اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزینه سرمربی گری سپاهان کیست؟


نلو وینگادا هم یکی از گزینه هایی است که مسئولان سپاهان مذاکره برای آمدن او به ایران را آغاز کرده اند.

در حالی که لوکا بوناچیچ در روزهای قبل به طور رسمی از باشگاه سپاهان جدا شد مسئولان این تیم اصفهانی در صدد هستند تا یک سرمربی خارجی را جانشین این مرد کروات کنند.

البته در روزهای قبل نام چند گزینه از جمله مصطفی دنیزلی و برانکو ایوانکویچ برای هدایت سپاهان مطرح بود(به نظر پاسخ دنیزلی منفی بوده و برانکو هم که سرمربی الاتفاق عربستان است)و حالا زرد پوشان به فکر مذاکره با گزینه های دیگر هستند که یکی از آنها سرمربی سابق پرسپولیس تهران است.

هنوز مشخص نیست که چه کسی روی نیمکت سپاهان خواهد نشست اما به گفته رحیمی قطعا هدایت این تیم را یک مربی خارجی بر عهده خواهد گرفت.

منبع: خبر آنلاین



ویدیو مرتبط :
انتخاب سرمربی تیم ملی | نوری: اولویت من گزینه خارجی است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه سرمربی گری پرسپولیس، سرمربی پارما شد



 

سرمربی گری پرسپولیس

 

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی جدید تیم پارما برگزیده شد.

به گزارش جام نیوز، روبرتو دونادونی 48 ساله در این تیم جانشین فرانکو کولومبا می شود که به دنبال شکست 5 بر صفر مقابل اینتر از کار برکنار شده بود.

دونادونی که تیم ملی ایتالیا را به یورو 2008 هدایت کرد، از ماه اوت گذشته و پس از اخراج از کالیاری تیم نداشت.

وی قراردادی یک سال و نیمه با پارما امضا کرده است.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، روبرتو دونادونی را جزء گزینه های جانشینی حمید استیلی پس از برکناری وی قرار داده بود.