اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی جدید بلک بری Z20 لو رفت +عکس


تصاویر و مشخصات بلک‌بری Z۲۰ که قرار است با قیمتی متوسط روانه بازار شود، لو رفت.

خبرگزاری تسنیم: تصاویر و مشخصات بلک‌بری Z۲۰ که قرار است با قیمتی متوسط روانه بازار شود، لو رفت.

این گوشی هوشمند تمام لمسی قرار است در رنگ‌های سفید و مشکی فوریه 2015 رونمایی شود.

زِد 20 دارای تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون S4 با پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز کِریت است.

رَم دو گیگابایت، نمایشگر 5 اینچ، دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسل، باتری غیر قابل تعویض 2800 میلی آمپر ساعت و ضخامت 9.5 میلی‌متر از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی ارزان آمریکایی است.

قابلیت اتصال به شبکه‌های نسل چهارمی، وای‌فای بلوتوث نیز از امکاناتی به شمار می‌رود که با تغییر نسل ارتباطات منطبق با استانداردهای جهانی، امکانات پایه تلقی می‌شود.

گوشی جدید بلک بری Z20 لو رفت +عکس

گوشی جدید بلک بری Z20 لو رفت +عکس
 


ویدیو مرتبط :
لو رفتن گوشی جدید بلک بری با نام Leap

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اولین گوشی اندرویدی بلک بری


ونیز را فراموش کنید ، اولین گوشی اندرویدی بلک بری Priv نام خواهد داشت !

وب سایت مجله دی جی کالا: با اینکه مدت زیادی است در اطلاعات و اخبار مربوط به اولین گوشی اندرویدی بلک بری از آن با نام ونیز ، یاد می شود اما بنا بر اطلاعاتی که از evleaks@ منتشر شده ، باید نام بلک بری ونیز را فراموش کنیم.evleaks می گوید اولین اسمارت فون اندرویدی بلک بری با نام BlackBerry Priv معرفی و روانه بازار خواهد شد.

اولین گوشی اندرویدی بلک بری + عکس

البته این اسم هم مثل ونیز زیاد توی دهان نمی چرخد، ولی اگر صحبت های مدیر عامل بلک بری را در مورد ساخت یک گوشی اندرویدی به خاطر بیاوریم این نام به نظر مناسب می آید.

اولین گوشی اندرویدی بلک بری + عکس

جان چن در صحبت های خود گفته بود که بلک بری اقدام به ساخت گوشی اندرویدی نخواهد کرد مگر اینکه بتواند امنیت آن را به پای امنیت BB10 برساند. گوشی بلک بری ونیز تاکید بسیار زیادی بر حفظ حریم شخصی کاربران (Privacy) دارد که بنابراین به نظر می رسد نام BlackBerry Priv نام مناسب و معقولی باشد.

اولین گوشی اندرویدی بلک بری + عکس

از نام این گوشی که بگذریم ،به نظر می رسد گوشی اندرویدی بلک بری گجتی بسیار کاربردی باشد. از مشخصات این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم ، نمایشگر کواد اچ دی ۵.۴ اینچی ، دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ، و یک کیبورد فیزیکی جذاب که مشخصه گوشی های بلک بری است اشاره کرد.