اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گل محمدی: کریمی در لیست 18 نفره‌ نیست


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد علی کریمی در لیست 18 نفره این تیم قرار ندارد.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد علی کریمی در لیست 18 نفره این تیم قرار ندارد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران بیان کرد‌: بازی با استقلال مثل همه بازی‌ها سه امتیاز دارد. البته این دیدار تحت تاثیر هیجانات خاص خودش است. هر تیمی این هیجان‌ها را کنترل کند و با آرامش به زمین برود پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: نگرانی ما نبود علی کریمی و مصدومیت حقیقی است. کریمی که صد در صد نمی‌رسد. وضعیت حقیقی هم امروز مشخص می‌شود. شاید نتوانیم ازاو استفاده کنیم. به هرحال جایگزین‌ها با انگیزه بالایی بازی می‌کنند و فکر می‌کنم فردا بازی خوبی باشد. ما در طی هفته تمرین‌های خوبی داشتیم و روی نقاط ضعف حریف کار کرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس همچنین با اشاره به این که یک بازی نمی‌تواند معیاری برای سنجش عملکرد مربی باشد، افزود: ما کاری را شروع کردیم و بازیکنان در این راه ما را کمک کرده‌اند. همیشه گفته‌ام که من کوچک ترین نقش را در موفقیت هفته‌های اخیر را داشته‌ام. بازیکنان حساسیت بازی فردا را درک کرده‌اند و گرفتن سه امتیاز برایمان بسیار مهم است و با توجه به وضعیتمان در ته جدول می‌خواهیم پیروز باشیم تا به جمع تیم‌های بالای جدول بپیوندیم.

گل محمدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در بازی فردا به فکر مساوی خواهد بود یا نه؟ مطرح کرد: برای این که تیمی موفق باشد ابتدا نباید گل بخورد. یکی از وظایف خط دفاعی و دروازه‌ بان ما هم این است که گلی دریافت نشود. ما برای گل نخوردن می‌رویم و می‌خواهیم با استفاده از موقعیت‌ها برنده شویم .

گل محمدی در پایان نیز در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد علی کریمی قرار است با کمک آمپول دربازی فردا حضور داشته باشد؟ عنوان کرد: من هم در روزنامه ها چنین مطلبی را خوانده‌ام اما به صورت مستقیم چنین صحبتی با خودش نداشتم. وضعیت کریمی طوری است که حتی با آمپول هم نمی‌تواند بازی کند. پزشکان تلاش زیادی کرده‌اند تا او را برسانند و کریمی هم صبح و بعداز ظهر فیزیوتراپی می‌کرد و تمرین‌های اختصاصی داشت اما پزشکان اجازه ندادند بازی کند. کریمی حتی در لیست 18 نفره هم نیست.


ویدیو مرتبط :
لیست 18 نفره رئال در برابر اتلتیک بیلبائو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل محمدی کریمی را از لیست خط زد


برای بازی امروز با سایپا نام نیلسون، محمدی، حسینی، پولادی، ماهینی، فشنگچی، نوری، رضایی، انصاری فرد، نوروزی، پروویچ، ولاتکو، قاضی، حقیقی، نقی زاده، خانزاده و کلاه کج و کنعانی در فهرست قرار گرفته است.

 
 
 
 
 تماشا: یحیی گل محمدی فهرست 18 نفره تیمش را برای بازی امروز با سایپا مشخص کرد. نکته مهم این فهرست غیبت علی کریمی است. علی کریمی چند روزی بود که در کنار بقیه بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت می کرد و پیش بینی ها این بود که لااقل روی نیمکت ذخیره ها باشد اما گل محمدی نام او را از فهرست خط زد. به نظر می رسد یحیی برای احتیاط بیشتر، کریمی را برای بازی جام حذفی با ذوب آهن در آب نمک خوابانده است، مهدی مهدوی کیا و مهرزاد معدنچی هم از دیگر غایبان سرشناس این فهرست هستند.

برای بازی امروز با سایپا نام نیلسون، محمدی، حسینی، پولادی، ماهینی، فشنگچی، نوری، رضایی، انصاری فرد، نوروزی، پروویچ، ولاتکو، قاضی، حقیقی، نقی زاده، خانزاده و کلاه کج و کنعانی در فهرست قرار گرفته است.