اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گفت و شنود کیهان با فتنه گران


یکی از فتنه‌گران فراری در صفحه فیس‌بوک خود از اداره مهاجرت آمریکا گله کرده که طی چند سال گذشته او را سر دوانده و بلاتکلیف نگه داشته و حاضر نیستند یک کار آبرومندانه به او بدهند!

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت؛

گفت: یکی از فتنه‌گران فراری در صفحه فیس‌بوک خود از اداره مهاجرت آمریکا گله کرده که طی چند سال گذشته او را سر دوانده و بلاتکلیف نگه داشته و حاضر نیستند یک کار آبرومندانه به او بدهند!

گفتم: مگر پادوهای فتنه‌گر آمریکا و اسرائیل آبرو هم دارند که انتظار کار آبرومندانه داشته باشند؟!

گفت: نوشته است؛ خسته شده‌ام از بس که به اداره مهاجرت مراجعه کرده‌ام و هر دفعه جوابی شبیه جواب‌های قبلی شنیده‌ام و حالا تصمیم گرفته‌ام که خودم به صورت «سیاه» یک شغل بخور و نمیر پیدا کنم!

گفتم: یارو رفته بود مهمانی، ناهار بهش کرفس دادند، شام اسفناج و صبحانه نون و سبزی، طرف با عصبانیت گفت؛ دیگه لازم نیست غذایی برام تهیه کنید، خودم میرم می‌چرم!


ویدیو مرتبط :
فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و خط قرمز است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: فتنه‌گران اقتصادی شناسایی و تحت كنترل‌اند



علی‌اصغر زارعی نماینده تهران و عضو فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس در گفت‌وگو با فارس درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: دولت و مجلس زمان زیادی برای بررسی و تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها صرف كردند تا این قانون به بهترین وجه ممكن اجرایی شود.

 

وی با تأكید بر اینكه امروز دولت، مجلس و مردم برای اجرای قانون یارانه‌ها آماده هستند، تصریح كرد: اجرای قانون یارانه‌ها از مهم‌ترین اقدامات دولت دهم و مجلس هشتم خواهد بود.

نماینده تهران در مجلس در ادامه سخنانش یكی از ابعاد مثبت اجرای این قانون را "اصلاح ساختار اقتصادی ایران " دانست كه نقش قابل توجهی می‌تواند در این خصوص داشته باشد.

زارعی یادآور شد: هم‌اكنون چند سالی است كه موضوع اجرای قانون یارانه‌ها در كشور مطرح شده و ضرورت اجرای آن اجماع بین همه نخبگان و آحاد جامعه است و دولت نیز به علت فرصت زیادی كه در اختیار داشته، ابعاد حساس اجرای این طرح را به خوبی شناسایی كرده است.

وی متذكر شد: همه قوا و آحاد مردم و نخبگان كشور برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اجماع دارند و تمامی اقداماتی كه مانع از اجرای این قانون شود نیز از سوی نهادهای ذیربط تحت شناسایی قرار گرفته‌اند.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت: فتنه‌گران اقتصادی كه خواهان ایجاد مانع در مسیر اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها هستند، شناسایی شده و تحت كنترلند و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.../فارس