اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزینه جدید شهرداری تهران؛ محسن رضایی



محسن رضایی,شهردار جدید تهران

رایزنی با محسن رضایی برای شهرداری تهران

با اعلام نتایج انتخابات شورای شهر و مشخص شدن اعضای شورای شهر تهران رایزنی‌هایی برای انتخاب شهردار جدید تهران آغاز شده است.

در این بین افرادی نیز براساس گمانه‌زنی‌ها مطرح شده‌اند و رایزنی‌هایی نیز با این افراد شده است که از جمله تازه ترین و شاید جدی ترین آنها می‌توان به محسن رضایی از کاندیداهای ریاست جمهوری و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

 

طی گفتگویی با رییس رسانه‌ای ستاد انتخاباتی محسن رضایی درخصوص رایزنی با محسن رضایی برای شهرداری تهران، اظهار داشت: براساس گفت‌وگویی که با وی داشته‌ام ، تاکنون صحبت‌هایی در این خصوص با وی مطرح شده اما هنوز آقای رضایی در این مورد نظری نداده است.

 

گیل‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این پیشنهاد از سوی افرادی متفاوت و نیز تعدادی از اعضای شورا مطرح شده است و با توجه به اینکه آقای محسن رضایی در فضای انتخابات ریاست‌جمهوری و قبل از آن، جریان سومی را دنبال می‌کردند که عقلانی و منطقی باشد، براین اساس ارایه پیشنهاد از سوی گرو‌ه‌های مختلف، غیرقابل پیش‌بینی نبوده است.

 

وی اضافه کرد: آقای رضایی در جریان انتخابات ریاست جمهوری هم شعار دولت فراگیر را مطرح کرده است که در آن دو مؤلفه‌ کارآمدی و ولایت فقیه مورد تاکید قرار گرفته است و هر پیشنهادی که در آن این دو مؤلفه رعایت شود، می‌تواند مورد پذیرش قرار گیرد./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
گزینه نهایی ریاست شهرداری تهران، مشاور اقتصادی رییس جمهور بود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن رضایی: هیچ فعالیتی برای احراز پست شهرداری تهران نداشته‌ام



حضوررضایی در کابینه آقای روحانی,فعالیت رضایی برای پست شهرداری تهران

محسن رضایی: هیچ فعالیتی برای احراز پست شهرداری تهران نداشته‌ام

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ فعالیتی را برای احراز پست شهرداری تهران نداشته ام اما هر امکان خدمت‌گذاری به مردم را مهم می‌دانم.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم صبح قریب در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که شنیده شده شما برای شهردار شدن تهران فعالیت‌هایی داشته‌اید، گفت: بنده هیچ فعالیتی نداشته‌ام.

وی افزود: البته هر امکان خدمت‌گذاری به مردم را مهم می‌دانم به گونه‌ای که حتی برداشتن یک سنگ از سر راه مردم برایم افتخار است اما برای شهردار شدن لابی انجام نداده‌ام.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در کابینه آقای روحانی حضور می‌یابید و یا اصلاً به شما پیشنهادی در این زمینه شده است، گفت:‌ هنوز صحبتی با آقای روحانی نداشته‌ام.

رضایی در پاسخ به این پرسشی که آیا برنامه‌هایتان را به رئیس جمهور منتخب ارائه داده‌اید یا خیر، تصریح کرد: برنامه‌هایم را برای رئیس جمهور منتخب ارسال کرده‌ام.

وی در مورد فراجناحی بودن کابینه یازدهم گفت: باید ابتدا کابینه شکل بگیرد تا بتوان در مورد آن اظهارنظر کرد./فارس