اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گفت وگوی هاموند با ظریف



اخبار,اخبارسیاست خارجی,توافق   هسته ای ایران

فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس شامگاه یکشنبه پس از مذاکره با همتای ایرانی اش در لوزان سوئیس گفت که گفت وگوهای سختی با محمد جواد ظریف داشته است.

به گزارش ایرنا، هاموند در پیامی که در صفحه توئیترش منتشر کرد، گفت: مذاکرات سختی با محمد جواد ظریف در مورد مسایل جدی و حل نشده داشتیم اما برای رسیدن به یک توافق به سختی تلاش می کنیم.

وزیر خارجه انگلیس همچنین در پیام دیگری در صفحه توئیترش با اشاره به مذاکرات هسته ای گروه پنج به علاوه یک در لوزان سوئیس، نوشت: هم اکنون ایران تصمیم های سختی را باید بگیرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه یکشنبه شب در هتل 'بوریواژ' با فیلیپ هاموند همتای انگلیسی خود دیدار و درباره روند مذاکرات هسته ای با او گفت و گو کرد.

فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس پیش ازاین در جلسه هماهنگی وزیران خارجه کشورهای 1+5 شرکت کرده بود.

قرار است روز دوشنبه نشست ایران و 1+5 در سطح وزیران خارجه در بوریواژ برگزار شود.

  اخبارسیاست خارجی  - ایرنا    


ویدیو مرتبط :
گفت وگوی متفاوت با فرهاد ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفت‌وگوی هسته‌ای ظریف و هاموند



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1

 

ظریف از چهارشنبه هفته گذشته در سفر به برخی کشورهای اروپایی با همتایان خود درباره موضوع هسته‌ای، مسائل منطقه و دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه کشورمان در رابطه با آخرین تحولات هسته‌ای با همتای انگلیسی خود تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف عصر روز شنبه در تماسی تلفنی با فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس آخرین تحولات و مسائل مطرح در مذاکرات هسته‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ظریف از چهارشنبه هفته گذشته در سفر به برخی کشورهای اروپایی با همتایان خود درباره موضوع هسته‌ای، مسائل منطقه و دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه کشورمان امروز ژنو را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا