اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزینه احتمالی وزارت علوم کیست؟



اخبار,اخبار سیاسی ,وزارت علوم

 

اخبار سیاسی - گزینه احتمالی وزارت علوم کیست؟

«فخر الدین دانش‌آشتیانی» استاد اسبق دانشگاه خواجه نصیر طوسی و معاون طرح و توسعه وزارت از سال 1376تا 1382، فردا به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی سکان وزارت علوم, تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که « فخرالدین دانش‌آشتیانی» معاون مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی سکان وزارت علوم, تحقیقات و فناوری فردا به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.

اخبار سیاسی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
سوخو۳۰؛ گزینه احتمالی ایران برای تجهیز نیروی هوایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه احتمالی وزارت علوم از نظر زیباکلام



اخبار,اخبار سیاسی ,صادق زیباکلام

 

اخبار سیاسی - گزینه احتمالی وزارت علوم از نظر زیباکلام

صادق زیباکلام، عضو هیات علمی دانشگاه و تحلیل‌گر سیاسی با تاکید بر اینکه گزینه بعدی وزارت علوم گرایش کمتری به اصلاح طلبان و گرایش بیشتری به اصولگرایان خواهد داشت، احتمال داد که این فرد «علی عباسپور تهرانی فرد» باشد.

صادق زیباکلام با تاکید بر این که دولت در گزینه بعدی سعی خواهد کرد که با شیوخ مجلس رایزنی های بیشتری داشته باشد، افزود: این معرفی کردن های وزیر پیشنهادی و رای نیاوردن ها زیبنده مجلس نیست چون گزینه ها را دولتی معرفی می کند که در انتخابات 18.5 میلیون رای کسب کرده است. همچنین این روند، برای دولت هم زیبنده نیست که هر چند ماه بخواهد یک نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی به مجلس معرفی کند و آن فرد نتواند رای اعتماد بگیرد. زیباکلام افزود: دولت در گزینه بعدی سعی می کند فردی را معرفی کند که کمتر در اردوگاه اصلاح طلبان وجود داشته و توافق بیشتری با اصولگرایان داشته است.

وی افزود: در این ارتباط یکی از گزینه ها علی عباسپور تهرانی فرد ر ئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است که این فرد سالها رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بوده و هر بار که به مجلس راه یافته، به عنوان یک اصولگرا انتخاب شده است. این تحلیل گر سیاسی ادامه داد: دکتر عباسپور به هیچ وجه یک اصولگرای تندرو و افراطی نیست و در دوران دکتر جاسبی و میرزاده در دانشگاه آزاد مسوولیت داشته است.

اخبار سیاسی - ایسکانیوز