اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلایه خانم بازیگر از کارگردان «یه حبه قند»


صغری (آفرین) عبیسی از بازیگران سینمای ایران که در سال 79 با فیلم «کودک و سرباز» رضا میرکریمی بازگشتی دوباره را تجربه کرد در گفت‌وگویی با «بانی فیلم» از این‌که توسط دستیار کارگردانان شناخته شده به کار دعوت می‌شود ابراز گلایه کرده و با اشاره به سختی‌های تولید فیلم «کودک و سرباز» گفته است: با رضا میرکریمی در فیلم «کودک و سرباز» خاطرات بسیار شیرینی دارم.

شبکه ایران: صغری (آفرین) عبیسی از بازیگران سینمای ایران که در سال 79 با فیلم «کودک و سرباز» رضا میرکریمی بازگشتی دوباره را تجربه کرد در گفت‌وگویی با «بانی فیلم» از این‌که توسط دستیار کارگردانان شناخته شده به کار دعوت می‌شود ابراز گلایه کرده و با اشاره به سختی‌های تولید فیلم «کودک و سرباز» گفته است: با رضا میرکریمی در فیلم «کودک و سرباز» خاطرات بسیار شیرینی دارم.

من رفاقتم را به رضا در آن فیلم ثابت کردم اما او بی معرفت است! تمام سختی های کار «کودک و سرباز» را به جان خریدم. مثل مادر و خواهر برای او در این فیلم بودم. اما او...



وی در ادامه افزوده است: خیلی هم به همکاری با من ابراز علاقه کرد. اما ناراحتی من از چیز دیگریست. من می گویم وقتی با جان و دل برای تو کار کردم. حالا وقتی رییس شدی و به مقامی رسیدی آیا باید دستیار تو به من زنگ بزند؟ این را من کجا بگویم؟ وقتی دستیارش برای فیلم «یه حبه قند» به من زنگ زد گفتم، پس رضا کجاست؟

عبیسی با بیان این نکته که داستان ما که حکم مادر و فرزندی را برای هم داریم فرق می کند توضیح داده است: سر نماز مغرب و عشاء که بودم(خودش) به من زنگ زد و اتفاقاً خیلی هم عذرخواهی کرد، اما قبول نکردم.

این بازیگر همچنین از دعوت برای حضور در سریال «سرزمین کهن» به عنو.ان تجربه‌ای مشابه یاد کرده و گفته است: برای سریال «سرزمین کهن» دوباره دستیار آقای تبریزی با من تماس گرفت.گفتم نمی آیم. به هیچ عنوان. من دیگر در سنی نیستم که دستیارها بخواهند به من زنگ بزنند. من رفاقتم را به آنها ثابت کردم. هر آدمی یک منش دارد. من اینگونه ام.

وی در پایان خاطرنشان کرده است: دعوت رضا میرکریمی برای من شوق انگیز است. این تمایل مرا به بازی بیشتر می کند. من رفاقتم را، مادریم را برای رضا ثابت کردم آن وقت او بی معرفت می شود. و الا بسیاری از کارگردان ها هستند که من در فیلم هایشان حاضر به همکاری نشدم.


ویدیو مرتبط :
یه حبه قند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کارگردان «یه حبه قند» به تحریم اسکار


رضا میركریمی گفت: ای كاش به جای «یه حبه قند» فیلم دیگری برای معرفی به اسكار انتخاب می‌شد تا این فرصت برای سینمای نجیب ایران باقی می‌ماند.

خبرگزاری ایسنا: رضا میركریمی گفت: ای كاش به جای «یه حبه قند» فیلم دیگری برای معرفی به اسكار انتخاب می‌شد تا این فرصت برای سینمای نجیب ایران باقی می‌ماند.

كارگردان «یه حبه قند» كه فیلمش به آكادمی اسكار معرفی شده ‌است در پی اعلام وزارت ارشاد مبنی بر تحریم اسكار درباره توافقی كه اعلام شده در این زمینه با او شده است ضمن رد آن اظهار كرد: به عنوان نویسنده، كارگردان و تهیه‌كننده فیلم از همه چیز بی‌خبرم و برای خودشان بریدند و دوختند.

واکنش کارگردان «یه حبه قند» به تحریم اسکار

وی افزود: مسئولین حوزه هنری هم از هرگونه توافقی در این زمینه بی‌اطلاعند.

این كارگردان با اشاره به تصمیم وزارت ارشاد ابراز عقیده كرده است: عملكرد آقایان و سیاست‌هایشان اجازه نمی‌دهد باور كنیم این تصمیم خالی از هرگونه، كینه و تظاهر است. به هر حال من «یه حبه قند» را برای كشورم ساختم و مزدم را از مردم گرفته‌ام و هیچ طلبی از كسی ندارم.

میركریمی اظهار كرد: ای كاش فیلم دیگری انتخاب می‌شد تا این فرصت برای سینمای نجیب ایران باقی می‌ماند. در آرزوی روزهای خوش آینده بر محمد و آل محمد صلوات می‌فرستم.