اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گنگسترهای پیکان سوار کرج ناکام ماندند


معاون دادستان شهرستان كرج از تشكیل پرونده قضایی درباره حمله مسلحانه افراد ناشناس به خودروی حامل زندانیان در شهرستان كرج خبر داد.

معاون دادستان شهرستان كرج از تشكیل پرونده قضایی درباره حمله مسلحانه افراد ناشناس به خودروی حامل زندانیان در شهرستان كرج خبر داد.

رضوانی‌منش افزود: پرونده‌ای در این باره در دادسرای عمومی و انقلاب كرج تشكیل شده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

وی بدون ارائه توضیح بیشتری درباره‌ی هویت افراد مسلح و روند قضایی پرونده، تاكید كرد كه موضوع در حال بررسی است و پس از تكمیل تحقیقات دراین باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

روز سه شنبه خودرو حامل 9 زندانی كه از ندامتگاه مركزی كرج در حال انتقال متهمان به دادسرای انقلاب استان البرز بود، در مسیر محمدشهر مورد هجوم افراد مسلح قرار گرفت و در درگیری ایجاد شده، یك مامور زندان نیز به شهادت رسید.

سرنشینان مسلح دو خودروی پیكان و زانتیا ‌قصد فراری دادن زندانیان را داشته‌اند كه با مقاومت ماموران زندان و عدم موفقیت در برنامه از پیش طراحی شده در نهایت متواری شده‌اند.


منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
موتور سوار ناکام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارقان مسلح بانک صادرات بروات بم ناکام ماندند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با هوشیاری بانوی شجاع

سارقان مسلح بانک صادرات بروات بم ناکام ماندند

خبرگزاری فارس: 2 سارق مسلح بانک صادرات در بروات شهرستان بم با هوشیاری یکی از بانوان شجاع این شهر ناکام ماندند.

دو سارق مسلح ظهر امروز (چهارشنبه)برای سرقت به بانک صادرات شعبه بروات بم رفتند، اما هوشیاری یک بانوی شجاع آن‌ها را در حرکت پلیدشان ناکام گذاشت.

دو سارق مسلح که قصد ربایش پول‌های بانک بروات بم را داشتند به این بانک وارد شدند.

یکی از این دو سارق به داخل بانک رفت و سارق دیگر در مجاورت درب ورودی ایستاد، سارقی که در داخل بانک بود با تهدید کارکنان بانک قصد برداشتن پول‌های این شعبه را داشت، اما بانویی که در خارج از محیط بانک شاهد این صحنه بود با برداشتن سوئیچ موتورسیکلت سارقان و مراجعه به کلانتری بروات این تبهکاران را ناکام کرد.

پس از اطلاع‌رسانی به موقع این بانو به کلانتری بروات بم ماموران به محل اعزام شدند و با درگیری بین آن‌ها و سارقان یکی از سارقان مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

سارقی هم که داخل بانک بود، توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب بم نیز بلافاصله پس از اطلاع از ماجرا در محل حادثه حاضر شد تا از نزدیک به موضوع رسیدگی کند./فارس