اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش تصویری از افتتاحیه «پذیرایی ساده»


مراسم افتتاح فیلم سینمایی پذیرایی ساده جمعه شب با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان در محل سینما فرهنگ برگزار شد.

خبرگزاری مهر/ کافه سینما:  مراسم افتتاح فیلم سینمایی پذیرایی ساده جمعه شب با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان در محل سینما فرهنگ برگزار شد.

 شب گذشته مراسم افتتاحیه فیلم پذیرایی ساده به کارگردانی مانی حقیقی با حضور سینماگران و اهالی رسانه در سینما فرهنگ برگزار شد.

 در این مراسم چهره های مطرحی چون؛ ناصر تقوایی، جعفر پناهی، رخشان بنی اعتماد، مانی حقیقی، ترانه علیدوستی، امیر قادری، مهدی کرم‌پور، ویشکا آسایش، فرهاد توحیدی، مریلا زارعی، مهرداد صدیقیان، سروش صحت، حمیدرضا صدر، امید روحانی، هومن بهمنش، موسوی، مرتضی شایسته، سیدجمال ساداتیان، روح الله حجازی و ... حضور داشتند.























ویدیو مرتبط :
گزارش تصویری از افتتاحیه نمایشگاه هنر در فرهنگسرای شفق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افتتاحیه جام ستاره‌ها (+ گزارش تصویری)/ تیم هنرمندان در گروه مرگ



افتتاحیه جام ستاره‌ها (+ گزارش تصویری)/ تیم هنرمندان در گروه مرگ

مراسم افتتاحیه و قرعه‌کشی سومین دوره جام ستاره‌ها امروز برگزار شد. جام ستاره‌ها از اول مرداد آغاز خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سومین دوره جام ستاره‌ها که با حضور جمعی از ستاره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، موسیقی و فوتبال ایران برگزار می‌شود امروز در حالی قرعه‌کشی شد که قرار است بازی‌های امسال از روز اول مرداد آغاز شود. در این مراسم که نمایندگان و سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده و برخی از حاضران در مسابقات از جمله علی لهراسبی، روزبه نعمت‌اللهی، آتیلا حجازی، محمد نوازی و رضا یزدانی در آن حضور داشتند، دو تیم جام جهانی 98 فرانسه و هنرمندان که در 2 دوره گذشته به مقام قهرمانی رسیدند، به عنوان سرگروه معرفی شدند.

این در حالی بود که در گروه‌یک به غیر از تیم جام جهانی 98 فرانسه، تیم‌های پرسپولیس، پاراگ و پدر خوب هم به قید قرعه همگروه شدند. همگروهی تیم عادل فردوسی‌پور یعنی پاراگ با تیم جام جهانی 98 فرانسه از نکات قابل توجه این قرعه‌کشی بود که بازی‌شان در سال گذشته حواشی زیادی به وجود آورده بود.

در گروه دوم نیز به غیر از هنرمندان که بازیکنانی چون احسان علیخانی، پژمان بازغی، کامبیز دیرباز، وحید شمسایی و سام درخشانی در آن عضویت دارند، تیم‌های استقلال، موسیقی و زندگی ایده‌آل نیز حضور خواهند داشت. در تیم موسیقی بازیکنانی چون رضا یزدانی، علی لهراسبی، مهدی یراحی، فرهاد جواهرکلام، روزبه نعمت‌اللهی و پژمان جمشیدی عضویت دارند.

این مسابقات که در زمین مینی‌فوتبال و به صورت 5 به 5 برگزار می‌شود، روز اول مرداد با مسابقه افتتاحیه تیم‌های پرسپولیس و پاراگ آغاز خواهد شد. عادل فردوسی‌پور که قرار است از طرف صداوسیما به المپیک لندن برود، امسال تنها در نخستین بازی جام ستاره‌ها حاضر خواهد بود. در همین روز و از ساعت 23 تیم‌های پدر خوب و 98 فرانسه به مصاف یکدیگر می‌روند./سایت گل


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب