اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش فیلم های آخر هفته در تلویزیون


در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه های مختلف تلویزیون پخش می شود.

خبرگزاری فارس: در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه های مختلف تلویزیون پخش می شود.
 
 فیلم های سینمایی و تلویزیونی مامور وصول، ستاره های دنباله دار، پوآرو، تعلیم درخت کوچک، دویدن برای پشیمانی، کارد و پنیر، دو دو تا چهار تا، سربازرس مونتا لبانو، بومرنگ، بورسلینو، مرد و جاده، خشم دریا، همکاران، آن سوی پل، خط مقدم، کاکُلی، گنجشک و قناری، گروه پنجم در جستجوی گنجینه گمشده، برگ سبز، کاوشگران، پدر پر افتخار من، شاخه گلی برای عروس و بدون ذره ای تردید روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 اردیبهشت ماه از شبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می شود.

**«مامور وصول»

فیلم سینمایی «مامور وصول» با بازی دانی جراجو و گری موری، محصول سال 2010  آمریکا، پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 22 از شبکـه یک سیما پخش می شود.

لورنزو یک مامور وصول است که در شرکتی کار می کند که وظیفه وصول قسط وام های عقب افتاده را برعهده دارد. او در کار خود بسیار موفق است و از طرف رئیس به عنوان جانشین، اداره شرکت را برعهده گرفته است. در این میان لورنزو مبلغ بسیار زیادی به شخص دیگری به نام فرنکی بدهکار است. فرنکی به لورنزو یک ماه فرصت می دهد تا او بدهیش را پرداخت کند.

*«ستاره های دنباله دار»

فیلم تلویزیونی «ستاره های دنباله دار» جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکـه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «ستاره های دنباله دار» بر اساس زندگی مرحوم حاج عبدالله والی نوشته شده است و روایت زندگی مرحوم والی از زبان نوجوانی به نام جمعه است. جمعه که مادرش در آستانه مرگ قرار دارد، در منطقه بشاگرد زندگی می کند. جمعه از والی کمک می خواهد و والی که خود را وقف مردم بشاگرد کرده است، با امید بخشیدن به جمعه باعث می شود تحول بزرگی در او به وجود آید.

محمود مقامی، کیانوش گرامی، سارا احمدیان و مرتضی کاظمی در فیلم تلویزیونی «ستاره های دنباله دار» به کارگردانی حسین قاسمی جامی به ایفای نقش پرداخته اند.

*«پوآرو»

فیلم تلویزیونی «پوآرو» به کارگردانی موریس فیلیپس محصول سال 2006 کشور انگلستان، جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 24 از شبکـه یک سیما بازپخش می شود.

*«تعلیم درخت کوچک»

فیلم سینمایی «تعلیم درخت کوچک» به کارگردانی ریچارد فاردین یرگ، محصول کشور کانادا، پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی «تعلیم درخت کوچک» داستان زندگی پسر بچه سرخپوستی به نام درخت کوچولو است که به همراه پدربزرگ و مادربزرگش برای زندگی به کوهستان می رود، اما توسط  دادخواست خاله اش به مدرسه ای در آمریکا فرستاده می شود و با ماجراهایی روبرو می شود.

*«دویدن برای پشیمانی»

جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 17:30 فیلم تلویزیونی «دویدن برای پشیمانی» به کارگردانی محمد رضایی و سیدجلال دهقانی اشکذری و تهیه کنندگی سیدجلال دهقانی اشکذری  از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم تلویزیونی «دویدن برای پشیمانی» با بازی سیدعلی اکبر پیغمبری، محمدرضا امیرخانی، اصغر باروتکوب زاده، امیر صاحب جلال و علی اصغر صفائیان از این قرار است که: چهار روز به امتحانات آخر سال مانده است، رضا (14ساله) در دو سال پیاپی در درس ریاضی تجدید شده است و از آنجایی که پدر رضا به درس و نمره او حساسیت زیادی دارد، دغدغه و ترس رضا از اینجاست که امسال هم مانند دو سال قبل در درس ریاضی تجدید شود. باید تا موقعی که پدرش از نمره قبولی او خیالش راحت شود، هیچ کار دیگری جز درس خواندن انجام ندهد. تابستان امسال برای رضا از جهاتی از همه تابستانهای دیگر مهمتر است و تجدید شدن او باعث می شود همه آرزوهایی که در سر پرورانده است از بین برود.

