اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلشیفته فراهانی از اعتقادات خود گفت


گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای با یک منتقد سینمایی که یک سایت خبری آن را منتشر کرده گفت: اگر نقشی مخالف اعتقاداتم باشد نمی توانم آن را قبول کنم.

گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای با یک منتقد سینمایی که یک سایت خبری آن را منتشر کرده گفت: اگر نقشی مخالف اعتقاداتم باشد نمی توانم آن را قبول کنم.

 در مصاحبه ای با "پرویز جاهد" منتقد فیلم و در پاسخ به سئوال وی که پرسید به عنوان یک بازیگر وقتی نقشی به شما پیشنهاد می شود چگونه با آن برخورد می کنی؟ گفت: « اگر نقشی مخالف اعتقاداتم باشد، نمی توانم آن را قبول کنم.




ویدیو مرتبط :
عکس العمل بهزاد فراهانی پدر گلشیفته فراهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلشیفته فراهانی داور جشنواره فیلم لوکارنو شد



 

 

گلشیفته فراهانی داور جشنواره فیلم لوکارنو شد

 

گلشیفته فراهانی داور جشنواره فیلم لوکارنو شد . ازیگر فیلم‌های «سنتوری» و «درباره الی» یکی از اعضای هیئت داوران اصلی شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو است.




بازیگر فیلم‌های «سنتوری» و «درباره الی» یکی از اعضای هیئت داوران اصلی شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو است.



برگزارکنندگان جشنواره لوکارنو روز دوشنبه اسامی اعضای هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل این دوره جشنواره را معرفی کردند که گلشیفته فراهانی یکی از آنهاست.



فراهانی ۲۷ ساله فیلم There Be Dragons به کارگردانی رولند جافی فیلمساز سرشناس بریتانیایی را در مرحله پس از تولید دارد. او سال ۲۰۰۸ نیز در فیلم «مجموعه دروغ‌ها» ساخته ریدلی اسکات نقش‌آفرینی کرد.



ریاست هیئت داوران اصلی این دوره جشنواره لوکارنو را اریک کو کارگردان سنگاپوری به عهده دارد. او از اواسط دهه ۱۹۹۰ با فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون Me Pok Man و «۱۲ طبقه» نام خود را به عنوان یک فیلمساز مولف آسیایی مطرح کرد. کو سال ۲۰۰۸ با فیلم «جادوی من»‌ در بخش مسابقه جشنواره کن حضور داشت.



دیگر اعضای داوران عبارتند از جاشوا سافدی فیلمساز آمریکایی، ملوی پوپو بازیگر فرانسوی و لایونل بئه فیلمساز سوییسی.



برگزارکنندگان جشنواره لوکارنو در حالی اریک کو را به عنوان رئیس هیئت داوران اصلی انتخاب کردند که در دوره‌های قبلی خود اعضاء داوری در اولین روز جشنواره رئیس هیئت داوران را انتخاب می‌کردند.


دست اندرکاران جشنواره همچنین داوران دومین بخش مسابقه جشنواره لوکارنو موسوم به فیلمسازان فعلی را معرفی کردند.


امسال اولین دوره حضور الیور پر به عنوان مدیر هنری جشنواره لوکارنو است. او که جایگزین فردریک مایر شده، در شش سال اخیر مدیر هنری بخش دو‌هفته کارگردانان جشنواره کن بوده است.

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو چهارم تا ۱۴ اوت (۱۳ تا ۲۳ مرداد) در سوییس برگزار می‌شود..../ خبر آنلاین