اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارشی از دیدار خصوصی شجریان و روحانی



اخبار ,اخبار اجتماعی ,دیدار شجریان و روحانی

 

اخبار اجتماعی -  گزارشی از دیدار خصوصی شجریان و روحانی

سایت پارسینه مدعی شده که سه هفته پیش حسن روحانی به همراه همسرش در دیداری سر زده به خانه محمدرضا شجریان رفته است. شجریان در این دیدار به شوخی گفته: حالا که شما به منزل ما آمدید ما هم می‌توانیم سرزده به خانه شما بیاییم؟ خبرنگار ما مستقر در منزل شجریان گزارشی از این دیدار تهیه کرده که اینجا منتشرش می‌کنیم.

راستی آزمایی شجریان و رفتار اعتمادساز روحانی
ساعت 5 بعد از ظهر بود که دکتر روحانی به همراه همسر گرامی‌شان به منزل محمدرضا شجریان رسیدند. آقای روحانی زنگ آیفون را به صدا درآورد و به دلیل مسائل امنیتی سریعا از جلوی آیفون تصویری رفت کنار.


شجریان: بله؟


روحانی: منم روحانی.


شجریان: انوشیروان تویی؟


روحانی: نخیر.


شجریان: امید روحانی هستی؟


روحانی: نخیر.


شجریان: پس کدوم روحانی هستی؟


روحانی: من دکتر روحانی هستم.


شجریان: دکتر روحانی، ارتوپد؟


روحانی: بابا جان من دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورم.


شجریان: برو بابا تو احمدی نژادی میخوای ما رو اسکل کنی.


روحانی: آن مرد که اسکل می‌کرد رفته است.


شجریان: خب، پس کلیدت رو نشون بده.


روحانی کلیدش را نشان می‌دهد. شجریان می‌گوید ما که چیزی نفهمیدیم ولی تشریف بیاورید بالا.


ورود به خانه
آقای روحانی به همراه همسر گرامی‌وارد خانه می‌شوند. روحانی و شجریان هر دو از دیدن هم ذوق می‌کنند و همدیگر را در آغوش می‌کشند. بعد از چاق سلامتی، آقای روحانی و همسر، و آقای شجریان و همسر می‌نشینند و گفت‌وگوهای معمول شروع می‌شود.


روحانی: آقای شجریان ما می‌خواهیم سینه‌ها از کینه‌ها پاک شود.


شجریان: بله همین‌طور است.


روحانی: برای ما چیزی که اهمیت دارد خواست و نظر مردم است.


شجریان: البته مردم مطالبات زیادی از این دولت دارند که مهم‌ترین آن توزیع رایگان شیر در مدارس است (این جاها سانسور شده).


روحانی: بله ما به خواسته‌های بحق مردم -که همانا توزیع رایگان شیر در مدارس است- واقفیم و در تلاشیم تا همه مردم طعم شیرین شیر را در مدارس احساس کنند.


شجریان: البته ناگفته نماند که موجی از شور و امید هم بعد از ظهور دولت جدید در بین هنرمندان ایجاد شده.


روحانی: بله... (سعی می‌کند نمونه ای در ذهنش پیدا کند) همه ما دیدیم که هنرمندان یکی یکی بعد از انتخابات به صحنه‌ها برگشتند و یک آشتی ملی صورت گرفته. مثلا همین آقای سندی، امینه را خواند. چه زیبا هم خواند انصافا.


شجریان و همسرش نگاهی به هم می‌کنند. همسر آقای روحانی چشم غره می‌رود. روحانی که می‌بیند فضا از کنترل خارج شده می‌گوید: بله آشتی ملی خیلی مهم است ... (کنترل تلویزیون را از روی میز بر می‌دارد) مثلا همین تلویزیون را اگر نگاه کنیم... بله روشن شد... می‌بینیم که نسیم اعتدال همه جا پیچیده.


در تلویزیون یکی نشسته و می‌گوید: به تازگی پسر یکی از کسانی که ادعای موسیقی دارد و به حلقوم استکبار معروف است (تصویر همایون به صورت شطرنجی تابلو نشان داده می‌شود) گفته صداوسیما جلوی آلات موسیقی گلدان می‌گذارد. آقای کارشناس نظر شما چیه؟


کارشناس: نظر من اینه که آدم آلت موسیقی باشه جلوش گلدون بذارن ولی آلت دست بیگانگان نباشه! حرف دیگه ای ندارم.


