اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزینه خاصی برای وزارت علوم مطرح نیست


معاون پارلمانی وزیر علوم با اشاره به اینکه اسامی که این روزها در رسانه‌ها مطرح می‌شود قطعی نیست گفت: گزینه مشخصی برای وزارت علوم مطرح نیست.

خبرگزاری تسنیم: سعدالله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص گزینه‌های مطرح شده برای وزارت علوم در برخی از رسانه‌ها اظهار  داشت: اسامی که  این روزها در رسانه‌ها مطرح می‌شود، قطعی نیست و گمانه زنی است.

وی با اشاه به مهلت سه ماهه رئیس جمهور برای معرفی وزیر علوم تصریح کرد: در حال حاضر گزینه مشخصی مطرح نیست.

معاون پارلمانی وزارت علوم با بیان اینکه سرپرست وزارت علوم کارهای این وزارتخانه را طبق روال قانونی پیش می‌برد، اضافه کرد: زمان سه ماهه رئیس جمهور برای معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم به مجلس هنوز به پایان نرسیده است.


ویدیو مرتبط :
بالاخره وزارت علوم وزیردار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مطرح شدن یه گزینه جدید برای وزارت علوم



اخبار,اخبارسیاسی,محمد فرهادی


 اخبارسیاسی - عبدالوحید فیاضی از گمانه‌زنی ها گفت
مطرح شدن یه گزینه جدید برای وزارت علوم

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال معرفی دکتر فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من در حد گمانه‌زنی شنیده‌ام که ممکن است آقای فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی دولت به مجلس معرفی شود.
 
وی افزود: البته هنوز بحث‌ها در مورد معرفی وزیر پیشنهادی دولت قطعی نشده و احتمالا این موضوع به بعد از شروع کار مجلس پس از تعطیلات سه هفته‌ای پارلمان موکول خواهد شد.
 
این عضو کمیسیون آموزش مجلس همچنین گفت که بحثی در مورد احتمال معرفی محمدعلی نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم به عنوان گزینه پیشنهادی دولت مطرح نشده است.
 
نمایندگان مجلس در جلسه علنی چهارشنبه 29مردادماه به استیضاح فرجی دانا وزیر علوم رای دادند. دولت نیز محمدعلی نجفی را به سرپرستی وزارت علوم منصوب کرد تا در مهلت سه ماهه وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.
 
محمد فرهادی در حال حاضر رییس جمعیت هلال‌احمر است و پیش از این ریاست دانشگاه تهران، وزارت فرهنگ و آموزش عالی در دولت دوم میرحسین موسوی و وزارت بهداشت در دولت اول محمد خاتمی را بر عهده داشته است.


  اخبار سیاسی - ایسنا