اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوجه سبز کیلویی 60 هزار تومان!


رئیس اتحادیه میوه وسبزی با اشاره به ورود میوه‌های نوبرانه‌ای مانند چغاله و گوجه سبز به بازار، گفت: گوجه سبز بالعکس چغاله هرچه درشت‌تر باشد قیمت‌اش نیز بیشتر است.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه میوه وسبزی با اشاره به ورود میوه‌های نوبرانه‌ای مانند چغاله و گوجه سبز به بازار، گفت: گوجه سبز بالعکس چغاله هرچه درشت‌تر باشد قیمت‌اش نیز بیشتر است.

سید حسین مهاجران درباره ورود میوه‌های نوبرانه به بازار گفت: یکی از این میوه‌ها توت فرنگی است که در طول سال نیز در بازار وجود داشت و قیمت آن دارای نوسانات زیادی است، ضمن اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم از این میوه بین ۴ تا ۱۲ هزار تومان است.

او گفت: چغاله شیراز نیز هم اکنون در بازار موجود است که این محصول به دلیل آنکه درشت شده به قیمت‌ ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین بالاترین قیمت چغاله ریز کاشان ۴۰ هزارتومان است.

مهاجران با بیان اینکه گوجه سبز هرچه درشت‌تر باشد، قیمتش بیشتر است، گفت: گوجه سبزهای موجود در بازار متعلق به گرمسار، قم و ساوه است، ضمن اینکه قیمت این میوه بین ۶۰ هزار تا حدود ۴۰ هزار تومان است.

او با اشاره به اینکه ملون نیز از حدود ۵۰ روز قبل در بازار موجود بوده است، گفت: حداکثر قیمت این میوه ۲۵۰۰ تومان است.


ویدیو مرتبط :
گوجه سبز کیلویی 6 میلیون تومان؛ به اندازه حقوق یک ماه کارگر | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوجه سبز؛ کیلویی 40 هزار تومان!


رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در خصوص قیمت میوه های نوبرانه در بازار گفت: قیمت هر کیلو گوجه سبز نوبرانه گرمسار 40 هزار تومان و کاشان 8 هزار تومان است.

خبرگزاری میزان: حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در خصوص قیمت میوه و صیفی جات بیان کرد: قیمت هر کیلو سیب زمینی در میدان مرکزی بین 600 تا 1000 تومان و هر کیلو پیاز 600 تا 1100 تومان و قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میادین بین 1500 تا 2500 تومان است.

وی در ادامه افزود: قیمت هر کیلو خیار گلخانه ای بین 1500 تا 2000 تومان و خیار جیرفتی بین 600 تا 1000 تومان است و خیار بوته ای بین 3000 تا 3500 تومان است.

مهاجران در توضیح قیمت انواع میوه اظهار کرد: هر کیلو سیب بین 1500 تا 3000 هزار تومان و هز کیلو پرتقال هر کیلو 2000 تا 3000 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه فزوشندگان میوه و تره بار با اشاره به علت افزایش قیمت موز در بازار گفت: با توجه به افزایش تعرفه موز از 4 درصد به 26 درصد باید انتظار افزایش قیمت این میوه را در بازار داشت که در کل انتظار می رفت با افزایش 20 درصدی در قیمت ها روبرو شویم ولی قیمت حدود 90 درصد افزایش پیدا کرده و با این حال قیمت هر کیلو موز در میادین میوه و تره بار بین 4700 تا 5000 هزار تومان است.

وی در خصوص قیمت میوه های نوبرانه در بازار یادآور شد: قیمت هر کیلو گوجه سبز نوبرانه  گرمسار 40 هزار تومان، کاشان 8 هزار تومان است.

مهاجران در ادامه گفت: قیمت هر کیلو چاقاله بادام گرمسار بین 20 تا 25 هزار تومان و شیراز و کاشان بین 8 تا 12 هزار تومان است.