*«کارد و پنیر»

فیلم تلویزیونی «کارد و پنیر» جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی و رضا داوودنژاد خواهید دید: سه جوان که با هم دوست صمیمی هستند، اغلب اوقات را با هم به خوشی می گذرانند. روزی دو نفر از آنها متوجه می شوند، دوست سوم مدت زیادی زنده نیست، لذا تصمیم می گیرند تنها آرزوی او را برآورده کنند. در این راه با سه پیرمرد آشنا می شوند که مسیر زندگی هر سه دوست را عوض می کنند.

فیلم تلویزیونی «کارد و پنیر» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی علی برجسته در سال 1388 ساخته شده است.

*«دو دو تا چهارتا»

فیلم سینمایی «دو دو تا چهار تا » پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

ریشی کاپور و نیتو سینگ در فیلم سینمایی «دو دو تا چهارتا» به کارگردانی حبیب فیسال، محصول سال 2010 کشور هند ایفای نقش کرده اند.

*«سربازرس مونتالبانو»

فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به کارگردانی آلبرتوسیرونی، محصول سال 1999-  2011کشور ایتالیا، پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 17 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

لوکا زینگاریتی و پی پی نو مازوتا در فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به تهیه کنندگی نورا باربی آری به ایفای نقش پرداختند.

*«بومرنگ»

فیلم تلویزیونی «بومرنگ» پنجشنبه 28اردیبهشت ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش  می شود.

دختری به نام مونا دانشجوی پزشکی است و در تهران تنها زندگی می کند. مونا روزی برای گرفتن پول به بانک می رود و ماشینش را جلوی ماشین یکی دیگر پارک می کند و صاحب ماشین جلویی که عجله دارد با مونا بحث می کند و به ماشین مونا می زند، ولی کمی  جلوتر 3 جوان آن مرد را پیاده می کنند و درگیر می شوند.

روناک یونسی، الیزابت امینی و محمود مقامی در فیلم تلویزیونی «بومرنگ» به کارگردانی اشکان ضیایی و تهیه کنندگی مصطفی نوکاربه ایفای نقش پرداخته اند.

*«بورسلینو»

فیلم سینمایی «بورسلینو» به کارگردانی جکواسدرای محصول سال 1970 کشورهای فرانسه و ایتالیا وبا بازی جین پاوول بلموندو و آلن دلون، پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در سال 1930 در شهر مارسی، دو خرده کلاهبردار دست به انجام کارهایی برای روسای گانگستر محلی می زنند. زمانی که تصمیم می گیرند که وارد تجارت شوند جرم های سابق آنها روی تصمیمشان تاثیر می گذارد.

*«مرد و جاده»

جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 11:30 فیلم تلویزیونی « مرد و جاده » به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه کنندگی علی ژکان و با بازی اسماعیل شنگله ، سیروس اسنقی و کتانه افشارنژاد ازشبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.

*«خشم دریا»

جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی « خشم دریا» به کارگردانی ریچارد دیل روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

داستان در اوایل قرن 18 میلادی می گذرد.پس ازجنگ اسپانیا با انگلستان ،ملکه آن (ملکه انگلستان) بسیاری از ملوانان و ناخداهای کشتی های جنگی را مازاد برنیاز اعلام و اخراج می کند. بسیاری از آنها نیز که احساس سرگردانی می کردند، تبدیل به دزدان دریایی می شوند که به صورتی غیرمستقیم انتقام خود را از حکومت سلطنتی بگیرند.

جیمز پورفوی و تیلورباتروورد در فیلم سینمایی «خشم دریا» محصول سال 2006 کشورهای آلمان، فرانسه و انگلستان بازی کرده اند.

*«همکاران»

جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 19 فیلم سینمایی «همکاران» از شبکه سه سیما پخش می شود.

مرد جوانی به نام یائه گاشی روزی مسلح به اداره پلیس وارد می شود و عده ای از روسای پلیس را گروگان می گیرد. سایر اعضای پلیس به کمک آنها آمده و گروگان ها را آزاد می کنند. اما یائه گاشی در این میان کشته می شود. پس از مرگ او، تحقیقات برای انگیزه یائه گاشی از این عمل و پیدا کردن این که کدامیک از افراد پلیس او را کشته اند، توسط دو تن از اعضای پلیس به نام سوگی شیا و  کانبه" آغاز می شود.

جان کونیمورا و مانامی کوئیشی درفیلم سینمایی «همکاران» به کارگردانی سی جی ایزومی محصول سال 2010 کشور ژاپن بازی کرده اند.

