اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی اندرویدی نوکیا A1 +عکس


جدیدترین تصویر گوشی اندرویدی نوکیا به نام A1 در فضای مجازی منتشر شد.

خبرآنلاین: جدیدترین تصویر گوشی اندرویدی نوکیا به نام A1 در فضای مجازی منتشر شد.
 
پس از خرید واحد موبایل نوکیا توسط مایکروسافت قرار شد تا سال 2016 هیچ گوشی با  برند نوکیا به‌صورت مستقل توسط فنلاندی‌ها عرضه نشود.

حالا در سال 2016 قرار است چند گوشی جدید بانام نوکیا عرضه شود که A1 یکی از آن‌هاست و آنچه مشاهده می‌کنید تازه‌ترین رندر از این گوشی است که سیستم‌عامل آن کاملاً اندرویدی نیست بلکه تم آن شبیه ویندوز است که به‌صورت ترکیبی و با لانچر Z طراحی و ساخته‌شده و کمی شبیه تبلت N1 است.

درواقع سیستم‌عامل اندروید لآلی پاپ 5.0 به‌صورت کاستوم روی A1 تعبیه‌شده است.

گوشی سطح متوسط A1 بدنه پلی کربنات دارد و نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی و مجهز به اسنپ دراگون 652 از دیگر ویژگی‌های آن است که تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نشده است.

گوشی اندرویدی نوکیا A1 +عکس


ویدیو مرتبط :
قورا : نوکیا نورماندی - گوشی جدید اندرویدی نوکیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین گوشی نوکیا 20 ساله شد (+عکس)



اخبار علمی - نخستین گوشی نوکیا 20 ساله شد (+عکس)

این گوشی همراه یک نمایشگر کوچک چهارلاینه از نوع نقطه‌ای- ماتریسی را در خود جا داده بود که بزرگ‌ترین نمایش گوشی موبایل را در عصر خود داشت.

نوکیا ۲۰ سال قبل تلفن همراهی روانه بازار کرد که باعث شد این شرکت فنلاندی نزد کاربران جهانی محبوبیت پیدا کند و در نهایت موفق شود خود را به عنوان یک برند بین‌المللی معرفی کند.

به گزارش ایتنا، بیست سال قبل Nokia 2110 به پرفروش‌ترین گوشی زمان خود تبدیل شد و نخستین محصولی بود که نشان می‌داد یک گوشی قابل حمل با چه شکل و شمایل و قابلیت‌هایی باید در اختیار کاربران قرار گیرد.

این محصول که یک گوشی بزرگ با نمایشگر کوچک و طول عمر کوتاه باتری محسوب می‌شد، در زمان خود عنوان شیک‌ترین، بادوام‌ترین و باریک‌ترین گوشی جهان را از آن خود کرد.

گوشه‌های منحنی نمایشگر و اندازه کوچک آنتن از مهم‌ترین مواردی بود که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند و پا را از استانداردهای زمان خود فراتر گذاشته بود.

این گوشی همراه یک نمایشگر کوچک چهارلاینه از نوع نقطه‌ای- ماتریسی را در خود جا داده بود که بزرگ‌ترین نمایش گوشی موبایل را در عصر خود داشت.

تلفن همراه Nokia 2110 نسبت به تمام محصولاتی که تا آن روز روانه بازار شده بود بدنه باریک‌تر، طراحی زیباتر و کارایی بیشتری داشت و کاربر برای حمل آن داخل جیب کت خود احساس راحتی می‌کرد.

همچنین باید گفت این محصول نخستین گوشی بود که به کمک آن می‌شد پیامک ارسال کرد.

در آن زمان فقط برخی گوشی‌هایی موجود بودند که می‌توانستند پیامک دریافت کنند.

این محصول همچنین نخستین گوشی ساخت نوکیا بود که موسیقی ویژه این شرکت را برای تماس‌های دریافتی در اختیار داشت.

این موسیقی کلاسیک به کمک ساز گیتار ساخته شده بود و با نام Gran Vals شناخته می‌شد که در قرن نوزدهم توسط "فرانسیسکو ترگا"(Francisco Tarrega) ساخته شد.

 

اخبار ,اخبار علمی ,نخستین گوشی ساخت نوکیا

اخبار علمی - ایتنا