اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشت وارداتی ارز مرجع می‌گیرد



نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان مواد پروتئینی :

گوشت وارداتی ارز مرجع می‌گیرد/ الزام واردکنندگان به تحویل گوشت به پشتیبانی امور دام

نایب رئیس اتحادیه واردکنندگان مواد پروتئینی با بیان اینکه واردات گوشت مشمول دریافت ارز مرجع می‌شود، گفت: واردکنندگان ملزم به تحویل گوشت وارداتی به شرکت پشتیبانی امور دام هستند.

مجید آدشی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به این سوال که گفته می‌شود، ارز مرجع برای واردات گوشت حذف شده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و همچنان ارز مرجع برای واردات گوشت لحاظ می‌شود.

وی افزود: تنها محدودیتی که وجود دارد، این است که واردکنندگان باید گوشت خود را به قیمت مصوب به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل دهند.

نایب رئیس اتحادیه وارد کننده مواد پروتئینی گفت: قیمت مصوب گوشت وارداتی هر کیلوگرم 8 تا9 هزار تومان برای مصرف کننده است./فارس


ویدیو مرتبط :
پرش اسب های مسابقه ای وارداتی با انرژی ارز مبادله ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر بازرگانی: تکذیب حذف ارز مرجع برنج و گوشت / اعطای کارت معیشت کالا قطعی نیست



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

وزیر بازرگانی: تکذیب حذف ارز مرجع برنج و گوشت / اعطای کارت معیشت کالا قطعی نیست

 وزیر صنعت، معدن و تجارت با تکذیب حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هنوز هیچ تصمیم گیری قطعی درباره اعطای کارت اعتباری یا کارت کالا به اقشار کم درآمد گرفته نشده است.

مهدی غضنفری در پاسخ به سوال ایسنا درباره بحث‌های مطرح شده در مورد حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هیچ ارز مرجعی از جمله ارز مرجع واردات کالاهای اساسی مانند برنج و گوشت حذف نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایسنا درباره مباحث مطرح شده مبنی بر اعطای کارت اعتباری خرید کالا به اقشار کم درآمد اظهار کرد: انتشار چنین کارتی در حد یک پیشنهاد در جلسات کارگروه مشترک دولت و مجلس مطرح شده است اما هیچ تصمیم گیری درباره آن انجام نشده است.

غضنفری در پاسخ به سوال دیگری درباره توقف صادرات خودروی ایران به عراق عنوان کرد: مشکلاتی در مورد صادرات خودروی ایران به عراق به وجود آمده که در حال برطرف کردن‌ آن هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها نیز گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسوول چگونگی و باز توزیع سهم 30 درصدی صنعت و تولید از درآمد اجرای فاز دوم شده است که براین اساس پیشنهادات مربوطه روز شنبه در جلسه کارگروه مشترک دولت ومجلس مطرح می‌شود.

وی افزود: براساس توافقات انجام شده قرار است هر بخش به همان میزان که در درآمد هدفمندی‌ یارانه‌ها سهم دارد در باز توزیع این درآمد نیز سهم داشته باشد./ایسنا