اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش سایت فیفا درباره پیروزی استقلال


سایت فیفا در مطلبی با عنوان ایرانی ها، قلب تایلندی ها را شکستند به انتشار گزارشی درباره بازی برگشت استقلال مقابل بوریرام از دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

اوج: سایت فیفا در مطلبی با عنوان ایرانی ها، قلب تایلندی ها را شکستند به انتشار گزارشی درباره بازی برگشت استقلال مقابل بوریرام از دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

در تایلند، استقلال در حالیکه 5 دقیقه از شروع بازی گذشته بود،با شوت آندرانیک تیموریان دروازه حریف را تهدید کرد اما این بوریرام بود که در نیمه نخست و در فضای استادیوم خانگی اش ارائه گر نمایش بهتری بود .در این شرایط تلاش گسترده تیم میزبان در 8 دقیقه مانده به پایان وقت اول نتیجه داد و اسمار،مدافع میانی این تیم از روی یک ضربه کرنر دروازه استقلال را گشود تا بازی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت در پایان نیمه نخست،1 بر 1 شود.

در ادامه این گزارش آمده است: اگرچه استقلال در نیمه دوم دوباره زنده شد و جای شگفتی نبود که در دقیقه 53 به گل حیاتی در خانه حریف رسیدند.در این صحنه،آندرانیک تیموریان توپ را روی دروازه بوریرام ارسال کرد و حنیف عمراه زاده استقلال را به گل رساند.در وقت تلف شده،آندرانیک تیموریان ملی پوش ایرانی وقتی متوجه جاگیری سیراسون دروازه بان بوریرام شد از فاصله 30 یاردی شوت زد تا بوریرام به خاک سپرده شود.

بر اساس این گزارش، فیفا در قسمت دیگری از این مطلب نوشته است:قلب هواداران بوریرام پس از شکست تیم شان مقابل استقلال شکست. وقتی اسمار باربا، توانست گل بوریرام را به استقلال در نیمه نخست بزند ، طرفداران تیم تایلندی از فرط خوشحالی به جنون رسیدند اما در آغاز نیمه دوم حنیف عمران زاده گل تساوی را زد تا کار برای حریف سخت شود.


ویدیو مرتبط :
گل پیروزی بخش و ناجوانمردانه استقلال به استقلال اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازتاب پیروزی مقتدرانه ایران در سایت فیفا و AFC



 

 

بازتاب پیروزی مقتدرانه ایران در سایت فیفا و AFC

 

سومین مرحله از بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا با پیروزی قاطعانه ایران برابر بحرین و ژاپن مقابل تاجیکستان همراه شد.

سایت فیفا در بازتاب خبر بازی ایران بحرین نوشت: «ایران با اقتدار بر صدر جدول خیمه زد.»

این سایت ادامه داد: «درخشش سید جلال حسینی، جباری، عقیلی، تیموریان، انصاری‌فرد و رضایی پیروزی قاطعانه ایران برابر بحرین را رقم زد. تیم ملی ایران برابر بحرین 10 نفره با ارائه یک بازی روان و برتر نسبت به بازی حریف به این پیروزی تعیین کننده دست پیدا کرد و بر صدر جدول گروه خود خیمه زد.»

فیفا افزود: «ایران در هر نیمه سه گل به ثمر رساند تا فاصله فاحش فوتبال خود را با فوتبال بحرین به راحتی به رخ بکشد.»

سایت فیفا با ارائه این گزارش بازی و اشاره به سایر نتایج به دست آمده در بازی‌های شب گذشته قاره کهن در بخش جداگانه‌ای تیم ملی ایران را صدرنشین قدرتمند گروه E لقب داد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با تیتر «پیروزی کشتی جنگی ایران با شلیک رشید در ثانیه 60» ده نفره شدن تیم بحرین را در این نتیجه بی تأثیر ندانست.

AFC همچنین از قول سرمربی انگلیسی تیم بحرین جو ورزشگاه آزادی را بسیار هولناک خواند و سپس به تحلیل روند بازی پرداخت.