اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گل تیموریان بالاتر از پدرو قرار گرفت!


گل آندرانیک تیموریان به بوریرام در صدر گل‌های برتر یورو اسپورت قرار گرفت.

ایسنا: گل آندرانیک تیموریان به بوریرام در صدر گل‌های برتر یورو اسپورت قرار گرفت.

 آندرانیک تیموریان در بازی برگشت، استقلال و بوریرام تایلند موفق شد با یک ضربه مهار نشدنی گلی زیبا برای استقلال به ثمر برساند.

سایت "یورو اسپورت" در بخش نظر سنجی خود از کاربران خود خواسته است تا زیباترین گل، هفته‌ را انتخاب کنند که در این نظرسنجی آندرانیک تیموریان بالاتر از پدرو، ‌بازیکن بارسلونا با 51 درصد آرا در صدر قرار دارد.

گل پدرو نیز با 22 درصد آرا در رده دوم قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
دانلود گل فوقالعاده از آندو تیموریان | بهترین گل هفته دنیا|

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فورلان: قرار نبود توپ من گل شود



 

فورلان: قرار نبود توپ من گل شود

 

فورلان: قرار نبود توپ من گل شود

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: توپ من نباید گل می‌شد و نمی‌شود با حوادث از قبل طراحی شده مبارزه کرد.

دیه‌گو فورلان در دقایق پایانی دیدار برابر آلمان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و توپ را به تیر دروازه کوبید تا بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود آلمان به پایان برسد.
فورلان در این باره گفت: ظاهرا قرا بود آن توپ گل نشود. هیچ گاه نمی‌توان با حوادث از قبل طراحی شده مقابله کرد.

وی درباره عملکرد اروگوئه عنوان کرد: اروگوئه در آینده به یکی از قطب‌های فوتبال جهان تبدیل می‌شود و جام جهانی نوزدهم فرصت مناسبی بود برای آغاز یک پروژه‌ برای آینده.

بازیکن سرشناس اتلتیکومادرید ادامه داد: در جام جهانی نوزدهم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان و همچنین قاره آمریکای جنوبی بودیم.

فورلان خاطرنشان ساخت: جوانگرایی فاکتور بسیار مهمی است که تابارس بیش از هر چیزی باید به آن توجه داشته باشد. نسل آینده فوتبال اروگوئه نباید عقب نشینی داشته باشد.