اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش 100 روزه یا مستند شوک؟



اخبار ,اخبار سیاسی,گزارش 100 روزه دولت


اخبار سیاسی - گزارش 100 روزه یا مستند شوک؟/طنز

البته گمان می‌کنم آقای روحانی دیشب مقداری سیاه‌نمایی هم کردند، مثلا آن‌جا که گفتند متوجه شدیم که ذخیره گندم یک استان سه‌روزه است، سیاه‌نمایی بود، چون آقای روحانی باید تحقیق می‌کردند ببینند ذخیره کیک‌خامه‌یی آن استان چندروز بوده است...

آقای روحانی دیشب در حالی که متکلم‌ مع‌الغیر بود، در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گزارشی از 100 روز عملکرد خودش و دولتش ارائه کرد.

این‌بار برخلاف سال‌های گذشته که دوربین‌ها ثابت، مجری برنامه ثابت و رییس‌جمهور هم‌ تقریبا ثابت بود، هم مجریان و هم رییس‌جمهور و هم دوربین‌ها دائم حرکت می‌کردند! دیشب فضایی روشن و باز را از دفتر رییس‌جمهوری می‌دیدیم، اصلا فضا به‌ قدری روشن بود که آقای روحانی گفت: من سپیده را می‌بینم!

آقای روحانی در گفت‌وگوی دیشب بسیار درباره میراث دولت گذشته حرف زد. البته آمار و ارقامی که آقای روحانی ارائه می‌کرد، نشان‌دهنده این نبود که ما داریم در رفاه غرق می‌شویم و جهان را مدیریت می‌کنیم،‌ بلکه آماری ارائه کرد که عجیب‌وغریب و ترسناک بود و آدم را به یاد مستند شوک می‌انداخت! البته گمان می‌کنم آقای روحانی دیشب مقداری سیاه‌نمایی هم کردند، مثلا آن‌جا که گفتند متوجه شدیم

 

که ذخیره گندم یک استان سه‌روزه است، سیاه‌نمایی بود، چون آقای روحانی باید تحقیق می‌کردند ببینند ذخیره کیک‌خامه‌یی آن استان چندروز بوده است و اگر تحقیق می‌کردند، متوجه می‌شدند دولت خدمت‌گزار قبلی مقدار زیادی کلوچه و چیزکیک برای مردم استان ذخیره کرده است!

آقای روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفتند: «یک عده می‌خواهند شعله آتش اختلافات را روشن نگه دارند و هیزم می‌آورند که روشن باشد و گویی از این موضوع خوش‌شان می‌آید!» البته آقای روحانی باید بداند برخی از دوستان به جای هیزم، با بنزین آتش اختلافات را روشن نگه می‌دارند و اتفاقا از این کار خوش‌شان هم می‌آید.

رییس‌جمهور در ادامه گفتند: «فقط 32 درصد تعهدات سفرهای استانی دولت قبل انجام شده است!» ولی به این نکته اشاره نکردند که همان 32 درصد از زمان کوروش کبیر به این طرف بی‌سابقه بوده است!

 

روحانی اضافه کرد: «بخش بزرگی از تورم ما، از مسکن مهر نشأت می‌گیرد.» حالا آقای روحانی چطور جرأت می‌کند به مسکن مهر گیر بدهد، من نمی‌دانم، شاید دلش هیزم اضافه می‌خواهد! مگر آقای روحانی نمی‌داند که قبلا گفته بودند: «هیچ پروژه‌ای از زمان حضرت آدم (ع) تاکنون مثل مسکن مهر نبوده است!» اگر می‌داند، نباید به هیزمیان فرصت هیزم‌سوزی بدهد!

باقی بقای‌تان!

اخبار سیاسی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلیپ" گزارش 100 روزه شهردار رشت در روز یکشنبه سیاه"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش 100 روزه دولت در همه حوزه‌هاست/گزارشی از آنچه دولت تحویل گرفته نیز ارائه می‌شود/ گزارش عملکرد 100 روزه اوایل آذرماه



گزارش 100 روزه دولت

دستیار ویژه رییس‌جمهور خبر داد
گزارش 100 روزه دولت در همه حوزه‌هاست/گزارشی از آنچه دولت تحویل گرفته نیز ارائه می‌شود

دستیار ویژه رییس‌جمهور با اشاره به قرار داشتن در آستانه پایان 100 روز اول کار دولت یازدهم و گزارش رییس‌جمهور در این رابطه گفت: گزارش عملکرد 100 روزه رییس‌جمهور شامل همه بخش‌های کشور می‌شود.ستاد بدهند.

به گزارش ایسنا، حسین فریدون در حاشیه مراسم ترحیم مادر محمدعلی نجفی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که 100 روز از نخستین جلسه‌ای که در دولت و با حضور اعضای کابینه جدید برگزار شد بگذرد، رییس‌جمهور گزارشی از عملکرد دولت ارائه می‌دهند.

وی افزود: رییس‌جمهور از وضعیت گذشته گزارشی می‌دهند تا مردم بدانند که دولت چه چیزی را تحویل گرفته است.

فریدون در پاسخ به این پرسش که "این گزارش شامل چه مباحثی می‌شود؟" تصریح کرد: این گزارش شامل همه بخش‌های کشور می‌شود و رییس‌جمهور نیز این گزارش را ارائه می‌دهند.

دستیار ویژه رییس‌جمهور در پایان با اشاره به تکمیل نشدن کابینه دولت یازدهم پس از گذشت حدود 100 روز از آغاز به کار آن نیز گفت: در مورد ارائه گزارش عملکرد از وزارت ورزش نیز هرگونه اقدامی که در این وزارتخانه در حوزه سرپرستی انجام شده است، ارائه می‌شود.

 

------------------------------------------------------


 گزارش عملکرد 100 روزه اوایل آذرماه ارائه می شود

مشاور رسانه ای رییس جمهوری گفت: گزارش عملکرد 100 روزه دولت یازدهم اوایل آذرماه ارائه می شود.

به گزارش ایرنا، ˈمحمد رضا صادقˈ روز جمعه در مراسم بزرگداشت والده ˈاحمد علی نجفیˈ رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مسجد نور تهران و درجمع خبرنگاران اظهار داشت: البته در باره زمان دقیق ارائه این گزارش بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص سفرهای استانی دولت یازدهم نیز گفت: در مورد سفرهای استانی قبلا اطلاع رسانی شده است و برنامه ریزی هایی برای انجام آن صورت گرفته است.

مشاور رسانه ای رییس جمهوری خاطرنشان کرد: رییس جمهوری و وزرا در فاصله های زمانی مناسب سفرهایی را به استان ها خواهند داشت.

وی درخصوص تخلیه ساختمان لادن پاسخ داد: شما خبرنگاران بروید و مشاهده کنید این خبر صحت دارد یا خیر.

ایسنا/ایرنا