اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشت فاسد در آش فروشی معروف پایتخت


در بازدید سرزده معاون داستان تهران و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی و دارویی از اغذیه فروشی‌های میدان تجریش دستور پلمب سفره خانه‌ای در بازار ، دو کافه، یک بستنی فروشی و یک آش فروشی صادر شد.

خبرگزاری میزان نوشت: در بازدید سرزده معاون داستان تهران و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی و دارویی از اغذیه فروشی‌های میدان تجریش دستور پلمب سفره خانه‌ای در بازار ، دو کافه، یک بستنی فروشی و یک آش فروشی صادر شد.

ذبیح زاده به صورت سرزده از اغذیه‌ فروشی‌های میدان تجریش بازدید کرد. وی در این بازدید دستور پلمب یک آش فروشی معروف در اطراف این میدان را به دلیل کشف 60 کیلو گوشت فاسد صادر کرد.

ذبیح زاده در ادامه به صورت سرزده از یک بستنی فروشی معروف بازدید کرد که با وجود سوسک در مواد اولیه بستنی‌های این مغازه روبرو شد و دستور پلمب این مغازه را نیز صادر کرد.

معاون داستان تهران و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی و دارویی در ادامه با حضور در بازارچه تجریش وضعیت رستوران‌های این محدوده را مورد بررسی قرار داد و دستور پلمب سفره‌خانه‌ای در این بازارچه را به دلیل کشف هشتاد کیلو گوشت فاسد صادر کرد و گوشت‌های کشف شده نیز معدوم شدند.

همچنین در این بازدید دو کافه به دلیل تبلیغ و عرضه قلیان پلمب شدند.



ویدیو مرتبط :
آموزش پخت آش معروف شله قلمکار ، یکی از معروف ترین نوع از انواع آش های ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوسک و گوشت فاسد در بستنی و آش تجریش!



اخبار,اخبار اجتماعی ,اغذیه‌فروشی‌های میدان تجریش

پیدا شدن سوسك در بستنی، كشف گوشت‌های فاسد در سفره‌خانه و آش‌فروشی برای معاون دادستان تهران چاره‌ای جز پلمب كردن مغازه‌های عرضه‌كننده آن در میدان تجریش باقی نگذاشت.

 ذبیح‌زاده، معاون دادستان تهران كه سرزده از اغذیه‌فروشی‌های میدان تجریش بازدید می‌كرد، دستور پلمب یك سفره‌خانه‌ در بازار، دو كافه، یك بستنی فروشی و یك‌ آش‌فروشی را به علت تخلف صادر كرد.

سرپرست دادسرای جرائم پزشكی پس از آنكه قدم به داخل مغازه آش‌فروشی گذاشت و محل را به دقت بررسی كرد، موفق به كشف 60 كیلو گوشت فاسد شد.

 معاون دادستان، پس از پلمب كردن این محل  راهی یك بستنی‌فروشی معروف در محل شد. هنگام بازدید از مواد اولیه با دیدن سوسك داخل مواد به مأمورانی كه وی را بدرقه می‌كردند، دستور داد تا این محل هم پلمب شود. بازارچه تجریش، محل دیگری بود كه معاون دادستان برای سركشی قدم به آن گذاشت.

 وی ابتدا وارد یك سفره‌خانه شد و سری به آشپزخانه زد. او پس از بررسی، 80 كیلو گوشت فاسد شده كشف كرد و با پلمب كردن آنجا راهی كافه‌های محل شد.

 عرضه كردن قلیان در دو كافه هم تخلفی بود كه از چشم معاون دادستان دور نماند و این دو كافه هم پلمب شدند. 


 اخبار اجتماعی  -  جوان