اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلابی‌هایی که شکل نوزادند!



بازار یک نوع گلابی چینی در ویتنام بسیار داغ شده و بیش از هر میوه دیگری خریده می‌شود زیرا شکل این گلابی شبیه نوزاد یا بودا است.

این گلابی انسان‌نما که برای خوردن یا تزیین خانه خریداری می‌شود، در چین کشت می‌شود. کشاورزان چینی گلابی‌ها را هنگام رشد در قالب‌های پلاستیکی به شکل نوزاد یا بودا می‌گذارند و گلابی‌ها پس از اینکه کاملا رشد کردند و رسیدند، شکل نوزاد یا بودا را به خود می‌گیرند.

گلابی‌های انسان‌نما مدت ماندگاری طولانی دارند و حدود ۲ ماه یا ۳ ماه سالم می‌مانند و فاسد نمی‌شوند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,گلابی‌

 

اخبار,اخبار گوناگون,گلابی‌

 

اخبار,اخبار گوناگون,گلابی‌

 

اخبار,اخبار گوناگون,گلابی‌


اخبار گوناگون - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گلابی سقفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از الماس گلابی شکل ۹۳ میلیارد تومانی در حراجی کریستی



الماس گلابی شکل بی عیب و نقص 101.73 قیراطی به قیمت 26.7 میلیون دلار در حراجی به فروش رفت.

کشاله ران  , پای خستگی ناپذیر

کشاله ران  , پای خستگی ناپذیر

کشاله ران  , پای خستگی ناپذیر

این الماس 93 میلیارد و 450 میلیون تومانی در معادن بوتسوآنا به همین صورتی که دیده می شود، یافت شده و 21 ماه وقت صرف پولیش کردن الماس و دادن برق و لعاب به آن شده است.
المای D-color که به گفته کارشناسان یک تکه بوده و از الماسهای نادر در جهان به شمار می رود در حراجی در همان لحظات اول توسط هری وینستون خریداری شد.
این فروش در شعبه ژنو سوئیس نوعی رکورد محسوب می شود. حراجی کریستی و ساوث بی در فصل بهار معمولا خرید و فروش های زیادی را در خود جای می دهد و در این میان می توان برخی فروشندگان دولتی دچار بحران اقتصادی را دید که می خواهند با فروش برخی گنجینه های خود،  بدهی ها را به طلبکاران باز پس دهند.

منبع:khabaronline.ir