اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارشگر بازی ایران و لبنان مشخص شد


دیدار فوتبال میان تیم‌های ملی ایران و لبنان را جواد خیابانی گزارش می‌کند.

ورزش سه: دیدار فوتبال میان تیم‌های ملی ایران و لبنان را جواد خیابانی گزارش می‌کند.

جواد خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار تیم‌های ایران و لبنان را خداداد عزیزی - بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان - همراهی می‌کند.

به نظر می‌رسد تلویزیون با استفاده از حضور همزمان خیابانی و عزیزی در یک مسابقه حساس ملی که زمینه‌ساز ورود به جام جم جهانی است، یادآور برد شیرین ایران مقابل استرالیا و راهیابی‌ تیم ایران به جام جهانی باشد.

برنامه «فوتبال برتر» شبکه سه به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی بازی فوتبال ایران و لبنان را پخش می‌کند.

این مسابقه سه‌شنبه - 21 خرداد ماه - ساعت 20 از تلویزیون پخش می‌شود. علاوه بر تلویزیون، رادیو هم دیدار تیم ملی فوتبال ایران و لبنان را زنده پخش می‌کند.

شبکه سه همچنین در نظر دارد بازی ازبکستان و کره جنوبی را هم پخش کند.

نتیجه این دیدار تاثیر مستقیم در صعود تیم ملی ایران دارد. این رقابت روز سه شنبه، 21 خرداد ماه ساعت 15 و 30 دقیقه به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و توسط مزدک میرزایی گزارش خواهد شد.

گزارشگر بازی ایران و لبنان مشخص شد


ویدیو مرتبط :
‫میزبان بازی های تیم های ایران و عربستان مشخص شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارشگر بازی ایران و نیجریه مشخص شد


گزارش دیدار ایران و نیجریه از جریان بازی‌های جام‌جهانی 2014، به محمدرضا احمدی واگذار شد.

ایسنا: گزارش دیدار ایران و نیجریه از جریان بازی‌های جام‌جهانی 2014، به محمدرضا احمدی واگذار شد.

 پیش از این از مزدک میرزایی به عنوان گزارشگر بازی‌های ایران در جام‌جهانی 2014 نام برده شده بود که وی تاکنون موفق به حضور در برزیل نشده است.

اولین بازی ایران در جریان جام جهانی 2014 با نیجریه است که امشب (دوشنبه) 26 خرداد ماه ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران از شبکه سه سیما پخش می‌شود و محمدرضا احمدی این دیدار را گزارش خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،‌ عادل فردوسی‌پور نیز ساعت 20 و 30 دقیقه قرار است بازی آلمان و پرتغال را گزارش کند.

بر اساس این گزارش، دیدار تیم‌های غنا و آمریکا نیز که بامداد سه شنبه ساعت 2:30 برگزار می‌شود، توسط مجتبی صادقیان گزارش خواهد شد.