اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلایه های تنها آدم درست فدراسیون فوتبال!


کفاشیان چندی قبل با اتهامی سنگین مواجه شد. این تهمت که به دلیل دوستی با محمد بن همام، ایران هم یکی از کشورهایی بوده که پاکت 40 هزار دلاری رئیس سابق قطری فوتبال آسیا را گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال که اگرچه در نتیجه گیری با فوتبال ملی ایران ناکام بوده اما یکی از معدود مدیران فوتبالی کشور است که حتی محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال از سلامتش سخن می گوید و او را تنها آدم درست فدراسیون فوتبال خوانده بود!

کفاشیان اما چندی قبل با اتهامی سنگین مواجه شد. این تهمت که به دلیل دوستی با محمد بن همام، ایران هم یکی از کشورهایی بوده که پاکت 40 هزار دلاری رئیس سابق قطری فوتبال آسیا را گرفته است. اتهامی که او در جوابش می گوید: «متاسفانه خودم می دانم این حرف ها و شایعات از همین نزدیکی های خودمان سر زبان ها می افتند اما واقعا کار بدی است این حرف ها. بابا، این پول، آن موقع می شده 45 میلیون تومان. فدراسیون ایران اما 2 و نیم میلیون دلار از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد. این پول ها برای کشورهای کوچک و فقیر رقم درشتی است که با 40 هزار دلار می شود کلی کار در کشورهای شان انجام داد. کشورهای فقیر و بیچاره ای که پول زیادی ندارند. همان هایی که گرفته بودند و فیفا هم با کشورهای شان برخورد کرد نه برای کشوری مثل ما. طرح این حرفهایی که خودشان هم می دانند بی اساس و خنده دار است، برای کشورمان خوب نیست. اینکه به هم سر 40 هزار دلار تهمت بزنیم.»

او در بخشی دیگر از حرفهایش درباره این شلوغ بازی ها به بهانه مبارزه با فساد می گوید: «تقریبا در همه دنیا با فساد مبارزه می کنند اما اول بی سر و صدا به نتیجه می رسند و بعد گوش متخلفین را می گیرند و می پیچانند. نه اینکه ابتدا شلوغش کنند و سر و صدا به پا کنند و آخرش هم هیچ اتفاقی نیفتد. اگر قرار به برخورد است، این همه سر و صدا نمی خواهد می شود با دلیل و مدرک رفت، متخلفین را گرفت و حذف کرد.»


منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
ازمشکلات موجود در فدراسیون شطرنج تا حاشیه‌های فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد



 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش در رقابت‌های جام جهانی 2010 تقدیر کرد.

وین رونی یکی از بازیکنانی است که انتقادات زیادی در رقابت‌های جام جهانی 2010 متوجه او بود چرا که عده‌ای معتقد بودند این بازیکن هرگز در حد و اندازه‌های بازیکن منچستریونایتد ظاهر نشد.

کمیته فنی 16 نفره فیفا مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را به دلیل سختکوشی، تکنیک خوب، پویا بودن و بازی تیمی به عنوان یکی از سه بازیکن انگلیسی برتر مسابقات اعلام کرد.

استیون جرارد به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن انگلستان و هافبک پرتحرک با دید خوب، دیگر انتخاب این کمیته است ضمن اینکه اشلی کول به دلیل شرکت در حرکت‌های تهاجمی به عنوان یک مدافع، سومین بازیکن انگلیسی برگزیده به حساب می آید.