اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش روزنامه زمان از كنایه عبدالله گل و پاسخ احمدی نژاد



 

 

 

گزارش روزنامه زمان از كنایه عبدالله گل و پاسخ احمدی نژاد

 

 

روزنامه زمان نزدیك به حزب حاكم عدالت و توسعه ترکیه در گزارشی از سفرهفته گذشته  عبدالله گل رییس جمهوری این كشور به تهران بخش هایی از گفتگوی وی با محمود احمدی نژاد را منتشر كرده است.

در این گزارش با اشاره به دیدار گل با احمدی نژاد در روز 25 بهمن ، به سخنان گل خطاب به احمدی نژاد درباره وقایع جاری در خیابان های مركزی شهر تهران اشاره می كند.

بر اساس این گزارش گل در دیدار با احمدی نژاد به وی می گوید:‌‌" هم اكنون بخشی از مردم به خیابان ها و میادین مركزی تهران آمده و خواستار تغییرات دموكراتیك در كشورشما هستند".

این گزارش می افزاید كه احمدی نژاد در جواب گل به وی گفته :‌" نگران نباشید ، اتفاقات مشابهی گهگاه در آنجا می افتد ، همین دو روز پیش 2 میلیون نفر از مردم تهران به همین خیابان  آمدند و برای سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب راهپیمایی كردند".

" عبدالحمید بیلیجی " ستون نویس روزنامه زمان كه همراه با گل به ایران آمده بود به نقل از رییس جمهوری تركیه گفته است كه عبدالله گل پس از دیدار با مقامات ایرانی  این نظر را داشته كه مقامات ایران بیش از گذشته راغب و مایل به حل موضوع هسته ای ایران شده اند.

گفتنی است كه حاشیه های سفر عبدالله گل به ایران در روزهای اخیر بازتاب گسترده ای در رسانه های تركیه داشته است و این رسانه ها همزمانی این سفر با وقوع ناآرامی های 25 بهمن در تهران را مورد توجه قرار داده اند.

همچنین مضروب شدن راننده رییس دفتر گل در جریان ناآرامی های روز 25 بهمن در میدان انقلاب تهران از سوی نیروهای امنیتی ، به طور خاص مورد توجه رسانه های تركیه بوده است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
پاسخ مستدل احمدی نژاد درباره وضعیت روزنامه ها در دولتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش اکونومیست از شمار رو به افزایش مدعیان دروغین امام زمان (عج) در ایران/هاله نور احمدی نژاد



مدعیان دروغین امام زمان (عج),هاله نور احمدی نژاد

گزارش اکونومیست از شمار رو به افزایش مدعیان دروغین امام زمان (عج) در ایران: احمدی نژاد هم می گوید، دور سرش هاله ی نور وجود دارد و دولتش دولت امام زمان است

هر ماه با افرادی برخورد می کنم که تصور می کنند امام زمان (عج) هستند. یکبار، مردی به من مراجعه کرده بود و سخنانی در این خصوص به زبان می اورد و در مورد خودش با سوم شخص صبحت می کرد. او پس از چند دقیقه عصبانی شد و به من گفت حجابت خوب نیست و داری به من که امام زمان هستم توهین می کنی!

انتخاب: اکونومیست در گزارشی با عنوان "تعدد موعودین دروغین در ایران" نوشت: مسئولانی ایران بر این باورند که افراد زیادی ادعا می کنند که امام زمان هستند.

 اوایل سال جاری، ایران به طور جداگانه افرادی را بازداشت کردند که ادعا داشتند امام زمان (عج) هستند که شخصیتی مقدس در میان شعیان محسوب می شود.

بسیاری از این مدعیان دروغین توسط نیروهای امنیتی از صحن مسجد جمکران که در نزدیک قم واقع شده باز داشت شده اند.

ممکن است وضعیت نه چندان جالب اقتصادی ایران باعث افزایش شمار مردانی که مدعی موعود زمان و زنانی که مدعی همسری ایشان هستند، شده است.

سال گذشته گفته شد که بیش از 3 هزار مدعی دروغین در زندان به سر می برند.

به گفته ی یک روانپزشک مقیم تهران، وجود چنین افرادی شایع شده است.

وی می افزاید: هر ماه با افرادی برخورد می کنم که تصور می کنند امام زمان (عج) هستند. یکبار، مردی به من مراجعه کرده بود و سخنانی در این خصوص به زبان می اورد و در مورد خودش با سوم شخص صبحت می کرد.  او پس از چند دقیقه عصبانی شد و به من گفت حجابت خوب نیست و داری به من که امام زمان هستم توهین می کنی!

به نوشته اکونومیست، معروف ترین مدعی دروغین، بروجردی بوده است که هم اکنون در زندان به سر می برند.

اکونومیست در بخش دیگری از گزارش خود آورده است: آقای احمدی نژاد دولت خود را دولت امام زمان خوانده است. ماه گذشته او به تعدادی از سفرای ایران گفت که خود را سفیران امام زمان بپندارند.

پس از اولین سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل در سال 2005، ویدیویی منتشر شد که احمدی نژاد را در گفتگو با آیت الله جوادی املی نشان می داد. او می گفت که رهبران دنیا در طول نطقش با هاله ای که دور سرش گذاشته شده ، مسحور شده بودند./انتخاب