اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلوله پلیس "خروس" چاقوکش شیراز را زمینگیر کرد/ فرار پسر متجاوز از 18 سالگی



فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه صالحین از سوی نیروی انتظامی این استان مبارزه با اشرار و قاچاقچیان با شدت ادامه دارد که در این راستا شب گذشته یکی از اشرار باسابقه در شیراز دستگیر شد.

 به گزارش   باشگاه خبرنگاران، سردار احمدعلی گودرزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری و تلاش ماموران قرارگاه صالحین، نیروی انتظامی فارس هنگام ورود به محل اختفای شرور سابقه‌دار به‌نام مجتبی معروف به خروس با مقاومت وی روبه‌رو شده و در این راستا با تیراندازی هوایی قصد دستگیری وی را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شرور باسابقه با بی‌توجهی به اخطار ماموران بر اثر اصابت گلوله از ناحیه زانو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: فرد دستگیر شده  23 ساله دارای سوابق ضرب و جرج، قاچاق و تجاوز به عنف بوده و مدت پنج سال از دست نیروی انتظامی متواری بود که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.


 اخبارحوادث  - باشگاه  خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیر قمه به دست با فنون رزمی زمینگیر شد/ تهدید به خودکشی برای فرار از محاصره پلیس



اخبار,اخبار حوادث , زورگیری

 

پسر زورگیر که خود را در محاصره پلیس دید با گذاشتن قمه زیر گلویش ماموران را تهدید به خودکشی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 12 و 42 دقیقه بامداد 4 بهمن ماه بر اساس اعلام سامانه 110 مبنی بر تماس مکرر مردم  در خصوص تردد فردی با قمه به قصد زورگیری از مردم در خیابان سعادت آباد، خیابان مطهری بلافاصله واحد گشت ۱۱۰ یگان کلانتری ۱۳۴شهرک قدس در محل حاضر شدند.

فرد مورد نظر با دیدن گشت ۱۱۰ با خودرو پراید اقدام به فرار کرد که با فرار متهم ماموران با هماهنگی مرکز پیام کلانتری درخواست نیرو کمکی کردند و واحدهای گشت به سرعت در محل حاضر و پس از مشاهده خودرو به تعقیب و گریز پرداخته که خودرو پراید هیچ توجهی به دستور ایست و هشدارهای پلیسی نداشت.

در ادامه ۲ واحد گشت خودرویی و ۴ گشت موتورسوار به تعقیب و گریز خودرو مذکور پرداخته و طرح مهار در سطح محدوده به اجرا درآمد که در حین تعقیب و گریز متهم با قرار دادن قمه‌ای که در دست داشت در زیر گلوی خود تهدید به خودکشی می کرد.

به دلیل اینکه فرد به طور خطرناکی رانندگی می‌کرد و به هشدارهای پلیسی هیچ توجهی نداشت و احتمال آسیب رساندن به مردم وجود داشت و موجب تخریب چندین خودرو شده بود واحد سرگشت خودرویی، ۷ تیر جنگی با اسلحه سازمانی به سمت خودرو پراید تیراندازی نمودند که خودرو از دو چرخ عقب و شیشه عقب مورد اصابت گلوله قرار گرفت و نهایتا خودرو در آدرس شهرک قدس ، خیابان دادمان با جدول برخورد و متوقف گردید.

ماموران سریعا نسبت به دستگیری وی اقدام کردند که متهم با چاقویی که در دست داشت با مامورین درگیر شد و در نهایت پلیس با اقتدار و به کارگیری فنون دفاع شخصی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که در بازجویی اولیه وی خود را به هویت "همایون" ۲۸ساله اعلام کرد.

سرهنگ سعید کفراشی رییس کلانتری ۱۳۴شهرک قدس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و این شرور خطرناک پس از تحقیقات مقدماتی برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران