوردار است که می تواند با قیمت 225 دلار توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.