اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشواره های دختر، دردسرساز شد




اخبار حوادث - گوشواره های دختر، دردسرساز شد

پسر شروری که در ساعات پایانی شب اقدام به زورگیری از دختر جوانی کرده بود، توسط پلیس دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

تقریبا ساعت پایانی شب بود که صدای گریه و شیون دختر جوانی از خیابان «رهپیما» توجه مردم و واحد گشت پلیس را که در حال رد شدن از آن خیابان بود به خود جلب کرد.

بی درنگ پلیس آژیر کشان به سمت دختر جوان حرکت کرد و در گوشه ای از پیاده رو مشاهده کرد، پسر جوانی در حال درآوردن گوشواره دختر جوانی است.

این پسر شرور با دیدن ماموران دختر را رها کرد و قصد داشت از طریقی فرار کند که ماموران این اجازه را به او نداده و سریعا طی یک درگیری این زورگیر خشن را دستگیر و پایگاه انتقال دادند.

دختر جوان که نامش «سارا» بود و 22 سال بیشتر نداشت درباره جزئیات این حادثه به ماموران گفت: در حال برگشت به منزلم بودم که ناگهان این پسر شرور جلوی راهم را بست و با فحاشی و اعمال زور قصد درآوردن گوشواره هایم را داشت که خوشبختانه ماموران پلیس رسیدند.

رییس کلانتری رازی سرگرد حسین دلاور با اعلام این خبر، افزود: در بررسی از سوابق متهم مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه سرقت داشته است.

متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایمش در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫ماجرای عشق دردسرساز دختر جوان به بازیگر تلویزیون ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همدردی دردسرساز دختر 7 ساله با مادرش +تصاویر



اخبار گوناگون - همدردی دردسرساز دختر 7 ساله با مادرش +تصاویر

فرزندان خردسال بدون درک این واقعیت که رفتار نادرست والدین شایسته تقلید نیست انرا در محیط اجتماع و خانه انجام می دهند.

به گزارش پرداد به نقل از دیلی خبر : معمولا فرزندان در محیط خانه و همچنین رفتارهای اجتماعی خود از پدر و مادر الگو برداری می نمایند. هر گونه رفتار و حرکت نادرست در محیط خانه بدون شک در ذهن فرزندان تاثیر منفی می گذارد.فرزندان خردسال بدون درک این واقعیت که رفتار نادرست والدین شایسته تقلید نیست انرا در محیط اجتماع و خانه انجام می دهند. 

 

اخبار,اخبار گوناگون ,بیماری نادر

 

مادر 33 ساله که طبق گفته پزشکان به سندروم نادر” تریکوتیلومانیا “مبتلا می باشد عادت به کشیدن موهای سر و صورت خود دارد. وی از سن 5 سالگی بر اثر غم و اندوهایی که تحمل نموده است دچار این رفتار وحشتناک شده است. خانم "شرلی میشل" بیشتر نگران دختر 7 ساله خود شده است. او می افزاید اخیرا دخترش “کلر”برای همدردی با او موهایش را با زور می کند.

اخبار,اخبار گوناگون ,بیماری نادر

 
 او می گوید متاسفانه برخی از مردم فکر می کنند من عمدا این کار را برای جلب توجه انجام می دهم. اما در واقع اینطوری نیست. من نسبت به کشیدن موهای خود وسواس دارم. چندین بار نزد روانشناس رفته ام اما موثر نبوده است. هنگامی که خود را در آینه می بینم اشکهایم سرازیر می شود. خانم می افزاید تنها چیزی که او تا کنون از”ان اچ اس”درافت نموده دو تا کلاه گیس بوده است.

اخبار گوناگون - پرداد