اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلزار به خاطر پولش به ملاقات کیمیایی می رود


هفته آ ینده گلزار و کیمیایی قرار ملاقاتی باهم داشته باشند تا درباره چند و چون مبلغ قرارداد با هم صحبت کنند چراکه همان طور که می دانید، محمدرضا گلزار برای هر پروژه ای می ارزد.

تماشا: مسعود کیمیایی کارگردان صاحب نام کشورمان این روزها به فکر ساخت فیلم جیدش است و پیش از این هم ما در خبری اختصاصی به نقل از منابع آگاه اعلام کرده بودیم که محمدرضا گلزار قرار است در فیلم جدید مسعود کیمیایی به عنوان نقش اصلی بازی کند اما از آنجایی که آقای کارگردان نمی خواست این موضوع رسانه ای شود، در اقدامی این موضوع را که به نقل از منابع موثق و نزدیک خودش اعلام شده، در گفت و گو با بانی فیلم تکذیب کرد.

اما قرار است هفته آ ینده گلزار و کیمیایی قرار ملاقاتی باهم داشته باشند تا درباره چند و چون مبلغ قرارداد با هم صحبت کنند چراکه همان طور که می دانید، محمدرضا گلزار برای هر پروژه ای می ارزد و طبیعتا مبلغ دستمزدی که می گیرد هم قابل تامل خواهد بود و همین موضوع باعث این کش و قوس ها شده است.

 اما کیمیایی در گفت و گو با بانی فیلم گفته است: «فیلمنامه ای توسط عبدالرضا منجزی نوشته شده که به دست من رسیده و قرار است آن را جلوی دوربین ببرم. این فیلمنامه به سبک و سیاق خودم در حال نگارش است و البته نام آن «سونامی» نیست. هنوز نامی برای این فیلم انتخاب نکرده ام و بعید می دانم تا آماده شدن فیلمنامه آن مشخص شود. درمورد بازیگران هم باید بگویم با آقایان فریبرز عرب نیا و محمدرضا گلزار برای بازی در این فیلم مذاکره ای نشده است و انتخاب عوامل فیلم با تکمیل شدن فیلمنامه و آغاز پیش تولید شروع می شود».


ویدیو مرتبط :
پول های بیت المالی که به خاطر جگر نداشتن هدر می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیمیایی حضور گلزار در فیلم تازه اش را تکذیب کرد!



 

 

کیمیایی حضور گلزار در فیلم تازه اش را تکذیب کرد!

 

در حالی که هفته گذشته یکی از روزنامه ها تیتر زده بود که گلزار در فیلم تازه کیمیایی بازی خواهد کرد، مسعود کیمیایی این مساله را تکذیب کرد!

در حالیکه در تعدادی از نشریات و رسانه ها عنوان شده بود که «سونامی» نام فیلم جدید مسعود کیمیایی است، این کارگردان این موضوع را تکذیب کرد.

کیمیایی روز گذشته گفت: «فیلمنامه ای توسط عبدالرضا منجزی نوشته شده که به دست من رسیده و قرار است آن را جلوی دوربین ببرم. این فیلمنامه به سبک و سیاق خودم در حال نگارش است و البته نام آن «سونامی» نیست.»

این کارگردان مطرح در خصوص نام فیلم و ترکیب بازیگران پروژه تازه اش نیز گفت:«هنوز نامی برای این فیلم انتخاب نکرده ام و بعید می دانم تا آماده شدن فیلمنامه نام آن مشخص شود. در مورد بازیگران هم باید بگویم با آقایان فریبرز عرب نیا و محمدرضا گلزار برای بازی در این فیلم مذاکره ای نشده است و انتخاب عوامل فیلم با تکمیل شدن فیلمنامه و آغاز پیش تولید شروع می شود.»

فیلم جدید مسعود کیمیایی که خود تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد مضمونی اجتماعی دارد.... / شبکه ایران