اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش تصویری از هوای امروز تهران


هوای پاک تهران پس از بارش باران. خبرگزاری فارس: هوای پاک تهران پس از بارش باران.





















ویدیو مرتبط :
گزارش تصویری: پایکوبی مردم در خیابان های تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش تصویری: آلودگی امروز هوای تهران


هوای تهران که از هفته گذشته در وضعیت هشدار و اضطرار به سر می برد همچنان آلوده است و سلامت شهروندان را تهدید می کند.

فرارو / خبرگزاری مهر:  هوای تهران که از هفته گذشته در وضعیت هشدار و اضطرار به سر می برد همچنان آلوده است و سلامت شهروندان را تهدید می کند.

مهندس عبدالرضا امیدوار  در تازه ترین اظهرات خود پیرامون وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: نقشه‌های هواشناسی امروز نشان داد که شامگاه امشب وزش باد ملایمی داریم، اما سرعت وزش این باد آنقدر کم است که نمی‌تواند نسبت به رفع آلودگی اقدام کند.

وی با اشاره به پیش‌بینی روز پنجشنبه سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد 10 تا 15 متری در ساعاتی از بعدازظهر شنبه، افزود: متاسفانه نقشه‌های امروز نشان می‌دهد سرعت وزش این باد کمتر از پنج متر بر ثانیه بوده و لذا نمی‌تواند نسبت به رفع آلایندگی از پایتخت اقدام کند.

وی تصریح کرد: از بعدازظهر دوشنبه عبور یک موج کوتاه از روی پایتخت موجب بارش پراکنده شده که این روند تا روز سه‌َنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن مجددا جوی پایدار بر تهران مستقر می‌شود.