*«آن سوی پل»

فیلم سینمایی «آن سوی پل» به کارگردانی ریج اواشویلی و با بازی تدو باخاری و تامارمشکی ، پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 15:45 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

پسر بچه ای 13– 14ساله به دلیل جنگ های داخلی جدایی طلبانه و ناپدید شدن پدرش درجنگ گرجستان به همراه مادر شهر را ترک می کند. مادر کشته می شود و او نزدیک خانواده دیگرو دریک مکانیکی به صورت پناهنده زندگی می کند. شرایط بد پناهندگان باعث می شود که این پسربچه به فکرپیدا کردن پدرش بیفتد. بنابراین او با اندک پولی که دارد با اتوبوس ازشهرخارج می شود.

فیلم سینمایی « آن سوی پل » محصول سال 2009 درکشورهای گرجستان و قزاقستان ساخته شده است .

*«خط مقدم»

روز جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 20:30فیلم سینمایی «خط مقدم » محصول سال 2011 کره جنوبی، در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

پس از جنگ جهانی دوم کره شمالی توسط شوروی و کره جنوبی توسط آمریکا اشغال می شود. در سال 1950 جنگی میان کره شمالی و کره جنوبی با کمک و تجهیزات چین و شوروی درشمال و نیروی هوایی آمریکا درجنوب شکل می گیرد. تپه آاِروک بیش از 30 مرتبه توسط این دو جبهه بی آنکه بدانند برای چه با یکدیگر می جنگند اشغال می شود.

ها کیون شین، سوگو و سئونگ سو ریو در فیلم سینمایی «خط مقدم» به کارگردانی جانگ هون بازی کرده اند.

*«کاکلی»

فیلم سینمایی «کاکلی» به کارگردانی فریال بهزاد و تهیه کنندگی غلامرضا آزادی بروجنی، پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مهدی فتحی، فرزانه کابلی، امیر شیسی و روناک آزادی آمده: مرد مسگری دختری به نام ترمه دارد، که حوصله هیچ کاری ندارد. مسگر به پیشنهاد شاگردش احمد برای ترمه مرغی به نام کاکلی می خرد تا اسباب سرگرمی او را فراهم کند. ترمه به کاکلی انس می گیرد، تا این که شبی کاکلی از دست گربه می گریزد و گم می شود. پرنده فروشی کاکلی را می گیرد و با خود می برد. احمد از مسگر میخواهد تابرای بازپس گرفتن کاکلی چندروزی به اوفرصت بدهد.

*«گنجشک و قناری»

ساعت 30 دقیقه بامداد روز جمعه 29 اردیبهشت ماه فیلم تلویزیونی «گنجشک و قناری» از شبکه تهران باز پخش می شود.

شهرام قائدی، شهین تسلیمی، مارال فرجاد و محمد علی کیانی در فیلم تلویزیونی «گنجشک و قناری» به کارگردانی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی محمد علی کیانی و مجتبی پیری بازی کرده اند .

*«گروه پنجم در جستجوی گنجینه گمشده»

فیلم سینمایی «گروه پنجم در جستجوی گنجینه گمشده» به کارگردانی راسلان بالتزر، محصول سال 2011 کشور روسیه، جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 13:30روی آنتن شبکـه تهران می رود.

این فیلم داستان یک افسانه قدیمی است که می گوید پنج جواهر وقتی در هم ذوب شوند. صاحبش به قدرت و ثروتی غیرقابل وصف دست می یابد. این جواهرات توسط روسها از آلمانها در زمان جنگ دزدیده می شود و در نهایت پس از سالها یکی از وراث قدیمی به دنبال یافتن گنجینه است و پاتیو مکین را مجبور می کند تا راهی ماموریتی شود که گنجینه را بیابد تا از دوستانش حفاظت کند .

اولگ دولین ، اینا گامز و اوکلیدکوردزدیزدر فیلم سینمایی « گروه پنجم در جستجوی گنجینه گمشده به ایفای نقش پرداختند.

*«برگ سبز»

فیلم تلویزیونی «برگ سبز» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا معینی، از تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان، پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم تلویزیونی «برگ سبز» با بازی انوش نصر، اصغر کهن قنبریان و علی رضا عیسی از این قرار است که: محتشم صاحب کارخانه چای، در تصادف مشکوکی کشته می شود و پسرش اشکان برای مراسم ترحیم او به ایران بازگشته و آراد برادرناتنی اش از همان ابتدا با او ناسازگاری دارد. در ادامه و طی ماجراهایی مشخص می‌شود که آراد به قاچاق چای و واردات چای تقلبی می پردازد.

