اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ لو رفت


از چند سال پیش که موضوع ساخت نمایشگر منعطف مطرح شد شاید تصور عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشو با صفحه‌ی نمایش منعطف به این زودی بعید به نظر می‌رسید.

zoomit.ir - شهاب زمانی: از چند سال پیش که موضوع ساخت نمایشگر منعطف مطرح شد شاید تصور عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشو با صفحه‌ی نمایش منعطف به این زودی بعید به نظر می‌رسید. استفاده از نمایشگر منعطف به معنای داشتن گوشی با صفحه نمایش بزرگ‌تر است که می‌توان آن را تا کرده و در ابعاد کوچکتری جا داد.

مشخصات گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ فاش شد: اسنپدراگون ۸۲۰ و ۳ گیگابایت رم

پیش‌تر اعلام شده بود که سامسونگ در حال انجام آزمایش روی گوشی هوشمندی با نمایشگر منعطف است تا بتواند آن را ماه ژانویه رونمایی کند. حال لیستی از کشورهایی که در مرحله‌ی اول این تلفن همراه به فروش می‌رسد به بیرون درز کرده است. ظاهرا این تلفن که با نام SM-G929F معرفی خواهد شد در بیشتر کشورهای اروپایی عرضه می‌شود. هم‌چنین سامسونگ این تلفن‌همراه را در کره‌ی جنوبی نیز عرضه خواهد کرد.

لیست کشورهای عرضه‌ی اولیه:

بریتانیا

آلمان

ایتالیا

کره جنوبی

کشورهای شمال اروپا ( دانمارک, فنلاند,ایسلند,نروژ, سوید و جزایر فارو و گرینلند)

فرانسه

لهستان

گزارش‌ها حاکی است، این تلفن V شکل از پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و رم ۳ گیگابایتی بهره خواهد برد. گوشی SM-G929F از درگاه کارت حافظه و  باتری غیر قابل تعویض برخوردار است. در حال حاضر مهم‌ترین موضوع اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش آن است. سامسونگ مدت هاست که در حال کار بر روی نسخه‌ی اولیه این تلفن است. ظاهرا صفحه‌ی نمایش این محصول از یک لایه‌‌ی محافظ خاص ساخته شده از عنصر فلزی استفاده می‌کند و با پوشش ITO محافظت نخواهد شد چرا که این محافظ در اثر خم شدن دچار شکستگی می‌شود.

ژانویه‌ی سال گذشته گزارشی درباره‌ی نمایشگر این محصول به بیرون درز کرد که حکایت از سایز ۵.۷ اینچی داشت. این صفحه نمایش در حال حاضر بر روی تلفن همراه گلکسی اس اج ۶ پلاس استفاده شده است. گلکسی اس اج ۶ اس با نام SM-G928 کدگذاری شده و نام این محصول تاشوی سامسونگ SM-G929 خواهد بود که می‌تواند حاکی از شباهت این دو تلفن همراه باشد. مدتی قبل در مدارک واردات و صادرات سامسونگ محصولی با نام مشابه SM-G929F مشاهده شد که ظاهرا این محصول صفحه‌ی نمایش ۵.۱ اینچی خواهد داشت.

مشخصات گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ فاش شد: اسنپدراگون ۸۲۰ و ۳ گیگابایت رم

به هر حال هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه ابعادی هم‌چون گلکسی اس اج ۶ پلاس خواهد داشت که پس از تا شدن به اندازه‌ی اس ۶ اج می‌شود یا با صفحه‌ی نمایش متفاوتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این محصول در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شود,


ویدیو مرتبط :
تبلیغ گوشی انعطاف پذیر و شفاف سامسونگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ ATIVE SE مبتنی بر ویندوز



اخبار تکنولوژی - تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ ATIVE SE مبتنی بر ویندوز

تصویر لو رفته ای که می بینید گوشی هوشمند سامسونگ بنام ATIV SE (هورون) تحت ویندوز است که تحت اپراتور ورایزون قرار است در امریکا عرضه شود.

ماه گذشته این گوشی مجوزهای لازم را از FCC گرفت و مطابق تصویر یک گوشی واقعی و شیک به نظر می رسد.(منظور اینکه این عکس فتوشاپ نیست)

آنچه می بینید نسخه به روز شده ATIVE S است که دکمه خانه منقش به آیکون ویندوز است و از طراحی سری گلکسی اس 4 نیز در ساخت این گوشی کمک گرفته شده است.

گوشی مجهز به ویندوز فون 8.1 بوده و باید بعد از عرضه این نسخه توسط مایکروسافت راهی بازار شود اما ورایزون تاریخ دقیق را مشخص نکرده است.

اتصالات نسل چهارم شبکه موبایل  LTE، صفحه 5 اینچی،دوربین 13 مگاپیکسلی و نمایشگر 1080 از ویژگی های این گوشی است که می بینید.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی ,تصویر لو رفته از گوشی سامسونگ

اخبار تکنولوژی - خبر آنلاین