شجریان و همسرش به حالت :| در می‌آیند و سرشان را تکان می‌دهند.


آقای روحانی که سرخ و سفید شده تلویزیون را با عجله خاموش می‌کند و می‌گوید: خب چیزه... این نسیم اعتدال ما یه کم سرعتش پایینه، هنوز به اونجاها نرسیده. ایشالا درست میشه! ولی انصافا آشتی ملی صورت گرفته بسیار وسیع است ... خب دیگه خانم زحمت رو کم کنیم. با اجازه با اجازه ...


آقا و خانم روحانی با بدرقه آقا و خانم شجریان خانه را ترک می‌کنند. در خروجی را که می‌بندند، خانم روحانی با عصبانیت به رئیس جمهور می‌گوید: الان موقع تلویزیون روشن کردن بود؟ خیالت راحت شد؟ نتونستیم بگیم یه دهن مرغ سحر بخونه... یه کم از احمدی نژاد یاد بگیر، لااقل هنرمند می‌دید خونسردی خودش رو حفظ می‌کرد!
اخبار اجتماعی - قانون

 

تخریب ملانصرالدینی علیه روحانی

 


ویدیو مرتبط :
اجرای خصوصی محمدرضا شجریان و سعید روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا «دیدار روحانی و شجریان» کذب است؟


صبح امروز خبر حضور سرزده‏ حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به اتفاق همسرش در منزل محمدرضا شجریان، روی خروجی یکی از سایت‌ها قرار گرفت. این خبر آنقدر مهم بود که آوازه‌اش تا این‌سو و آن‌سوی شهر پیچید اما از سوی دیگر، خبری هم نبود که به همین راحتی بتوان صحتش را تایید کرد.

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز خبر حضور سرزده‏ حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به اتفاق همسرش در منزل محمدرضا شجریان، روی خروجی یکی از سایت‌ها قرار گرفت. این خبر آنقدر مهم بود که آوازه‌اش تا این‌سو و آن‌سوی شهر پیچید اما از سوی دیگر، خبری هم نبود که به همین راحتی بتوان صحتش را تایید کرد.

 سایت چهره‌نیوز با این مقدمه نوشت: «خبر حضور حسن روحانی که از علاقه‌مندان صدای شجریان هم هست در منزل استاد آواز ایران را برای نخستین بار سایت "پارسینه" روی خروجی خود قرار داد و در ادامه نیز، این خبر از طریق سایت‌های دیگری چون، انتخاب، روز نو، فرارو و خبر نو هم مخابره شد. خبری که در آن آمده است: "خبرنگار پارسینه کسب اطلاع کرد دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور به همراه همسرش در یک دیدار غیر رسمی و بدون اطلاع قبلی به منزل محمدرضا شجریان استاد آواز موسیقی کشور رفته و با وی دیدار کرده است.

محمدرضا شجریان در این دیدار به شوخی به روحانی گفته بود: حالا که شما منزل ما آمدید، ما هم می‌توانیم سرزده خانه شما بیاییم؟!

به گزارش پارسینه، این دیدار سه هفته قبل انجام شده است.

گفتنی است صدای محمدرضا شجریان با تایید خودش در فیلم انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 قرار داده شده بود و روحانی نیز در آن فیلم اظهار می‌کند که صدای شجریان را دوست دارم."

این خبر در حالی منتشر شده که محمدرضا شجریان بنا به گفته نزدیکان رسانه‌ای‌اش دو ماهی می‌شود که در ایران حضور ندارد و در آمریکا به سر می‌برد.

در این میان، جالب آنجاست که برخی از رسانه‌های منتقد دولت و محمدرضا شجریان، در مورد این اتفاق رخ نداده و خیالی، واکنش هم نشان داده‌اند. به عنوان نمونه محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس، اشاره‌ای به این خبر داشته و در این‌باره می‌گوید: "وقتی رئیس‌جمهور به منزل شجریان می‌رود و می‌خواهد ترمیم نیروی انسانی کند آیا تولیدکنندگان جزو نیروی انسانی نیستند که به دلیل واردات و سخنان نابجای مسئولان دولتی، متضرر می‌شوند؟"

البته این نکته را هم باید یادآور شد که حسن روحانی از دوست‌داران صدای محمدرضا شجریان است تا آنجا که نه‌تنها صدای او را در فیلم تبلیغاتی خود مورد استفاده قرار داد که حتی در مناظره بخش فرهنگی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز از قهرمان بلامنازع آواز ایران به نیکی یاد کرد.»