*«کاوشکران»

فیلم تلویزیونی «کاوشگران» به کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا نادری، جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 ازشبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم تلویزیونی «کاوشگران» آمده: دکتر جهان مجدگ محقق و باستان شناس به دنبال اشیایی است که ارسلان والی نیشابور در زمان حمله مغول پنهان کرده است. بخشی از این گنجینه در سال 1357 و مقارن با مبارزات انقلاب به دست باستان شناسی به نام شمس کشف شده و قرار بود مجد که در آن دوران دستیار شمس بوده به مراجع ذی صلاح برساند.  ظاهرا مجد این عمل را انجام می دهد.

قطب الدین صادقی، محرم زینال زاده و سمانه دهقان پور در فیلم تلویزیونی «کاوشگران» به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

*«پدر پر افتخار من»

فیلم سینمایی «پدر پر افتخار من» به کارگردانی ایو روبر پنجشنبه 28 اردیبهشت ساعت 17 از شبـکـه نمایش روی آنتن می رود.

مارسل پسری است که راوی داستان کودکی خودش است که با تولد او آغاز می‌شود. پدرش یک معلم دبستان دریک روستاست و مارسل در کنار پدرمعلم و با سوادش و مادرمهربانش زندگی خوبی دارد. او بسیار زودترازسن مدرسه، خواندن را یاد می‌گیرد که باعث تعجب پدر و مادرش می‌شود.

فیـلیپ کوبـره و دیـویـه پـیــن درفیلم سینمایی «پدر پرافتخار من» محصول سال  1990کشور فرانسه به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم های سینمایی و انیمیشن «عروس برفی»، «ماموریت کره ماه»، «کی لا»، «سلطان» و «جاسوس بازی» پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت13:15 ، 15 ،19 ،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

*«شاخه گلی برای عروس»

فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 17 ازشبکـه نمایش پخش می شــود.

جوانی روستایی عاشق یکی از دختران هم ولایتی اش می شود وسعی می کند  دل دختر را به دست بیاورد وبا او ازدواج کند، اما در این میان جوانی به نام ناصر با کلاهبرداری قصد گرفتن مقداری پول ازاین جوان ساده دل را دارد که این باعث به وجود آمدن برخوردها ومشکلات رفتاری میان آنها می‌شود.

جواد رضویان، حدیث فولادوند و مجید صالحی درفیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « بدون ذره ای تردید » جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت 21 ازشبکه نمایش پخش می شود.

داستان فیلم سینمایی «بدون ذره ای تردید» به کارگردانی پـیـتر هایمس و تهیه کنندگی  مارک دامون از این قراراست که: «سی جِی» خبرنگار شبکه خبری 8 ، طی تحقیقاتی درمی¬یابد که دادستان «هانتر» در جریان پرونده¬های جنائی خود دست به جعل مدرک DNA  می¬زند تا برد خود را در پرونده حتمی کند، چراکه نامزد پست فرمانداری است و این امر برای کسب اعتبار بیشتر او لازم است. سی جی سعی در برملا کردن فساد او دارد و ازآنجا که با الا دستیارهانتربتازگی نامزد کرده اند،از او می خواهد برای اثبات این ادعا، فیلم بازجویی های دادستانی را دراختیارش بگذارد.

فیلم سینمایی «بدون ذره ای تردید» با بازی آمبرتام بیلین و میکائیل داگلاس محصول سال 2009در کشور آمریکا ساخته شده است.

فیلم های سینمایی و انیمیشن «افسانه خورشید»، «کدوی اسرارآمیز»، «یک جمع خوب» و «دانی براسکو» روز جمعه 29 اردیبهشت ماه ساعت13:15، 15 ،19 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.        


ویدیو مرتبط :
گزارش تلویزیون از فیلم جدید مسعود ده نمکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عسل بدیعی با «نیلا زنده است» به تلویزیون می‌آید / گزارش فیلم‌های آخر هفته



عسل بدیعی,عکس 
عسل بدیعی,آخرین فیلم عسل بدیعی

عسل بدیعی با «نیلا زنده است» به تلویزیون می‌آید / گزارش فیلم‌های آخر هفته
 21 فیلم سینمایی و تلویزیونی روزهای 22 و 23 فروردین از شبکه های سیما پخش می‌شود.
بهناز شیربانی: این فیلم‌ها در تعطیلات آخر هفته روی آنتن شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، آموزش و قرآن سیما می‌رود.

