اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گفتگوی زنده لاریجانی با مردم در تلویزیون


رئیس مجلس شورای اسلامی فردا همزمان با روز مجلس در برنامه «نگاه یک» شبکه اول سیما حضور پیدا می‌کند.

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی فردا همزمان با روز مجلس در برنامه «نگاه یک» شبکه اول سیما حضور پیدا می‌کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت 21:30 فردا دوشنبه 10 آذرماه همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله مدرس که به روز مجلس نامگذاری شده در برنامه «نگاه یک» شبکه یک سیما حضور پیدا می‌کند.

قرار است رئیس مجلس پیرامون خانه ملت و مسائل داخلی و بین‌المللی با مردم سخن بگوید.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی زنده ای که باعث اخراج فریدون جیرانی از تلویزیون شد!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان پخش گفتگوی زنده روحانی از تلویزیون


گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم شامگاه عید غدیر از تلویزیون پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم شامگاه عید غدیر از تلویزیون پخش می‌شود.

رییس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی دوشنبه شب (21 مهر ماه) که پس از بخش خبری ساعت 22 به صورت زنده از شبکه اول پخش می‌شود، ضمن تبریک عید بزرگ غدیر به ارائه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه‌های گوناگون خواهد پرداخت.

پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور پیش از این با اشاره به اینکه رییس‌جمهور تاکنون چهار گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی، چهار نشست خبری با رسانه‌های داخلی و خارجی در کشورمان، هشت نشست خبری با اصحاب رسانه در استان‌ها، هشت نشست خبری در خارج از کشور و بیش از 28 گفت‌وگوی رسانه‌ای مرتبط با سفرها داشته است، افزوده است: این حجم کم سابقه از ارتباط با خبرنگاران محترم، نشانه‌ای از توجه به جایگاه ویژه رسانه و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در هم راستا کردن دولت و ملت برای توسعه ایران عزیز و تحقق آرمان‌های مردم است.

وی افزوده است: رییس جمهور در این گفت‌وگوی تلویزیونی به مهمترین مسایل کشور در حوزه‌های اقتصاد، سیاست خارجی، جامعه و فرهنگ می پردازد و مردم را از رویکردها، عملکردها و آخرین اقدامات دولت در این زمینه‌ها آگاه می‌کند.