اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلکسی نوت 7 هم دوربین دوتایی دارد!


شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت جدید از دوربین دوتایی برخوردار است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی نوت جدید که با نام نوت 6 یا نوت 7 راهی بازار می‌شود را برای رقابت با آیفون 7 پلاس آماده می‌کند. شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت 7 از دوربین دوتایی بهره می‌برد.

شایعات می‌گویند که نوت جدید در دو مدل معمولی و Edge عرضه می‌شود و مدل Galaxy Note 7 Edge از دوربین دوتایی برخوردار است. حتی تغییر نام نوت جدید هم به دلیل رقابت با آیفون جدید و شباهت اسمی آن به گلکسی S7 بوده است.

گلکسی نوت 7 هم دوربین دوتایی خواهد داشت

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال ساخت دوربین دوتایی برای گلکسی نوت 7 اج است و هنوز مشخص نیست که چه ویژگی‌هایی دارد و چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از آنجایی که رقابت سامسونگ با اپل در بازار تلفن‌های همراه هوشمند بسیار داغ است، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته که گلکسی نوت جدید را با قابلیت‌هایی راهی بازار کند که نظر طرفداران اپل را به سمت خودش جلب کند. این شرکت سال گذشته هم نوت 5 را قبل از عرضه‌ی آیفون 6s راهی بازار کرده بود.

به نظر می‌رسد که امسال، سال گوشی‌هایی خواهد بود که دوربین دوتایی دارند. تا این لحظه گوشی هواوی P9 و ال جی G5 با دوربین دوتایی راهی بازار شده‌اند که هرکدام آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دادند.


ویدیو مرتبط :
دوربین گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقایسه گلکسی نوت ۵ با گلکسی نوت ۴


سرانجام پس از ماهه ها شایعه و اخبار متعدد ، سامسونگ پنجشنبه شب در کنفرانس Unpacked 2015 ، نسل جدید فبلت های گلکسی نوت خود را رونمایی کرد.