اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گشت تست الکل رانندگان از اواسط آبان


رییس پلیس راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی تهران از راه اندازی گشت تست الکل رانندگان از اواسط آبان ماه خبر دادو گفت:خودروهای تست الکل رانندگان خریداری و مجهز شده و از رانندگان مشکوک به مصرف الکل در همان لحظه اول آزمایش گرفته می شود.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی تهران از راه اندازی گشت تست الکل رانندگان از اواسط آبان ماه خبر دادو گفت:خودروهای تست الکل رانندگان خریداری و مجهز شده و از رانندگان مشکوک به مصرف الکل در همان لحظه اول آزمایش گرفته می شود.

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: تست اعتیاد و سلامت از نیمه دوم شهریور ماه در تهران آغاز شد و پلیس در زمینه اجرای قانون هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد:تجهیزات فنی مورد نیاز در زمینه تست اعتیاد رانندگان خریداری شده و در حال حاضر پلیس در انتظار تجهیز خوردوهایی خریداری شده است.

وی تاکید کرد:افرادی که در حین رانندگی از مواد مخدر استفاده کنند علاوه بر جریمه 200 هزار تومانی،به مدت شش ماه از رانندگی محروم می شوند و پرونده آنان به مراجه قضایی ارجاع داده می شود.

رییس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد:طبق قانون جدید به زودی با استقرار تیم های ویژه ای که از سوی بهداری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ماموریت دارند، با رانندگانی که حالت عادی در رانندگی نداشته از آنان تست الکل، مواد مخدر و روان گردان اخذ و در صورت مثبت بودن 200 هزار تومان جریمه و گواهینامه آنان نیز به مدت 6ماه ضبط خواهد شد.

وی اذعان داشت:سختگیری های پلیس و اصرار بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در راستای ایمنی و سلامت رانندگان و افراد جامعه است تا موجب بروز مشکلات عدیده ای نشوند.

سردار رحیمی در پایان به راه اندازی گشت تست الکل و اعتیاد اشاره کرد و گفت:دستگاه های تست الکل و اعتیاد خریداری شده است و تیم های ویژه ای برای این امر در نظر گرفته شده اند. پلیس با استفاده کنندگان از قرص های روانگردان و مواد مخدر به شدت برخورد می کند و پلیس بدون اغماض و گذشت با این نوع رانندگان برخورد می کند.

منبع: رجانیوز


ویدیو مرتبط :
گزارشی از خرابگاری های روحانی در اواسط آبان 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تست اعتیاد و الکل در بزرگراه‌های تهران



برنا: رییس پلیس ترافیک شهری گفت: پلیس در ایام نوروز علاوه بر کنترل بزرگراه ها از رانندگانی که دارای رفتار نامتعادل هستند تست اعتیاد و الکل می گیرد.

 

سرهنگ محسن مهرایی با بیان این مطلب افزود: به منظور جلوگیری از افزایش تصادفات در نوروز ماموران پلیس علاوه بر کنترل سرعت در بزرگراه ها رانندگان نا متعادل را برای تست اعتیاد و الکل به بهداری پلیس معرفی می کنند.

رییس پلیس ترافیک شهری در ادامه اظهار داشت: در صورت مثبت بودن جواب آزمایش این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که تهران در نوروز خلوت می شود، کنترل پلیس در معابر و بزرگراه ها برای تامین امنیت و کاهش احتمال بروز حوادث افزایش خواهد یافت.

رییس پلیس ترافیک شهری در خاتمه گفت: رانندگان متخلف باید بدانند پلیس خودروهای متخلف را در نوروز توقیف خواهد کرد و خودروهای توقیف شده تاپایان تعطیلات سال نو از پارکینگ ترخیص نخواهد شد، بنابراین افراد باید توجه بیشتری به قوانین داشته باشند تا در این ایام با مشکل مواجه نشوند و تعطیلات نوروز را با خاطری آسوده سپری کنند.../برنا