اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گله «سراج» از عدم اعتماد میان دستگاهها


رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مبارزه با فساد و پدیده زمین‌خواری در اولویت برنامه‌های سازمان بازرسی است که در این راستا قدم‌های موثری برداشته شده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بازرسی کل کشور بعدازظهر امروز به استان بوشهر سفر کرد که  پس از استقبال استاندار از وی در فرودگاه بوشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر و تقدیم شاخه گل بر مزار شهیدان با قرائت فاتحه به آنها ادای احترام کرد و سپس در نشست اعضای شورای قضایی استان حضور یافت.

ناصر سراج در این نشست با اشاره به این که بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از نبود هماهنگی دستگاهها اظهار داشت: وحدت و همدلی میان مسئولان دستگاههای مختلف می‌تواند سبب پیشرفت کارها شود و اگر اعتماد میان دستگاهها وجود داشته باشد همه چیز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اصل تفکیک قوا در ایران بیان کرد: هرچه اجرای قانون صحیح‌تر باشد قطعأ کار قوه قضائیه کمتر است که در این سالها هماهنگی میان دستگاهها بیشتر شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: یکی از کارهای سازمان بازرسی نظارت بر اجرای صحیح قوانین است و اگر کارها صحیح تر انجام شود کار ما نیز بهتر انجام می‌شود.

سراج مبارزه با پدیده زمین خواری را در اولویت برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: مبارزه با فساد و پدیده زمین‌خواری در اولویت برنامه‌های سازمان بازرسی است که در این راستا قدم‌های موثری برداشته شده است.


ویدیو مرتبط :
عدم اعتماد به هر سایتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش اصولگرایان برای کسب حداقل رای اعتماد مجلس توسط کابینه روحانی/ عدم اعتماد به 2 الی 4 نفر



روزنامه های اصلاح طلب ,عدم رای اعتماد به کابینه روحانی

یک نماینده مجلس خبر داد:
تلاش برخی از اصولگرایان برای کسب حداقل رای اعتماد مجلس توسط کابینه روحانی/ عدم اعتماد به 2 الی 4 نفر

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمقاله یکی از روزنامه های اصلاح طلب به قلم ترکان گفت: در مجلس روابط بسیار نزدیکی میان اکثر نمایندگان و کابینه پیشنهادی دولت یازدهم وجود دارد اما مصاحبه بعضی شخصیت های اصلاح طلب به ضرر روند ایجاد اعتماد عمیق میان مجلس و دولت در آینده است.

عابد فتاحی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر ضمن انتقاد از اظهارات یکی از اصلاح طلبان در مطبوعات در آستانه رای اعتماد، گفت: با توجه به این که ما در شرایط حساس و تاریخی قرار داریم معتقدیم دولت اعتدال گرای روحانی راه و محور مشترک میان اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در مجلس روابط بسیار نزدیکی میان اکثر نمایندگان و کابینه پیشنهادی دولت یازدهم وجود دارد اما مصاحبه بعضی شخصیت های اصلاح طلب به ضرر روند ایجاد اعتماد عمیق میان مجلس و دولت در آینده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس اضافه کرد: هرگونه جوسازی های داخلی مانع از این است که دولت نوپای یازدهم بتواند با اعتماد، وحدت و همدلی به مشکلات مردم رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: بحث هایی که در مطبوعات از سوی یکی از اصلاح‌طلبان به چاپ رسیده موجب تشویش اذهان برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس شده و نشانه ها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان تلاش دارند تا وزرا را با حداقل آرا به وزارتخانه های شان بدرقه کنند.

این نماینده اصلاح‌طلب ادامه دارد: همزمان بحث‌هایی هم وجود دارد که 2 الی 4 نفر از وزرا رای اعتماد نیاورند ولی ما نمایندگان مستقل و اصلاح طلب برای اینکه تمامی کابینه بتواند از این مرحله عبور کند فعالیت می کنیم./مهر