اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گورکن و زوج جوان بازداشت شدند




گورکن و زوج جوان بازداشت شدند

با صدور دستور نبش قبر از سوی قاضی ویژه قتل عمد، جسد پسر بچه ۷ ماهه ای که چند ساعت از دفن غیرقانونی وی می گذشت از سینه گور بیرون کشیده شد و برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

حوادث - به گزارش خراسان، ساعت ۱۱ صبح روز گذشته تلفن مرکز ۱۱۰ پلیس مشهد به صدا درآمد و شهروندی از آن سوی خط به پلیس گفت: مرد دو زنه ای کودک ۷ ماهه اش را در گورستان دفن کرده است.اما احتمال می دهیم این کودک بی گناه کشته شده باشد!
در پی دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری کاظم آباد برای بررسی موضوع به محل اعلام شده توسط این شهروند عزیمت کردند.

 تحقیقات مقدماتی نشان می داد که ساعاتی قبل، کودک ۷ ماهه ای به طور غیرقانونی در گورستان کال زرکش دفن شده است بنابراین با توجه به دفن مخفیانه کودک، ماموران انتظامی ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. دقایقی بعد با صدور دستور نبش قبر از سوی قاضی موحدی راد، جسد کودک از سینه گور بیرون آورده شد. آثار کبودی و زخم هایی روی بدن کودک خودنمایی می کرد که قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا با تعیین علت دقیق مرگ راز چگونگی مرگ این کودک برملا شود.

از سوی دیگر ماموران کلانتری کاظم آباد در بررسی های قانونی خود پدر و مادر کودک را که در همان منطقه زندگی می کردند شناسایی و دستگیر کردند.مادر ۲۶ ساله کودک گفت: بچه ام در گهواره خوابیده بود که متوجه مرگ او شدم و با همسرم تماس گرفتم. مرد دو زنه هم در بازجویی ها عنوان کرد من همسر دیگری دارم و این زن را صیغه کرده بودم شب گذشته حال کودکم بسیار مساعد بود و حتی بیماری نیز نداشت اما امروز صبح همسرم با من تماس گرفت و گفت: فرزندمان مرده است. جسد را داخل حمام منزل غسل دادیم و کفن کردیم سپس آن را به گورستان بردم و با همکاری گورکن، گوری کندیم و جسد را دفن کردیم.

این گزارش حاکی است: در پی اظهارات زوج جوان، مقام قضایی دستور دستگیری گورکن را نیز صادر کرد و بدین ترتیب ۳ متهم به خاطر دفن بدون مجوز و غیرقانونی جسد کودک بازداشت شدند تا پزشک قانونی علت مرگ وی را مشخص کند./خراسان

 

 


ویدیو مرتبط :
گفت وگویبا جوان جنجالی این روزهای تلگرام پس از بازداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت یک زوج جوان چینی به جرم زنده به گور کردن یک پیرزن 68 ساله !



بازداشت یک زوج جوان چینی به جرم زنده به گور کردن یک پیرزن 68 ساله !به گزارش پرداد به نقل مگ فور: پلیس چین یک زوج جوان را به جرم زنده به گور کردن یک پیرزن 68 ساله دستگیر کرد.

 

زنده به گور کردن یک پیرزن

 

این زوج چینی نیمه شب با این پیرزن تصادف میکنند و چون تصور میکنند وی مرده است او را کنار جاده دفن میکنند.

 

یک شاهد میگوید: ابتدا صدای گریه شنیده است و سپس پیرزن را دیده است که کنار ماشین افتاده است و سپس این زن و مرد بدن پیر زن را سوار ماشین کرده اند و داخل حاشیه کنار جاده شده اند. این شاهد با دین این ماجرا سریعا با پلیس تماس گرفت.

 

آنها از ترس اینکه به خاطر رانندگی در حال مستی دستگیر شوند بعد از تصادف بدن زن را که تصور میکردند مرده است کنار جاده برده و دفن کرده اند.

 

هنگامیکه پلیس این زن را پیدا کرد وی هنوز زنده بود اما با رساندن وی به بیمارستان او جان باخت./ گروه خبری پرداد