 

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

خلاصه داستان

بازیگران

«نور در تاریکی»

2005، کره جنوبی

یک

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 22

سان وو یک آدمکش حرفه‌ای است که با گروه‌های گانگستری زیادی در ارتباط است. رئیس یک گروه گانگستری خطرناک او را مامور محافظت از خواهرش هیسو می‌کند و...

-

«هفت شب»

امیرقاسم راضی

(تلویزیونی)

یک

جمعه 23 فروردین ساعت 16

شیدا هنگام جنگ تحمیلی ایران را ترک می‌کند و به خارج می‌رود. در این جابجایی رابطه‌اش با خانواده قطع می‌شود. اکنون او پس از سال ها به ایران بازگشته و در جستجوی مادرش است.

رویا نونهالی، مینا نوروزی‌فر، حمیدرضا آذرنگ

«رویای آب‌نباتی» (Hop

تیم هیل

2011 ،آمریکا (انیمیشن/زنده)

دو

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 8 صبح

خرگوشی جوان بنام ای بی در خانواده‌ای زندگی می‌کند که سال‌هاست همه اعضای آن مشغول پخش شکلات و هدایای عید هستند، ولی او به این کار علاقه‌ای ندارد و برای همین از جزیره محل زندگی خود بیرون می‌آید. او در راه با ماشین جوانی تصادف می‌کند و...

-

«ریو»،

کارلوس سالدانا، 2011، آمریکا (انیمیشن)

دو

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 14:30

یک طوطی ماکائو نادر پس از مدت‌ها زندگی آرام به عنوان یک حیوان خانگی در آمریکا به برزیل، زادگاه خود باز می‌گردد و...

-

«ماداگاسکار: تحت تعقیب»،

اریک دارنل و کنراد ورنون، 2012، آمریکا (انیمیشن)

دو

جمعه 23 فروردین ساعت 8 صبح

حیوانات باغ وحش نیویورک شامل الکس شیر، مارتی گورخر، ملمن زرافه و گلوریا اسب آبی که در قسمت دوم از طبیعت وحشی آفریقا سر درآوردند، همچنان می‌کوشند به نیویورک برگردند. آن‌ها در اروپا بهترین پوشش را پیدا می‌کنند: یک سیرک سیار که آن را از نو می‌سازند و ...

-

«جُوجُو»،

2011، آلمان

دو

جمعه 23 فروردین ساعت 17:30

پسربچه‌ای به نام جُوجُو با پدرش زندگی می‌کند. مادر او از دنیا رفته است. جُوجُو نمی خواهد مرگ مادر را بپذیرد. پدر هم بعد از مرگ همسرش شرایط روحی خوبی ندارد و به خاطر شغلش اکثر اوقات در خانه و پیش پسرش نیست و....

-

«در جستجوی آرامش»

مارتین گویگوی

2002 ،آمریکا

دو

جمعه 23 فروردین ساعت 23

جیسن پسری جوان است که در رشته پرستاری تحصیل می‌کند. او به عنوان بخشی از تکالیف درسی‌اش هر از چند گاهی مراقبت از برخی بیماران سرطانی در یک مرکز درمان و نگهداری این بیماران است و...

-

«یک سفر بخصوص»

محمد راوندی

سه

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 11

ویلایی در شمال به طور موقتی و البته اتفاقی در اختیار چند خانواده که قوم و خویش هستند قرار می‌گیرد. مردها بخاطر مشغله‌های کاری نمی‌توانند تمام وقت کنار خانواده شان باشند اما با هزار شرط و شروط می‌پذیرند که همسرانشان به همراه مادربزرگ خانواده چند روزی را آنجا در کنار هم بگذرانند.

بیتا سحرخیز، حسن اسدی، مانی کسرائیان، فلور نظری

«حس تنهایی»

مجیدحسین شیرودی

سه

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 20

مهتاب وکیل مستقل و پایه یک دادگستری است و همواره پرونده‌های سنگین به او سپرده می‌شود. این بار پرونده طلاق برادرش مسعود و زنش یلدا به او سپرده می‌شود. وکالت یلدا را در دادگاه همسر سابقش وحید شاکری به عهده می‌گیرد که در این جریان، آن‌ها به واقعیت‌هایی درباره زندگی خودشان پی می‌برند.

سارا خوئینی‌ها، بهزاد خداویسی، علی اسکندری

«مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»،

مارک وب،

2012، آمریکا

سه

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 23:30

فیلم به ریشه‌های پیتر پارکر شخصیت اصلی مجموعه «مرد عنکبوتی / اسپایدرمن» می‌پردازد و نشان می‌دهد او چگونه بر اثر نیش یک عنکبوت رادیواکتیو توانایی‌های فوق‌العاده پیدا می‌کند.

