اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزینه ریاست بنیاد شهید در دولت روحانی


حجت الاسلام شهیدی محلاتی که نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را در کارنامه خود داردبه عنوان گزینه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح است.

خبرگزاری خانه ملت: حجت الاسلام شهیدی محلاتی که نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را در کارنامه خود داردبه عنوان گزینه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح است.

یک مقام آگاه از حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی، به عنوان گزینه اصلی و قطعی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نام برد.

به گفته وی حجت الاسلام شهیدی محلاتی، که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است قرار است به زودی سکان هدایت بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دست بگیرد.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی  از جمله چهره های شناخته شده در دوران 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود که سوابق مبارزاتی درخشانی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دارد و عضو کمیته استقبال از امام خمینی(ره) و از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی است.

شهیدی محلاتی پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، از اعضای موسس وزارت سپاه بود و معاونت پارلمانی این وزارتخانه را پس از تاسیس، برعهده گرفت.

وی سپس رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش شد و علاوه بر حضور مستمر در جبهه های حق علیه باطل، نقش موثری در مطرح کردن نیازها و خواسته های رزمندگان در جلسات شورای عالی دفاع ایفا می کرد.

شهیدی محلاتی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را نیز در کارنامه خود دارد و آخرین مسئولیت رسمی اش معاونت پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه بوده است.


ویدیو مرتبط :
تشکیل جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک استقلالی گزینه دولت برای ریاست فدراسیون فوتبال



 

 

 

 

باشگاه استقلال , فدراسیون فوتبال , تیم فوتبال

 

 

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گزینه مورد حمایت دولت برای ریاست بر فدراسیون فوتبال است که با علی کفاشیان به رقابت می پردازد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمد حسین قریب صبح چهارشنبه فرم ثبت نام را پر می کند تا رسما در انتخابات شرکت کند.

این اتفاق در حالی می افتد که دکتر زادمهر سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نایب رییس اول و منتقمی رییس فعلی تربیت بدنی کرج به عنوان نایب رییس دوم قرار است در انتخابات شرکت کنند. محمد نبی دبیر کل، فریده شجاعی معاون بانوان و علی فتح الله زاده سایر نفرات گروهی هستند که با حمایت وزارت ورزش وارد انتخابات می شوند.

نکته مهم این است که خود قریب قهرمانی با استقلال را در کارنامه را دارد و مدیر موفقی در زمینه ورزش است.

در حال حاضر خیلی ها در حال رایزنی هستند تا برای جلوگیری از به وجود آمدن بحث استقلال و پرسپولیس زادمهر را وارد این انتخابات کنند. گزینه ای که مدیریت فوتبالی در این سطح ندارد و تنها سرپرست پرسپولیس بوده است.

بر اساس آخرین اخبار، خود قریب راضی به حضور در انتخابات شده اما اصلا مشخص نیست که بتواند با افرادی که توسط وزارت معرفی شده اند همکاری کند. او هنوز هیچ نکته ای در این زمینه نگفته اما جلساتی طولانی مدت را با محمد عباسی، وزیر ورزش را داشته است.

باشگاه پرسپولیس هم خبر ثبت نام زادمهر برای نائب رئیسی را تایید کرده است.