اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش پزشکی قانونی ستایش آماده شد


مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جواب آزمایشات پزشکی قانونی در رابطه با قتل دختربچه 6 ساله افغان در ورامین آماده شده است و علت فوت تا فردا به مراجع قضایی مربوطه اعلام خواهد شد.

خبرگزاری میزان: مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جواب آزمایشات پزشکی قانونی در رابطه با قتل دختربچه 6 ساله افغان در ورامین آماده شده است و علت فوت تا فردا به مراجع قضایی مربوطه اعلام خواهد شد.

«مسعود قادی پاشا» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در تشریح آخرین وضعیت اعلام نظر پزشکی قانونی در رابطه با قتل دختر بچه 6ساله افغان در ورامین گفت: جواب آزمایشات قتل دختربچه 6 ساله افغان در ورامین آماده شده است و علت فوت تا فردا به مرجع قضایی مربوطه اعلام خواهد شد.
 
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران نیز در تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان در ورامین در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان اظهار کرد: در رابطه با پرونده حادثه ورامین تاکیدات زیادی صورت گرفته و در پیگیری‌هایی که شخصا انجام داده‌ام مکررا تاکید شده است که فرآیند دادرسی این پرونده در حوزه قضایی شهرستان ورامین در اسرع وقت و با دقت انجام شود.
 
رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: رسیدگی به این پرونده با بررسی همه جانبه ابعاد موضوع در حال انجام است و بعد از رسیدگی مقدماتی دادسرا رسیدگی نهایی آن به عهده دادگاه کیفری یک استان است که هماهنگی‌های اولیه انجام شده تا به محض تکمیل تحقیقات توسط دادسرا، امر رسیدگی نهایی در دادگاه کیفری یک استان تهران با سرعت و وفق موازین قانونی انجام شود.
 
وی تصریح کرد: پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و تکمیل فرآیند دادرسی به تمام ابعاد احتمالی این فاجعه رسیدگی خواهیم کرد.
 
گفتنی است؛ چندی قبل خبری مربوط به قتل دختربچه 6 ساله افغان توسط یک نوجوان 17 ساله در فضای مجازی منتشر شد که دراین راستا دادستان ورامین در گفت‌وگو با میزان آخرین جزئیات این پرونده ر اتشریح کرد.


ویدیو مرتبط :
دانلود پاورپوینت تاریخچه پزشکی قانونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش نهایی پزشکی قانونی از مرگ ستار بهشتی به مجلس ارائه شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گزارش نهایی پزشکی قانونی از مرگ ستار بهشتی به مجلس ارائه شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی در جلسه کمیسیون متبوعش از بررسی پرونده پزشکی ستار بهشتی در این جلسه خبرداد. 

منصورحقیقت پور در گفتگو با مهر ، در خصوص حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی در جلسه امروز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت : رئیس سازمان پزشکی قانونی در این جلسه در خصوص مسائل تحقیقاتی که در این سازمان صورت گرفته است طبق روالی که معمول است به ارائه گزارش پرداخت  و مسائلی نیز درباره میزان بودجه این سازمان در این جلسه مطرح شد. 

وی با اشاره به اینکه پرونده پزشکی قانونی ستار بهشتی نیز در این جلسه بررسی شد، بیان داشت: در خصوص بحث مرگ ستار بهشتی مساله نسبتا جدیدی مطرح نشد و تنها آخرین حرفی که رئیس سازمان پزشکی قانونی در خصوص مرگ این وبلاگ نویس گزارش داد این بود که این فرد در اثر یک شوک روحی و یا شوک استرسی فوت کرده است و آن ضرباتی که از سوی نیروهای پلیس فتا به وی وارد شده نیز نقشی در مرگ وی نداشته است. 

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با اشاره به حضور آیت الله اراکی ، مدیر دارالتقریر در این کمیسیون  اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث وحدت میات مذاهب جلسه با حضور آیت الله اراکی برگزار شد و ایشان ضمن گزارشی در رابطه با فعالیت های این مرکز طرح هایی را برای گسترش وحدت میان مذاهب به کمیسیون ارائه داد./مهر