اندرو گارفیلد، ریس ایفانس، اما استون، مارتین شین، سالی فیلد، دنیس لیری، استن لی، عرفان خان

«عدالت زورو»،

1969، ایتالیا و اسپانیا

سه

جمعه 23 فروردین ساعت 11

یک تاجر به نام وارنر به کمک آدم‌های اجیر کرده اش به سرکردگی بوک فردی به نام مکازلیم را کشته و قصد تصاحب مزرعه وی را دارد، زیرا به زودی از نزدیکی این مزرعه خط راه آهن عبور خواهد کرد و قیمت مزرعه بالا می‌رود و...

-

«نیلا زنده است»،

سعید اسدی

سه

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 15:45

زنی به نام فروغ سرپرستار بخش آی.سی.‌یو است. سامان پسر او دچار نارسایی قلبی شده و در لیست پیوند قراردارد. روزی دختری به نام نیلا را که دچار مرگ مغزی شده به بخش می‌آورند. فروغ تلاش می‌کند از مادربزرگ نیلا رضایت بگیرد و بتواند با قلب نیلا پسر خود را از مرگ حتمی نجات دهد و...

عسل بدیعی، زهره صفوی و صالح میرزاآقایی، گلنوش مومنی، آرشام طالبی

«به نام گل سرخ»

فیاض موسوی

(تلویزیونی)

سه

جمعه 23 فروردین ساعت 14:30

این فیلم تلاش چند متخصص جوان در سازمان انرژی هسته‌ای را به تصویر می کشد که به دنبال دست یافتن به تکنولوژی خاصی برای بیشتر زنده نگه داشتن بافت‌های پیوندی هستند و...

سام رخشانی، غزل صارمی، کیکاووس باکیده ، پرویز پورحسینی

«برخورد با زمین»،

2011، آمریکا

چهار

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 15

یک سفینه برای تحقیقات فضایی به سمت سیاره عطارد در حال حرکت است که ناگهان یک موج مغناطیسی عظیم با سیاره عطارد برخورد می‌کند و به طرز شگفت انگیزی سیاره عطارد به یک آهن ربای عظیم الجثه تبدیل می‌شود و...

-

«پوست انداختن»،

سیامک صرافت

چهار

جمعه 23 فرورودین ساعت20:30

یک دانشمند ایرانی در زمینه سلول های بنیادین فعالیت می‌کند. او به اطلاعات و کشفیات جدید علمی دست یافته است. سیستم جاسوسی غربی تلاش می‌کند این اطلاعات را به دست آورد و...

علیرضا کمالی، گلاله عباسی، سارا منجزی

«عصر یخبندان 4»

استیو مارتینو و مارک ترمیه،

2012، آمریکا (انیمیشن)

تهران

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 13:30

وقتی قاره محل زندگی مانی، دیگو و سید شناور می‌شود، آن‌ها از یک کوه یخ به عنوان کشتی استفاده می‌کنند و در مسیر خود با مخلوقات دریایی روبرو می‌شوند و با دزدان دریایی مبارزه می‌کنند.

-

«پرواز از دروازه اژدها»،

تسویی هارک، 2011، چین

تهران

جمعه 23 فروردین ساعت 13:30

یک فرمانده قدرت‌طلب سعی دارد یک جنگجوی آزادی‌خواه را سرکوب و یک ندیمه فراری را دستگیر کند، اما موفق نمی‌شود و این جنگجو با یافتن عشق گذشته‌اش و زنی که سال‌ها قبل او را ترک کرده، دوباره به مبارزه‌ای سخت کشیده می‌شود.

-

«نان و سنگ»

محمد آهنگری

(تلویزیونی)

شما

پنجشنبه 22 فروردین ساعت 23

آکام گمشده است . خانواده او به ویژه برادرش هژیر پس از پیگیری مستمر به محل کار او که یک معدن سنگ است، می رسند. تمام شواهد و قرائن از دست داشتن پیمانکاران معادن که افرادی طمع هستند، خبر می‌دهد و...

امین ایمانی، شب‌بو سلیمانی ، رضا اکبری، محمدعلی شاهین، ابراهیم کاسب، اسماعیل پاشایی

«تست»،

حسن جوانبخت
(تلویزیونی)

شما

جمعه 23 فروردین ساعت 13:30