اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش سایت میلان از بازی روز پنجشنبه


سایت باشگاه میلان در گزارشی به بررسی دیدار روز پنجشنبه ستارگان این تیم با پرسپولیس پرداخت.

ورزش سه: سایت باشگاه میلان در گزارشی به بررسی دیدار روز پنجشنبه ستارگان این تیم با پرسپولیس پرداخت.

روز پنجشنبه هفته جاری تیم ستارگان میلان در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیشکسوتان پرسپولیس خواهد رفت و بار دیگر فوتبال سفیر صلح و کمک به کودکان خواهد بود.

سایت باشگاه میلان با این مقدمه، نوشته است: ورزشگاه آزادی که از نظر گنجایش تماشاگر چهارمین ورزشگاه جهان و اولین در خاورمیانه به حساب می‌آید پنجشنبه محل مصاف ستاره‌های پیشین روسونری‌ و ستاره‌های پیشین پرسپولیس است.

میلان به عنوان یکی از موفق‌ترین تیم‌های باشگاهی جهان و پرسپولیس با 30 میلیون هوادار به عنوان محبوب‌ترین تیم ایران برای نخستین بار در تاریخ دو باشگاه در دیداری خاص که عواید حاصل از آن به کودکان می‌رسد، به مصاف هم خواهند کرد. این دیدار با مشارکت بنیاد خیریه میلان برگزار می‌شود.

جشن فوتبال ایران

16 سال پیش در تاریخ 28 نوامبر 1997 (7 آذر 1376) بود که تیم ملی ایران با غلبه بر استرالیا راهی جام‌جهانی 1998 فرانسه شد. بازی با میلان هم جشنی دیگر برای ایرانیان خواهد بود. این مسابقه در واقع به نوعی بازی خداحافظی برای مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین پرسپولیس خواهد بود که در 11 سال عضویتش در تیم ملی 111 بازی ملی انجام داد. در کنار وی بازیکنانی همچون علی دایی، کریم باقری و وحید هاشمیان که تاریخ فوتبال ایران را رقم زده‌اند و در سطح بین‌المللی هم درخشیده‌اند، مقابل قهرمانان نامدار میلان قرار می‌گیرند.

ستارگان میلان، تیم قهرمانان

بازیکنانی که برای روسونری‌ها در این بازی به میدان خواهند رفت عبارتند از: ماسیمو آگوستینی، ابراهیم با، فرانکو بارسی، زوونیمیر بوبان، براگلیا، کاربونه، اوانی، فاوالی، گنارو گتوسو، کریستین لانتیگنوتی، پائولو مالدینی، دانیل ماسارو، ماسیمو اودو، جوزپه پانکارو، سباستیانو روسی، داریو شیمیچ و پیترو ویرچود. تمامی بازیکنان ذکر شده به دنبال این هستند که در این دیدار دوستانه حضور داشته باشند و از ان لذت ببرند. گروهی متشکل از ورزشکاران بزرگ در این موقعیت سفیر ارزش‌ها خواهند شد و فراتر از مرزها، زبان و روش زندگی‌ها گام خواهند برداشت.

باشگاه پرسپولیس، نماینده ایران و آسیا

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از سفری که در پایان سال گذشته به ایتالیا داشت و در ملاقات با آدریانو گالیانی، رئیس میلان، این باشگاه را به عنوان موفق‌ترین باشگاه جهان مورد تحسین قرار داد. بنابراین طبیعی بود که رئیس باشگاه پرسپولیس علاقمند به گسترش روابط و همکاری بین دو باشگاه برای پیشرفت و ارتقای سطح حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس باشد. البته روسونری‌ هم به زودی از طریق آکادمی میلان این موضوع را عملی خواهد کرد و مدرن‌ترین روش‌های نوین در فوتبال را به آنها منتقل می‌کند.

پرسپولیس، پایتخت‌نشین ایران در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر ایران است و امسال پنجاهمین سالگرد تاسیسش را جشن می‌گیرد.

دربی تهران هم که بین دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود بزرگترین و محبوب‌ترین دربی آسیا به شمار می‌رود. این بازی در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران که در سال 1971 برای میزبانی بازی‌های آسیایی 1974 ساخته شد، برگزار می‌شود. مجموعه ورزشی آزادی بخش‌هایی همچون رودخانه برای قایق‌سواری، زمین بازی فوتبال، سالن وزنه‌برداری، استخر شنا و زمین‌ والیبال دارد.


ویدیو مرتبط :
گزارش اختصاصی جالب از بازی رئال - میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطبی پیشنهاد بازی تیم ملی با اوگاندا در روز پنجشنبه را نپذیرفت



 

 

قطبی پیشنهاد بازی تیم ملی با اوگاندا در روز پنجشنبه را نپذیرفت

 

مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر داشتند به جای تیم نیجریه، تیمی دیگر از آفریقا به نام اوگاندا را برای برگزاری دیدار دوستانه به ایران بیاورند که پیشنهاد آنها از سوی افشین قطبی پذیرفته نشد.

مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کردند به دلیل اینکه نمی توانند همه بازیکنان‌شان را به تهران بیاورند، دیدار روز چهارشنبه برابر تیم ملی کشورمان را برگزار نخواهند کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال برای آنکه تیم ملی از فرصت برگزاری بازی در روز فیفا بهره برده و به میدان برود، قصد دعوت از تیم اوگاندا را به ایران داشتند که پیشنهاد آنها برای برگزاری این دیدار دوستانه در روز پنجشنبه از سوی قطبی پذیرفته نشد.

مسئولان تیم اوگاندا که برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های ملی فوتبال بحرین و عربستان به خاورمیانه آمده‌اند، در مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران پذیرفته بودند، روز پنجشنبه هفته جاری به تهران آمده و با تیم ملی کشورمان دیداری دوستانه داشته باشند.

تیم اوگاندا که در رنکنیگ فیفا رتبه شصت و سوم را در اختیار دارد، چهارشنبه هفته گذشته در ورزشگاه ملی شهر منامه به مصاف تیم بحرین رفت و امشب در ورزشگاه آل مکتوم ابوظبی مقابل ملی پوشان فوتبال عربستان صف‌آرایی خواهد کرد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان در پی لغو دیدار دوستانه با نیجریه امروز در ورزشگاه آزادی در قالب دو تیم مقابل هم صف آرایی می کنند.