اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گشت ضربتی جمع آوری متکدیان در تهران


شهرداری تهران اعلام کرده برای رفاه حال شهروندان گشت های ضربتی جمع آوری متکدیان در مرکز شهر تهران را سازماندهی کرده است.

خبرآنلاین: شهرداری تهران اعلام کرده برای رفاه حال شهروندان گشت های ضربتی جمع آوری متکدیان در مرکز شهر تهران را سازماندهی کرده است.

همین هفته بود که محمدباقر قالیباف، شهرداری تهران در برنامه نگاه یک اعلام کرد شهروندان تهران دیگر کارتن خواب در محلاتی مانند هرندی و اتوبانها نمی بینند و شهرداری همه را جمع آوری کرده است.

بر همین اساس شهرداری منطقه ۶ تهران نیز اعلام کرد پس از معتادان متجاهر و کارتن خوابها، گشت های ضربتی برای جمع کردن متکدیان سازماندهی کرده است.

در همین زمینه شهرداری منطقه ۶ اعلام کرده برای جمع آوری متکدیان در قلب پایتخت و مکان های بی دفاع شهری، طرح ضربتی را در سطح نواحی شش گانه اجرا می کند.

جرجانی، مدیر اداره رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۶با بیان اینکه طرح گشت ضربتی جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها با هماهنگی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران انجام می شود، گفته: هماهنگی لازم با اداره آسیبهای اجتماعی منطقه ۶، کلانتری ها و مدیران و کارشناسان آسیب های اجتماعی در قلب پایتخت اجرا شده است.

به گفته او وجود متکدیان در سطح شهر موجب ناهنجاری های اجتماعی می شود و با توجه به شرایط نابسامان بهداشتی متکدیان، امکان انتقال بیماری های مختلف به شهروندان وجود دارد، به همین علت اقدام جدی و مستمر در جمع آوری متکدیان در سطح منطقه انجام شده است.

مدیر اداره رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۶ توضیح داده: پاکسازی و زیباسازی معابر و خیابان ها از ناهنجاری های شهری طرح ضربتی جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها، هر شب از ساعت ۲۳ تا 2 بامداد در سطح نواحی منطقه ۶ به منظور سالم سازی محیط زندگی شهری و بازدید از مکان های بی دفاع و آسیب خیز و جمع آوری متکدیان به اجرا درآمده است.

این مدیر شهری اعلام کرده این اشخاص بعد از جمع آوری به مرکز ترک اعتیاد و گرمخانه ها فرستاده خواهند شد. لازم به ذکر است در هفته های اخیر مخاطبان زیادی در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته اند و از تجمع معتادان در زیر پل بزرگراه ها و همچنین حضور متکدیان در ترمینالها و مناطق همجوار بازار گلایه کرده اند.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جمع آوری اغلب متکدیان تهران


فرماندار تهران، از جمع آوری اغلب متکدیان پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرماندار تهران، از جمع آوری اغلب متکدیان پایتخت خبر داد.

عیسی فرهادی از ابلاغ تعرفه های جدید تاکسی و اتوبوس پایتخت خبر داد و گفت: افزایش کرایه ها در تهران یک افزایش معقول است.

وی در مورد وضعیت پرونده تخلفات انتخاباتی در شهر تهران گفت: خوشبختانه هیچ پرونده تخلفات انتخاباتی در تهران تشکیل نشده است.

فرماندار تهران از اجرای ۱۱۵ پروژه عمرانی در شهر تهران در سال ۹۵ خبرداد و گفت: مهمترین این پروژه ها فاضلاب تهران است اما برخی پروژه ها ملی است که اجرایی می شود.

فرهادی در مورد جمع آوری متکدیان گفت: اغلب متکدیان تهران جمع آوری شدند اما جلسات برای پیشگیری از وقوع این آسیب ادامه دارد.

وی در پاسخ به اینکه شهروندان از وضعیت خیابان میرعماد تهران که در آن ساختمان فرمانداری است به دلیل ترافیک گلایه دارند گفت: تعویض ساختمان فرمانداری در دستور کار است و قرار است به ساختمان دیگری نقل مکان کنیم.