اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلشیفته فراهانی، باز هم برهنه شد


گلشیفته فراهانی پس از خروج از ایران با توهم پدیده شدن در سینمای اروپا و هالیوود، و شکست های پیاپی به وضعیتی دچار شد که در آوارگی کامل دست به هر اقدامی زد و سعی کرد با انواع برهنگی و نمایش خود از این طریق و حاشیه درست کردن در نشریات محتلف اروپایی، همچنان تصور کند که یک هنرمند است!!

 
 
 
 
  صبح بخیر: گلشیفته فراهانی پس از خروج از ایران با توهم پدیده شدن در سینمای اروپا و هالیوود، و شکست های پیاپی به وضعیتی دچار شد که در آوارگی کامل دست به هر اقدامی زد و سعی کرد با انواع برهنگی و نمایش خود از این طریق و حاشیه درست کردن در نشریات مختلف اروپایی، همچنان تصور کند که یک هنرمند است!! 

به گزارش صبح بخیر؛ تصویر برهنه‌ی گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی سینمای جهان، روی جلد تازه‌ترین شماره‌ی مجله‌ی فرانسوی ایگوییست (Égoïste) قرار گرفت.

گلشیفته فراهانی، پیش‌تر در تابستان گذشته، در گفتگویی با نیویورک‌تایمز فاش کرده بود که در مقابل دوربین این عکاس ایتالیایی مقیم پاریس برهنه شده است.

او در آن گفتگو، با اشاره به جنجال به وجود آمده بعد از انتشار عکس‌های برهنه‌‌اش در فیگارو در سال ۲۰۱۲، گفته بود: «وقتی که این ایده را مطرح کرد گفتم: ببین پائولو، من تا به حال مشکلات زیادی به خاطر این ماجرا داشته‌ام. بهتر است از این کار صرف‌نظر کنیم. ولی بعد، با خودم گفتم: اگر پائولو راورسی این عکس‌ها را نگیرد چه کسی بگیرد؟! انگار از تن من عبور می‌کرد و از روحم عکس می‌گرفت!»


ویدیو مرتبط :
برهنه شدن گلشیفته فراهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلشیفته فراهانی,عکس گلشیفته فراهانی,از برداشتن حجاب به تصاویر برهنه رسید+ عکس



گلشیفته فراهانی

در آخرین عکس منتشر شده از گلشیفته فراهانی در روزنامه فیگارو فرانسه، وی ارزش های اخلاقی که حتی در کشورهای غربی نیز اندکی وجود دارد را زیر پا گذاشته و به صورت کاملا برهنه در مقابل دوربین ظاهر شده است؛ موضوعی که شاید هواداران وی نیز آنرا باور نمی کردند.

انتشار عکس برهنه وی موج گسترده ای از مخالفت ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته و حتی رسانه های غربی نیز به آن پرداخته اند.

تاکید وی بر این رفتارش نیز به خوبی در انتشار عکس هایش در صفحه فیس بوک شخصی اش نشان می دهد که وی علاقه شدیدی برای جلب توجه و شدت بخشیدن به شیب رفتار غیراخلاقی اش دارد.

جالب آنکه هنوز مدت زمان زیادی از اظهار نظر گلشیفته فراهای در نشریه مد wox (که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد) که تاکید کرده بود از حجاب متنفر است نمی گذرد. آیا هنوز هم برخی علاقمند به دعوت او به ایران هستند؟؟؟..و / ایران ویج